Aromamarketing, czyli jak pachnie sprzedaż?
Dobry marketing powinien oddziaływać na wszystkie zmysły. Tylko jak...
Dobry marketing powinien oddziaływać na wszystkie zmysły. Tylko jak...
Czy w Twojej firmie sprzedaż jest zaplanowana w każdym...
Być może należysz do tych osób, którym cierpnie skóra...
Rozmowa sprzedażowa z klientem to wcale nie przeżytek! Popularna...
Marketing kontekstowy można traktować tylko jako jedno z narzędzi...
Custom publishing staje się coraz bardziej popularny w polskich...
Marketing jest jednym z procesów, który wspiera markę w...
Subvertising to pojęcie opisywane w polskim internecie głównie na stronach zajmujących się...
Strategia lidera rynku to jedna ze strategii konkurencyjnych opracowanych...
Chcesz ze swoim produktem dotrzeć do milionów? Najpierw warto...
Wywiad pogłębiony to pojęcie z dziedziny socjologii i statystyki,...
W świecie realnym sprzedawca może łatwo poznać obiekcje klienta...
Zastanawiałeś się kiedyś, jak wygląda proces decyzyjny konsumenta Twoich...
Wielu marzy o stworzeniu nowego modelu biznesowego, który zrewolucjonizuje świat,...
Próba badawcza to pojęcie z dziedziny statystyki – co...
Mogłoby się wydawać, że ścieżka klienta to podstawowe pojęcie...
Wprowadzenie produktu na rynek powinno być częścią szerszego zamysłu...
Crowdsourcing w Polsce trafił na niezwykle podatny grunt. Sprzyjają mu...
Duże sieci handlowe niezależnie od branży stosują takie rozwiązania...
Marketing doświadczeń jawi się jako nowa recepta na osiągnięcie...
Zdjęcia produktowe są istotną wartością w marketingu. I choć...
Dobrze dobrana grupa docelowa to klucz do przeprowadzania skutecznej...
Strategia ekspansji rynkowej wcale nie jest zarezerwowana dla gigantów....
Istnieją takie zagadnienia, które są w istocie bardzo proste,...