Czy konsumpcja kolaboratywna zmieni nas w prosumentów?
Konsumpcja kolaboratywna ewoluuje wraz z rozwojem i ekspansją nowoczesnych systemów technologicznych....
Konsumpcja kolaboratywna ewoluuje wraz z rozwojem i ekspansją nowoczesnych systemów technologicznych....
USP produktu nie jest konieczne tylko w jednym przypadku....
Przycisk CTA działa niczym magiczny przycisk, sprawiający, że rzeczy...
Akcja samplingowa to jeden ze sposobów na ugruntowanie obecności produktu na rynku,...
Ambient reklama to narzędzie promocji stawiające na nieformalny przekaz. Chcąc...
Kampania teaserowa, jak w przypadku większości kampanii marketingowych, ma na...
Insight konsumencki jest kluczem do tworzenia świetnych treści. Potwierdzi...
Femvertising to nazwa zjawiska wykorzystywania feminizmu jako narzędzia promocji. Branża...
Segmentacja marketingowa może pomóc w zdefiniowaniu i lepszym zrozumieniu...
Marketing transakcyjny, podobnie jak wszystkie działania marketingowe, koncentruje się...
Lokowanie produktu, znane jest także jako product placement. Zarówno...
Mailing reklamowy to spore wyzwanie. Nie chodzi przecież o...
Commplace opinie zadowolonych klientów ceni na równi z tymi...
Cele komunikacji marketingowej to cele długoterminowe. Trzeba się nastawić...
Storytelling to nic innego jak dobrze dobrane słowa. A...
Lead marketing to działania mające na celu pozyskanie kontaktu...
Jak wypromować sklep internetowy? Jeśli już nad tym pracujesz...
Real-time marketing to strategia uwzględniająca natychmiastowe reagowanie na to,...
Kampania reklamowa jest jak wisienka na torcie. Jesteś z...
Marketing relacji to opłacalna inwestycja. Badanie przeprowadzone przez Bain...
Relacje z klientami to coś w co warto inwestować....
Każda firma, niezależnie od branży, musi mieć sposób na...