Różnicowanie produktu – 7 głównych zasad
Na czym polega różnicowanie produktu i dlaczego jest jednym...
Na czym polega różnicowanie produktu i dlaczego jest jednym...
Model Osterwaldera zaskakuje prostotą na tle innych podobnych rozwiązań biznesowych. Pozwala...
Komunikacja – wewnętrzna i zewnętrzna – ma kluczowe znaczenie...
Bariery rynkowe mogą uniemożliwić wystartowanie z koncepcją biznesową, prowadzenie...
Mikrosegmentacja umożliwia firmom osiągnięcie głębszego zrozumienia klienta. To z kolei...
Najczęściej przedsiębiorcy nie zdają sobie sprawy z tego, że...
Celem każdego właściciela firmy jest to, by jego marka...
Co to jest brief projektowy? To pytanie często zadają...
Co mają archetypy do marki? Fikcyjne postacie znane nam...
Skuteczna strategia content marketingowa to dzisiaj podstawa budowania pozytywnego...
Jakikolwiek biznes prowadzisz, dobry PR jest niezbędny do rozwoju...
Jeżeli chcesz dotrzeć ze swoim produktem lub usługami do...
Strategia różnicowania to najskuteczniejsze narzędzie, które może wykorzystać marka...
Konkurencja pośrednia i bezpośrednia mają duży wpływ na szanse...
Cele marketingowe to termin, który z pewnością padnie, jeśli...
Marketing terytorialny to inaczej marketing miejsc: miast, wsi i...
Analiza PESTEL pozwala zrozumieć zmiany i dzięki temu dostosować...
Strategia dyferencjacji może brzmieć skomplikowanie. W praktyce jest prostsza...
Marketing niszowy można porównać do połowu ryb. Wędkarz dokładnie...
Customizacja jest odpowiedzią na świat, w którym każdy chce,...
Strategie konkurowania opierają się na długofalowym planie działania firmy....
USP produktu nie jest konieczne tylko w jednym przypadku....
Rebranding marki Etisoft to złożony projekt, który zawierał szereg...
Wskaźnik GRP odzwierciedla natężenie kampanii reklamowej i jest uznawany...