Czy warto wykorzystać marketing konwersacyjny?
Zdaniem wielu ekspertów dobry marketing nie istnieje bez dialogu...
Zdaniem wielu ekspertów dobry marketing nie istnieje bez dialogu...
Dzisiejsi klienci korzystają z wielu kanałów przed dokonaniem zakupu....
Dzisiejszy marketing w dużej mierze opiera się o innowacyjne...
„Nieważne co mówią, ważne by mówili” to slogan, który...
„Red bull doda Ci skrzydeł”, „Twój kot kupowałby Whiskas”,...
Kryzysy wizerunkowe to jedno z największych zagrożeń dla marki....
Marka, która chce zaistnieć w swojej branży, potrzebuje porządnej...
Ostatnimi czasy dużo słyszy się o procesie onboardingu –...
CRM to specjalne oprogramowanie, które zbiera informacje ze wszystkich...
Nowe technologie i innowacyjne sposoby komunikacji szybko przeniknęły do...
Blog już dawno przestał być formą dziennika prywatnych osób,...
Media społecznościowe są dziś nieodłącznym elementem biznesu. Działanie w...