Pozycjonowanie wizerunkowe – czy warto?
Pozytywny wizerunek ma kluczowe znaczenie w kwestii zatrzymania przy...
Pozytywny wizerunek ma kluczowe znaczenie w kwestii zatrzymania przy...
Każdej firmie może przydarzyć się kryzys. Aby pokonać trudną...
Sporo mówi się o tym, jak trafić do klientów...
Plany i okoliczności się zmieniają, a gdy w grę...
Sektor MŚP stanowi duży odsetek całego rynku. Szacuje się,...
Błyszczące katalogi reklamowe i foldery na kredowym papierze to...
Tzw. cancel culture było jednym z najgorętszych pojęć ostatniego...
Kulisy działania i wewnętrzne problemy przedsiębiorstw produkcyjnych w ostatnim...
Wizerunek firmy to sposób, w jaki klienci, kontrahenci, pracownicy...
Czasem wystarczy jeden mały błąd, niewinna opinia czy niefortunna...
Duży wpływ na to, czy firma odniesie sukces na...
Wartościowe treści – a zwłaszcza artykuły eksperckie – to...
Wzmianka prasowa to najmniejszy gatunek informacyjny, zawierający powiadomienie o...
Zastanawiałeś się kiedyś nad tym, jak postrzegana jest Twoja...
Początków PR, jako podstawowych zasad, można upatrywać… w starożytności....
To, jaki wizerunek ma firma w oczach klientów, potencjalnych...
Twoja firma mierzy się z zalewem bezpodstawnych negatywnych opinii?...
Według danych globalny rynek PR w 2018 roku był...
Jeśli o Twojej marce nikt nie mówi, to tak,...
Sam pozytywny wizerunek firmy nie wystarczy, żeby odniosła sukces....
Dobry PR to doskonałe wsparcie dla działań marketingowych. Nie...
PR produktowy jest inaczej nazwany Brand PR-em. To narzędzia...
Według specjalistów, działania z zakresu PR to ważny element...
Personal branding jest wykorzystywany coraz częściej w przypadku firm, organizacji...