Szum informacyjny – przykłady, które dają do myślenia
Co minutę na Twitterze przybywa ponad 270 tys. Twittów. Co roku ilość...
Co minutę na Twitterze przybywa ponad 270 tys. Twittów. Co roku ilość...
Po innowacje marketingowe mogą sięgać tylko najwięksi? Wbrew pozorom...
W branży sprzedażowej temat badania satysfakcji klienta jest omawiany...
W zalewie informacji klienci często są głusi na konkretne...
Dobry marketing powinien oddziaływać na wszystkie zmysły. Tylko jak...
Co to jest agile marketing? Okazuje się, że ten...
Marketing kontekstowy można traktować tylko jako jedno z narzędzi...
CPM, CPS, CPL, CPA – za tymi skrótami kryją...
Najczęstszy zarzut wobec marketerów jest zazwyczaj taki, że sprzedają towar tanio,...
Custom publishing staje się coraz bardziej popularny w polskich...
Reklama otacza nas zewsząd każdego dnia. Mnogość przekazów pozwala...
Każdego dnia słyszymy „to tylko chwyt marketingowy, nie daj...
Ambush marketing kojarzy się większości przedsiębiorców z nieuczciwą konkurencją. To...
Subvertising to pojęcie opisywane w polskim internecie głównie na stronach zajmujących się...
Strategia rozwojowa jest zbędna? Każdy, kto tak uważa, może...
Dziś coraz częściej Twoi klienci mają już zaspokojone najważniejsze...
Jeszcze w latach 80. XX wieku to pojęcie właściwie...
Skalowalność biznesu to w świecie marketingu modne pojęcie. Dla...
Wielu marzy o stworzeniu nowego modelu biznesowego, który zrewolucjonizuje świat,...
Rok 2020 wyznaczył 100-lecie współczesnych badań marketingowych. Opracowane w...
Wprowadzenie produktu na rynek powinno być częścią szerszego zamysłu...
Selekcja pracowników ma miejsce wszędzie tam, gdzie odbywają się...
Według jednego z raportów cytowanych przez Forbes, globalny rynek...
Aby nadążyć za dzisiejszym dynamicznym światem korporacyjnym, pracownik musi...