Strategia marketingowa jest niezbędna w prowadzeniu każdego biznesu. Pomaga dotrzeć do grupy docelowej i nawiązać z nią kontakt. Ostatecznie jest także sposobem, w jaki rozwijasz swój biznes w dłuższej perspektywie. Bez strategii firma nie będzie widoczna. Nie osiągnie sukcesu. Nie przetrwa. W Commplace wiemy, że wszystko zaczyna się od dobrej strategii.
Odważ się wyróżnić w sieci.
Sprawdź, jak możemy Ci w tym pomóc.
O First Horse on the Moon
Sklep jeździecki First Horse on the Moon powstał z miłości do zwierząt i pasji do jeździectwa. To styl życia, który połączył całą rodzinę. Wszystkie oferowane wyroby są rękodziełem. Produkowane są w bardzo krótkich seriach, dlatego większość z nich ma podany na naszywce unikalny numer. Marka dba o środowisko naturalne, dlatego wyroby są pakowane wyłącznie w opakowania w pełni biodegradowalne. Do ochrony zawartości przesyłek używa z kolei siana, które może zostać zjedzone przez konia. W swojej ofercie ma zarówno produkty dla jeźdźców, jak i dla koni.
Wyzwania dla Commplace
Podczas współpracy z marką First Horse on the Moon największym wyzwaniem było przygotowanie spójnej i kompleksowej strategii wsparcia sprzedaży, budowania marki i skutecznej komunikacji z klientami. To jednak nie był koniec naszych zadań. Następnym wyzwaniem, jakie stało przed Commplace było przygotowanie projektu graficznego nowej strony First Horse on the Moon. Witryny, która spełniać będzie wymogi określone w strategii.
Zakres współpracy
Wśród naszych zadań znajdują się:
Audyt i analiza działań marketingowych
To działanie, od którego rozpoczynamy prace nad nową strategią. Eksperci Commplace analizują dotychczasowe działania marki. W efekcie mamy pełną informację o jakości i ilości działań.
Audyt i analiza działań marketingowych konkurencji
Audyt działań konkurencji pozwala określić, pozycję marki w porównaniu do konkurencji. Dodatkowo daje nam możliwość na weryfikację mocnych i słabych stron marki. Dzięki temu pozyskujemy pełną informację o wykorzystywanych kanałach komunikacji, systematyczności w działaniu, czy akcjach specjalnych prowadzonych przez konkurencję.
Przygotowanie spójnej i kompleksowej strategii marketingowej
Strategia wsparcia sprzedaży, budowania marki i skutecznej komunikacji z klientami zawiera w sobie wiele istotnych elementów. Z pewnością należą do niej wyróżniki marki, charakterystyka grup docelowych oraz kanały i narzędzia komunikacji, które pozwolą osiągnąć wyznaczone cele.
Przygotowanie propozycji claimu dla marki
Claim będzie pojawiał się zawsze w parze z nazwą. Takie hasło może być:
– zabawą słowną w nawiązaniu do nazwy firmy,
– przedstawieniem charakteru i oferty firmy (jak w przypadku przeanalizowanej wcześniej konkurencji),
– nawiązaniem do wyróżników marki, czyli do rodzinności, pasji, rywalizacji i ekologii.
Przygotowanie projektu graficznego strony
Strona internetowa jest częścią Twojej „marki” i zwykle jest pierwszym elementem, z którym ma styczność potencjalny klient. Projekt graficzny musi odgrywać podstawową część każdego projektu strony internetowej. Jest to nie tylko kreatywny obraz Twojej firmy, ale ma kluczowe znaczenie dla ogólnej strategii budowania marki. Obejmuje wiele elementów – od obrazów tła, banerów i przycisków sterujących po schemat kolorów, styl tekstu i grafikę. Dopasowany projekt graficzny może znacznie poprawić odbiór witryny, zwiększając jej atrakcyjność wizualną, a tym samym zachęcić do skorzystania z oferty.
Produkty i narzędzia rekomendowane przez Commplace
- Analizujemy szanse, jakie stwarza online marketing dla Twojego biznesu
- Grupa docelowa – analiza potrzeb. Ustalamy do kogo i jak powinieneś mówić
- Audyt marketingowy – analiza sposobu komunikacji oraz wydatków na marketing
- Strategia komunikacji w cyfrowym świecie– opracowanie i wdrożenie
- Angażująca kampania reklamowa zaczyna się od strategii marki
- Tworzenie stron WWW oraz sklepów przynoszących zyski