Marketing transakcyjny czy marketing relacyjny – co sprawdza się lepiej?
Marketing transakcyjny, podobnie jak wszystkie działania marketingowe, koncentruje się...
Marketing transakcyjny, podobnie jak wszystkie działania marketingowe, koncentruje się...
Lokowanie produktu, znane jest także jako product placement. Zarówno...
Reklama kontekstowa to narzędzie, które warto dobrze wykorzystać. Dobrze,...
Mailing reklamowy to spore wyzwanie. Nie chodzi przecież o...
Startup to twór charakteryzujący się innowacyjnością i niepewnością zarazem....
Social media to ogromna przestrzeń. Zaplanowanie i przeprowadzenie skutecznej...
Commplace opinie zadowolonych klientów ceni na równi z tymi...
Cele komunikacji marketingowej to cele długoterminowe. Trzeba się nastawić...
O sile przedsiębiorstwa świadczą nie tylko jego wyniki sprzedaży,...
Storytelling to nic innego jak dobrze dobrane słowa. A...
Lead marketing to działania mające na celu pozyskanie kontaktu...
Jak wypromować sklep internetowy? Jeśli już nad tym pracujesz...