Komunikacja marketingowa – czy jest potrzebna biznesowi w czasie kryzysu?
Komunikacja marketingowa musi istnieć bez względu na wszystko. Wydaje...
Komunikacja marketingowa musi istnieć bez względu na wszystko. Wydaje...
Relacje z klientami to coś w co warto inwestować....
Wizerunek firmy produkującej żywność jest najbardziej wrażliwy na kryzysy,...
Chcesz zdobywać kolejnych klientów biznesowych, budować reputację firmy, zwiększyć...
Strategia komunikacji ma dziś niebagatelne znaczenie dla firm. Z...
Każda firma, niezależnie od branży, musi mieć sposób na...
W Commplace – agencja PR zależy nam na budowaniu...
Fotografia kulinarna robi karierę, a rynek gastronomiczny w Polsce...
Jak prowadzić skuteczne działania Public Relations? Co zrobić, kiedy...
Przyczyny kryzysów wizerunkowych bywają różne. Czasami jest to nieprzemyślana...
Profesjonalizm, a jednocześnie wrażliwość na krzywdę innych – tych...
W 2020 roku wiele firm poniekąd zostało zmuszonych do...