Fotografia żywności – cenne narzędzie w food marketingu
Przedsiębiorca ma tylko kilka sekund na to, by zainteresować...
Przedsiębiorca ma tylko kilka sekund na to, by zainteresować...
Wprowadzenie produktu spożywczego na rynek jest obciążone dużym ryzykiem. Powodzenie bądź...
Prowadzenie hotelu jako sposób na życie to marzenie wielu...
Być może opakowania aktywne i inteligentne już znajdują się...
Receptura sięgająca XI wieku… Przepis babci… W świecie, w...
Doradztwo gastronomiczne – co to właściwie jest? Wchodząc do...
Czasem można sobie pozwolić na strategię rozpisaną na lata....
Niezależnie czy prowadzisz agroturystykę, czy duży obiekt, dookoła mogą...
Z marką MSM Mońki współpracujemy od ponad 10 lat....
Współpraca dwóch silnych marek to doskonała okazja do przygotowania...
Święto zakochanych to ważny moment także w kalendarzu komunikacyjnym...
Fotografia produktowa to jedna z najskuteczniejszych metod prezentacji zalet...
Komunikacja – wewnętrzna i zewnętrzna – ma kluczowe znaczenie...
Fotografia kulinarna jest nam w szczególności bliska. W Commplace...
Naturalność. To słowo klucz w przypadku marki Victoria Cymes....
Food marketing to nasza specjalność. Z kolei z marką...
Fotografia kulinarna robi karierę, a rynek gastronomiczny w Polsce...
HoReCa to skrót od Hotel/Restaurant/Café czyli hoteli, restauracji i kawiarni. W praktyce obejmuje szeroką kategorię dziedzin w branży usługowej, w tym: zakwaterowanie, usługi gastronomiczne, planowanie imprez, parki rozrywki, podróże i turystykę, hotele, agencje turystyczne, restauracje, bary, obiekty organizujące wesele, jak np. sala weselna Dolny Śląsk.
Wszyscy mamy swoje ulubione restauracje czy hotele, z uwagi na serwowane jedzenie lub atmosferę, jaką zapewniają. Ale co powoduje, że tak chętnie do nich wracamy? Sprawne zarządzanie i liczne operacje za kulisami.
Jedną z takich znaczących operacji jest pozyskiwanie surowców i zarządzanie łańcuchem dostaw. Hotele, restauracje i kawiarnie są jednymi z największych źródeł przychodów wielu firm FMCG, zarówno dużych, jak i małych. Co więcej, w ostatnich latach branża HoReCa jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków na świecie.
Co sprawia, że branża HoReCa jest tak atrakcyjna? I jak się wyróżnić na tle innych podmiotów?
Załóżmy, że masz wszystko – świetne zakwaterowanie, obsługę na najwyższym poziomie, świetną lokalizację, a nawet doskonałe udogodnienia. Jednak nadal musisz upewnić się, że Twoi potencjalni
klienci są świadomi wszystkich tych usług i nie tylko. Dlatego powinieneś jak najszybciej obrać najlepszą dla Ciebie strategię marketingową. Dopasowaną do oczekiwań klientów branży HoReCa. Pomoże w tym doświadczona agencja PR.
Marketing Twojego HoReCa nie musi pochłaniać ogromnej części Twojego budżetu marketingowego. Pod warunkiem, że ustalisz strategię, która zapewni regularne rezerwacje i liczne odwiedziny stałych i kolejnych gości. Zastosuj nasze wskazówki, a będziesz o krok przed konkurencją.