Chwyt marketingowy – dobra praktyka owiana złą sławą
Każdego dnia słyszymy „to tylko chwyt marketingowy, nie daj...
Każdego dnia słyszymy „to tylko chwyt marketingowy, nie daj...
Ambush marketing kojarzy się większości przedsiębiorców z nieuczciwą konkurencją. To...
Subvertising to pojęcie opisywane w polskim internecie głównie na stronach zajmujących się...
Strategia rozwojowa jest zbędna? Każdy, kto tak uważa, może...
Dziś coraz częściej Twoi klienci mają już zaspokojone najważniejsze...
Jeszcze w latach 80. XX wieku to pojęcie właściwie...
Skalowalność biznesu to w świecie marketingu modne pojęcie. Dla...
Wielu marzy o stworzeniu nowego modelu biznesowego, który zrewolucjonizuje świat,...
Rok 2020 wyznaczył 100-lecie współczesnych badań marketingowych. Opracowane w...
Wprowadzenie produktu na rynek powinno być częścią szerszego zamysłu...
Selekcja pracowników ma miejsce wszędzie tam, gdzie odbywają się...
Według jednego z raportów cytowanych przez Forbes, globalny rynek...
Aby nadążyć za dzisiejszym dynamicznym światem korporacyjnym, pracownik musi...
Jeśli myślisz poważnie o rozwoju firmy, zaczynasz z czasem...
Jeśli na poważnie myślisz o rozwijaniu firmy lub po...
Strategia ekspansji rynkowej wcale nie jest zarezerwowana dla gigantów....
Model sita to strategia zatrudniania pracowników i sposób na...
Analiza pięciu sił Portera funkcjonuje już ponad 40 lat....
Alians strategiczny daje dostęp do nowych rynków i natychmiastową...
Wszystko zmienia się w coraz szybszym tempie – technologia,...
W świecie handlu popularne są deklaracje, że wszystko już...
Psychologia reklamy pozwala zaplanować kolorystykę opakowań i całą marketingową...
Sezonowość sprzedaży istniała zawsze. Dziś jednak przedsiębiorstwa muszą wykazywać...
Internet pozwala analizować dane skuteczniej niż kiedykolwiek wcześniej. To...