Marketing masowy – kiedy może być skuteczny?
Marketing masowy najczęściej promuje produkty z kategorii „potrzebuję” a...
Marketing masowy najczęściej promuje produkty z kategorii „potrzebuję” a...
Rotacja pracowników i brak kompetentnej kadry oznaczają dla firmy...
Marketing zróżnicowany to jedna ze strategii wykorzystywana w celu...
Marketing pośredni to coś, co zdecydowanie warto znać i...
Owned media to pojęcie zapewne znane wśród osób pracujących w...
Koronawirus spowolnił obroty twojego sklepu stacjonarnego? A może już...
Retencja pracowników może zwiększać koszty i negatywnie wpływać na...
Marketing holistyczny obraca się wokół filozofii holizmu, zgodnie z...
Konflikt w organizacji idzie w parze z przywództwem. Bycie...
Cross marketing to idealny obraz tego, że w grupie...
Marketing mix 7P powstał na drodze ewolucji strategii marketingowych....
Shockvertising to dziedzina marketingu, która prowokuje, inspiruje i szokuje opinię...
Segmentacja marketingowa może pomóc w zdefiniowaniu i lepszym zrozumieniu...
Marketing transakcyjny, podobnie jak wszystkie działania marketingowe, koncentruje się...
Reklama kontekstowa to narzędzie, które warto dobrze wykorzystać. Dobrze,...
Startup to twór charakteryzujący się innowacyjnością i niepewnością zarazem....
Cele komunikacji marketingowej to cele długoterminowe. Trzeba się nastawić...
O sile przedsiębiorstwa świadczą nie tylko jego wyniki sprzedaży,...
Storytelling to nic innego jak dobrze dobrane słowa. A...
Lead marketing to działania mające na celu pozyskanie kontaktu...
Nieuczciwa konkurencja to pojęcie poniekąd względne. Nie każda konkurencja...
Komunikacja marketingowa musi istnieć bez względu na wszystko. Wydaje...
Wizerunek firmy produkującej żywność jest najbardziej wrażliwy na kryzysy,...
Strategia komunikacji ma dziś niebagatelne znaczenie dla firm. Z...