Podział klientów – gwarancja sukcesu w sprzedaży
Nie da się odnosić sukcesów sprzedażowych, kierując jeden przekaz...
Nie da się odnosić sukcesów sprzedażowych, kierując jeden przekaz...
Zysk to główny cel każdej firmy funkcjonującej na rynku....
Marketing to niesamowicie dynamiczny i szeroki dział biznesu. Dzieli...
Analitycy są zgodni – zdobycie nowego klienta jest zdecydowanie...
Marketing internetowy rozwija się w niesamowitym tempie. Nieustannie pojawiają...
Mówiąc o agencjach marketingowych mamy najczęściej na myśli te...
Według badań nawet 90% konsumentów nie ufa reklamom. Wielu...
O skuteczności reklamy decyduje wiele czynników. Obok jakości i...
Model pięciu sił Portera to jedna z najpopularniejszych metod...
Firmy mają do wyboru dwie metody pozyskiwania klientów biznesowych...
Rozwijająca się firma musi zapanować nad coraz większą liczbą...
Marketing zapachowy to coś więcej niż rozprzestrzenianie w konkretnych...