Budowanie wizerunku w sieci – skuteczne metody i narzędzia
Budowanie wizerunku w sieci to obecnie konieczne działanie, by...
Budowanie wizerunku w sieci to obecnie konieczne działanie, by...
Zarządzanie marką pozwala utrzymać, poprawić i zwiększyć świadomość firmy...
Marka to nazwa, symbolika. To coś, co odróżnia daną...
Marka firmy to ważne ogniwo prowadzenia biznesu. Zbudowanie silnej...
Strona internetowa – miejsce, w którym Twoja firma istnieje...
Celem logo jest natychmiastowe rozpoznanie firmy przez konsumenta. Zasadniczo...
Nigdy wcześniej nie obserwowaliśmy tak dużej presji na kreowanie...
Pierwszym krokiem do sukcesu jest pomysł na biznes. Dopiero...
Zarówno produkty jak i marki mają swój określony czas...
Zarządzanie produktem odgrywa ważną rolę w każdej branży, ponieważ...
Projektowanie marki i utrzymanie jej na rynku to wyzwanie,...
Jak skutecznie rozszerzać działalność i zdobywać serca nowych klientów?...
Dlaczego jeden biały t-shirt wydaje się luksusowy, drugi ekstrawagancki, a jeszcze...
Co mają archetypy do marki? Fikcyjne postacie znane nam...
Rebranding marki Etisoft to złożony projekt, który zawierał szereg...
Employer branding w ciągu ostatnich kliku miesięcy w wielu...
Projektowanie logo to coś, co czeka większość firm. Czy...
Co zrobić, by odbiorcy zapamiętali markę od pierwszego wejrzenia? Odpowiedź na to pytanie zawarta jest w pojęciu brandingu. Co to jest branding i dlaczego budowanie świadomości marki zaczyna się już na etapie samego pomysłu? I jak może w tym pomóc agencja public relations :)
Branding to nie tylko skuteczna komunikacja z odbiorcami poprzez, wybrane techniki prezentacji. Prawdziwy i rzetelny branding zaczyna się na etapie planowania biznesu, kiedy to wybrane cechy i wartości marki już ją identyfikują. Prowadzenie systematycznych działań, mających na celu wyróżnienie marki z tłumu, także mieści się w pojęciu brandingu. Ponadto determinują wybór i opinie konsumentów. Jednak najważniejszą kwestią dotyczącą brandingu marki, jest jej tożsamość, związana z trzema najważniejszymi i stale powtarzającymi się emblematami: nazwą, hasłem przewodnim i logo. Te atrybuty powinny informować konsumentów o głównej misji marki, a dodatkowo być tożsame z jej późniejszą identyfikacją wizualną.
Czy branding danej firmy jest w pełni spójny – to ocenią sami odbiorcy. Poznajcie więc unikatowe pomysły na strategie brandingowe, na przykładzie działań dla naszych klientów.