Claim marketing – jak wydobyć esencję marki?
Claim marketing to wcale nie jest oczywista sprawa. Dla...
Claim marketing to wcale nie jest oczywista sprawa. Dla...
Femvertising to nazwa zjawiska wykorzystywania feminizmu jako narzędzia promocji. Branża...
Segmentacja marketingowa może pomóc w zdefiniowaniu i lepszym zrozumieniu...
Marketing transakcyjny, podobnie jak wszystkie działania marketingowe, koncentruje się...
Lokowanie produktu, znane jest także jako product placement. Zarówno...
Mailing reklamowy to spore wyzwanie. Nie chodzi przecież o...
Commplace opinie zadowolonych klientów ceni na równi z tymi...
Cele komunikacji marketingowej to cele długoterminowe. Trzeba się nastawić...
Storytelling to nic innego jak dobrze dobrane słowa. A...
Lead marketing to działania mające na celu pozyskanie kontaktu...
Jak wypromować sklep internetowy? Jeśli już nad tym pracujesz...
Real-time marketing to strategia uwzględniająca natychmiastowe reagowanie na to,...
Kampania reklamowa jest jak wisienka na torcie. Jesteś z...
Marketing relacji to opłacalna inwestycja. Badanie przeprowadzone przez Bain...
Relacje z klientami to coś w co warto inwestować....
Każda firma, niezależnie od branży, musi mieć sposób na...
Wsparcie sprzedaży jest zasadniczym wyzwaniem każdego biznesu. Większość przedsiębiorców...