Niezależnie od tego, jak dobrze zoptymalizowana jest Twoja witryna, najprawdopodobniej istnieją obszary, które wymagają poprawy. Audyt strony internetowej pomaga zidentyfikować wszelkie problemy, których rozwiązanie poprawi pozycję w wynikach wyszukiwania.Wolne ładowanie witryny, uszkodzone pliki, niedziałające linki, duplikaty treści, zbyt ciężkie pliki wpływają na współczynnik konwersji.
Audyt strony internetowej: po co się go wykonuje?
Wspomniany proces pozwala ocenić, czy treści i zdjęcia są zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarki. Dodatkowo specjaliści sprawdzą, czy linki są przyjazne dla użytkowników. Audyt strony internetowej pomaga wykryć błędy techniczne, które wydłużają czas ładowania witryny. Pamiętaj, aby regularnie go przeprowadzać. Dzięki temu profesjonalna agencja może na bieżąco zidentyfikować i rozwiązać problemy, a tym samym zwiększyć ruch na stronie.
W branży e-commerce trwa zażarta walka o klienta. Wielu przedsiębiorców zastanawia się, jak reklamować sklep internetowy, aby wyróżnić się na tle konkurencji. Przede wszystkim należy wyeliminować błędy, które wpływają na doświadczenia zakupowe klientów. Aby dotrzeć do większej grupy odbiorców, włącz do swojej strategii newslettery, marketing rekomendacji, współpracę z influencerami i reklamy personalizowane.
Samodzielny audyt strony internetowej zajmuje sporo czasu, przy okazji można łatwo popełnić błąd. Warto więc nawiązać współpracę z profesjonalną agencją, którzy wezmą pod uwagę wszystkie elementy witryny istotne pod kątem SEO. Przeanalizują czynniki, które wpływają zarówno bezpośrednio, jak i pośrednio na ruch organiczny.
Audyt treści
Zanim zabierzesz się za pozycjonowanie, przeprowadź wnikliwy audyt strony internetowej. W ten sposób dowiesz się, które obszary wpływają na widoczność firmy w Internecie, a nad którymi warto jeszcze trochę popracować. Jednym z kluczowych obszarów jest audyt treści.
Zastanawiasz się, jakie są mocne i słabe strony Twojej witryny?
Skontaktuj się z nami i umów na profesjonalny audyt strony internetowej!
Zastanawiasz się, jak zacząć promować firmę w Internecie? Koniecznie uwzględnij w swojej strategii content marketing, który polega na przygotowywaniu i publikowaniu wartościowych treści. W ten sposób budujesz wizerunek eksperta, co pomoże Ci zdobyć zaufanie potencjalnych klientów. Pamiętaj, że publikowane materiały powinny być przyjazne zarówno dla użytkowników, jak i wyszukiwarki. Dzięki temu poprawisz swoją widoczność w Internecie. Audyt strony internetowej pozwala zweryfikować, czy publikowane treści są rzeczywiście interesujące dla użytkowników.