Commplace agencja PR

Co zrobić, by odbiorcy zapamiętali markę od pierwszego wejrzenia? Odpowiedź na to pytanie zawarta jest w pojęciu brandingu. Co to jest branding i dlaczego budowanie świadomości marki zaczyna się już na etapie samego pomysłu?

Branding to nie tylko skuteczna komunikacja z odbiorcami poprzez, wybrane techniki prezentacji. Prawdziwy i rzetelny branding zaczyna się na etapie planowania biznesu, kiedy to wybrane cechy i wartości marki już ją identyfikują. Prowadzenie systematycznych działań, mających na celu wyróżnienie marki z tłumu, także mieści się w pojęciu brandingu. Ponadto determinują wybór i opinie konsumentów. Jednak najważniejszą kwestią dotyczącą brandingu marki, jest jej tożsamość, związana z trzema najważniejszymi i stale powtarzającymi się emblematami: nazwą, hasłem przewodnim i logo. Te atrybuty powinny informować konsumentów o głównej misji marki, a dodatkowo być tożsame z jej późniejszą identyfikacją wizualną.

Czy branding danej firmy jest w pełni spójny – to ocenią sami odbiorcy. Poznajcie więc unikatowe pomysły na strategie brandingowe, na przykładzie działań dla naszych klientów.

Zadzwoń Zaloguj się Kontakt