Prowadzenie hotelu – marketing równie ważny, co lokalizacja?
Prowadzenie hotelu jako sposób na życie to marzenie wielu...
Prowadzenie hotelu jako sposób na życie to marzenie wielu...
Współcześnie potencjalni klienci stale poddawani są oddziaływaniu reklamy i...
Być może opakowania aktywne i inteligentne już znajdują się...
Konkurencyjność przedsiębiorstwa jest podstawową cechą współczesnej gospodarki rynkowej. A firmy powinny...
Doradztwo gastronomiczne – co to właściwie jest? Wchodząc do...
Logo po prawej czy po lewej stronie, żeby użytkownik...
Współczesne przedsiębiorstwa funkcjonują w bardzo dynamicznie zmieniającym się otoczeniu....
Dobrze przemyślana i skutecznie wdrożona strategia pozwala na uzyskanie...
Wiele firm po imponującym starcie traci impet. Dynamika pozyskania...
Czy wiesz, ile lat ma Twój idealny klient? Znasz...
Czasy, gdy w większości branż dominowała jedna czy dwie...
71 proc. klientów z dwóch marek woli tę, która...
Przekaz reklamowy jest dziś coraz bardziej personalizowany. Nie ma...
Jedyną rzeczą, której możemy być pewni jest zmiana, a...
Klienci mają przyjść do Ciebie, czy to raczej Ty...
Focus na sprzedaż, orientacja rynkowa czy nacisk na podejście...
Jak zrozumieć zachowania i potrzeby współczesnych klientów? Po prostu...
Dobrze prosperującą firmę można poznać po tym, że wielu...
Do agencji marketingowych właściciele firm często zgłaszają się, gdy...
Wizerunek firmy budujemy w sercach i głowach innych ludzi....
Czy Twoi klienci odchodzą od Ciebie w alarmująco szybkim...
Statystyki mogą zniechęcać: tylko co czwarty e-mail B2B zostanie...
W branży sprzedażowej temat badania satysfakcji klienta jest omawiany...
W zalewie informacji klienci często są głusi na konkretne...