Rozmowa z klientem – najważniejsze zasady
Sukces sprzedaży zależy od wielu czynników. Dużo ważniejsza niż...
Sukces sprzedaży zależy od wielu czynników. Dużo ważniejsza niż...
Skrypt, czyli inaczej schemat rozmowy sprzedażowej, to podstawowe narzędzie...
Czy wiesz, że ponad 70% konsumentów wykazuje większą skłonność...
Intrygująca, tajemnicza i zapadająca w pamięć – dobrze przygotowana...
Celem każdej firmy funkcjonującej na rynku jest sprzedaż. Zanim...
Nie ma uniwersalnego przepisu na efektywny biznes. Sukces jest...
Wydaje Ci się, że już samo otwarcie wiadomości ofertowej...
Nawet najlepsza reklama nie przyniesie efektów, jeśli błędnie określimy...
Bez odpowiedniej promocji nie da się efektywnie działać na...
Nie da się odnosić sukcesów sprzedażowych, kierując jeden przekaz...
Zysk to główny cel każdej firmy funkcjonującej na rynku....
Każdy przedsiębiorca, który chce odnosić sukcesy na rynku, musi...
Analitycy są zgodni – zdobycie nowego klienta jest zdecydowanie...
Marketing internetowy rozwija się w niesamowitym tempie. Nieustannie pojawiają...
Według badań nawet 90% konsumentów nie ufa reklamom. Wielu...
O skuteczności reklamy decyduje wiele czynników. Obok jakości i...
Firmy mają do wyboru dwie metody pozyskiwania klientów biznesowych...
W celu skutecznego budowania marki musisz poznać części które...
W efektywnym zarządzaniu przedsiębiorstwem kluczowe znaczenie ma nieustanne monitorowanie...
Opracowanie skutecznej strategii marketingowej to kluczowe działanie wśród firm...
Z raportu KPMG „Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Edycja...
W dobie szeroko rozwiniętego marketingu internetowego mogłoby się wydawać,...
Marketing to nieodłączny element funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa. To prawdziwa...
Nawet najlepszy produkt nie poradzi sobie na rynku, jeśli...