Strategia budowy przewagi konkurencyjnej dla marki FITECH zakłada określenie grup docelowych, skutecznych kanałów komunikacji a także optymalizację lejka sprzedażowego. W Commplace wiemy, że tylko spójność pozwoli osiągnąć tę przewagę. I dlatego właśnie na tym skupiliśmy się przygotowując strategię dla naszego nowego klienta z branży IT.
O FITECH
Fitech prowadzi swoją działalność w Europie od ponad 25 lat. Pomaga firmom optymalizować procesy produkcyjne poprzez automatyzację procesów i poprawę wydajności operacji.
Na samym początku funkcjonowania Fitech zajmował się głównie produkcją elektroniki. Aktualnie rozwiązania i produkty marki są szeroko stosowane we wszystkich sektorach produkcyjnych. Fitech nieustannie inwestuje i konsekwentnie poszerza wiedzę w zakresie innowacji technologicznych, aby oferować najlepsze rozwiązania przemysłowe zgodne z ideą Przemysłu 4.0.
Marka kieruje się przekonaniem, że ciągłe innowacje technologiczne są podstawą udanej produkcji.
Wyzwania dla Commplace
Podczas współpracy z marką FITECH największym wyzwaniem było przygotowanie spójnej i kompleksowej strategii wsparcia sprzedaży, budowania marki a także skutecznej komunikacji z klientami. Wszystkie działania musiały być spójne z wizją nowoczesnej i innowacyjnej firmy, jaką jest FITECH.
Jesteś liderem w swojej branży?
Sprawdź, jak pozyskać kolejnych klientów.
Zakres współpracy
Wśród naszych zadań znajdują się:
Audyt i analiza działań marketingowych konkurencji
Badania konkurencji pozwalają lepiej zrozumieć, jakie inne podobne produkty czy usługi są dostępne na rynku. Ponadto umożliwia weryfikację mocnych i słabych stron marki. W efekcie otrzymujemy pełną informację o wykorzystywanych kanałach komunikacji, prowadzonych kampaniach PR, czy działaniach SEO.
Przygotowanie spójnej i kompleksowej strategii marketingowej
Czym jest strategia marketingowa? To inaczej wszystkie cele a także zadania marketingowe firmy połączone w jeden kompleksowy plan. Ponadto strategia wsparcia sprzedaży, budowania marki i skutecznej komunikacji z klientami zawierają w sobie wiele kolejnych, istotnych elementów. Należą do niej wyróżniki marki, opis grup docelowych, a także narzędzia komunikacji i kanały, które wykorzystywać będziemy podczas realizacji kampanii.
Ideal Customer Profile
Określenie najważniejszych grup klientów stanowi bardzo istotny krok w budowaniu strategii. Wyróżniając kilka odrębnych grup możemy bowiem sprawnie zaplanować komunikację, która pozwoli trafić dokładnie do ściśle wyselekcjonowanych odbiorców. Przy okazji zadajemy sobie pytanie: Czego oczekuje grupa docelowa? W także zastanawiamy się, jak chcemy do niej dotrzeć.
Marketing referencyjny
Referencje stanowią narzędzie pomocnicze dla handlowców podczas negocjowania umów. Uwiarygodniają firmę w oczach potencjalnych klientów, a także potwierdzają jakość obsługi i usług oferowanych przez markę.
Produkty i narzędzia rekomendowane przez Commplace
Wśród narzędzi oraz produktów, które wykorzystamy do realizacji celów, znajdą się:
- Analizujemy szanse, jakie stwarza online marketing dla Twojego biznesu
- Grupa docelowa – analiza potrzeb. Ustalamy do kogo i jak powinieneś mówić
- Audyt marketingowy – analiza sposobu komunikacji oraz wydatków na marketing
- Strategia komunikacji w cyfrowym świecie– opracowanie i wdrożenie
- Marketing referencyjny
Jesteś liderem w branży?
Zaprezentuj swoje możliwości potencjalnym klientom.
Zapytaj nas o plan dla Twojej marki.