Prawdopodobnie setki razy słyszałeś, że optymalizacja strony WWW pod kątem SEO jest istotnym narzędziem marketingu cyfrowego. Właśnie dlatego obszar SEO stanowi ważny aspekt wsparcia, jakiego udzielamy różnorodnym markom. Naszym najbliższym wyzwaniem będzie optymalizacja a także pozycjonowanie treści dla marki SOPREMA. A czym dokładniej zajmą się nasi eksperci? Zdradzamy poniżej.
O marce SOPREMA
Marka SOPREMA istnieje na rynku od 1908 roku. SOPREMA specjalizuje się w produkcji a także dystrybucji kompleksowych systemów oraz rozwiązań hydroizolacyjnych i izolacyjnych dla budownictwa i inżynierii lądowej. Należą do nich: systemy izolacji bitumicznych, systemy izolacji płynnych, membrany syntetyczne PVC i TPO, systemy dachów zielonych, chłodne dachy, systemy izolacji parkingów i fundamentów, systemy izolacji mostowej, płyty termoizolacyjne PIR & PUR oraz EPS & XPS.
Systemy SOPREMA mają wszechstronne zastosowanie. Zostały przygotowane tak, aby sprostać wszelkim wyzwaniom, jakie stawia zarówno nowoczesne budownictwo, jak i prace renowacyjne.
Wyzwania dla Commplace
Działania realizowane dla marki Soprema obejmą szerokie spektrum aktywności z obszaru SEO. Prace rozpoczniemy od analizy i audytu stanu aktualnego. To pozwoli nam zaplanować skuteczną kampanię oraz przygotować odpowiednie treści. Kolejnym krokiem będzie wdrożenie poszczególnych działań, zgodnie z wytycznymi z audytu. Każdorazowo dokładnie ustalamy rodzaj i liczbę aktywności, które pozwolą zmaksymalizować efekty. To pozwoli na późniejszą weryfikację efektów. Mamy bowiem świadomość, że liczby nie kłamią. A uzyskanie jak najwyższych wskaźników jest naszym priorytetem.
Zakres współpracy
Do pracy z klientem powołaliśmy dedykowany zespół złożony z ekspertów wewnętrznych – działu SEO, analityków a także copywriterów.
Wśród zadań znajdują się:
Audyt SEO
To pierwszy krok, który pozwoli nam określić sytuację aktualną. W jaki sposób działamy? Nasi eksperci przyglądają się konwersji na stronie a także analizują dotychczasowe dane zebrane za pomocą odpowiednich narzędzi.
Audyt SEO zawiera analizę witryny w celu lepszego wypozycjonowania usług w sieci. Celem audytu jest przede wszystkim wykrycie i wyeliminowanie błędów na stronie oraz zdiagnozowanie tych obszarów, które ją spowalniają lub utrudniają jej osiągnięcie lepszych pozycji w wyszukiwarce. Audyt SEO daje również możliwość wskazania obszarów, które należy poprawić, aby osiągnąć cele biznesowe firmy.
Pozycjonowanie treści
W zespole Commplace znajduje się szereg ekspertów, których zadaniem jest zapewnienie wzrostu widoczności strony WWW. Ich metodologia pracy skupia się na zwiększaniu ruchu organicznego z wyszukiwarek i opracowywaniu strategicznych słów kluczowych. Wśród szczegółowych działań znajdziemy:
- Linkowanie do stron
- Pozycjonowanie i monitoring fraz
- Wzrost widoczności witryny w TOP10
- Monitoring podstroi
- Wsparcie i konsultacje SEO
Nasycenie strony WWW wartościowymi treściami
Co kryje się pod pojęciem ”wartościowych treści”? Dla nas odpowiedź jest prosta. To materiały, które nie tylko zainteresują odbiorców, ale będą spójne z ich potrzebami. Treść jest istotną częścią SEO, ponieważ jest to sposób, w jaki docierasz i angażujesz odbiorców. Pozostaje pytanie – w jaki sposób sprawdzić, czego tak naprawdę poszukują Twoi odbiorcy? Zapytaj naszych analityków. Posiadamy duże doświadczenie w tworzeniu unikatowego contentu, który po publikacji przez długi czas pracuje dla Twojej marki.
Produkty i narzędzia rekomendowane przez Commplace
Wśród narzędzi oraz produktów, które wykorzystamy do realizacji celów znajdą się:
- Pozycjonowanie stron www – kompleksowe SEO dla stron oraz sklepów
- Bierzemy odpowiedzialność za kampanie online marketing, które finansują się same
- Optymalizacja konwersji – zwiększamy sprzedaż w cyfrowym świecie
- Wsparcie sprzedaży – jak skuteczniej pozyskiwać klientów
Pozwól się zauważyć w sieci.
Wyprzedź konkurencję.
Zapytaj nas, jak możesz zostać liderem.