Nawigacja

Reklama na LinkedIn – czy warto?

Online marketing

Firmy poszukują różnorodnych platform na których mogłyby reklamować swoje produkty bądź usługi. Po założeniu Facebooka, Instagrama, Twittera, a nawet Youtube przyszła pora na kolejne medium społecznościowe. Reklama na LinkedIn – jak ją stworzyć i czy w ogóle warto? Sprawdź!

Jak wygląda reklama na LinkedIn?

Reklama na LinkedIn podobnie do innych social mediów jest skierowana do grupy docelowej umieszczając angażujące treści, czy angażując użytkowników do dyskusji. LinkedIn to platforma zorientowana głównie na profesjonalistów z branży biznesowej, których jest aż ponad 700 milionów na tym medium. Przy tak dużej liczbie aktywnych użytkowników reklama na LinkedIn może stać się sporym generatorem leadów, które przynoszą znaczne przychody. Dlatego sprawdzi się najlepiej dla przedsiębiorstw z branży B2B. Masz możliwość kierowania reklam i angażowania potencjalnych klientów według ich stażu pracy, stanowiska, doświadczenia, umiejętności, nazwy firmy, branży, a także wielu innych kryteriów.

Reklama na LinkedIn to dla Ciebie czarna magia?

Wiemy od czego zacząć i jak poprowadzić kampanię!

Branża Business-to-business

Branża B2B to obszar, w którym transakcje między sobą zawierają przedsiębiorstwa. Z tego powodu reklama na LinkedIn to idealna platforma dla tego typu organizacji. Pozwala ona na udostępnianie treści, nawiązywanie profesjonalnych kontaktów, promowanie swoich produktów, a także budowanie świadomości marki swojej firmy. Dzięki specjalnym narzędziom ułatwiającym reklamę na tym medium społecznościowym możesz sprawdzić kliknięcia i konwersje w oparciu o koszty i Twój budżet. Reklama na LinkedIn oferuje także różnorodne typy kampanii:

  • Reklamy tekstowe – pojawiające się na stronach profili członków, w wynikach wyszukiwania, na stronach grup
  • Treści sponsorowane
  • Bezpośrednia poczta wewnętrzna – to sponsorowane wiadomości, które wysyłasz do potencjalnych członków LinkedIn
  • Reklamy video

Reklama na LinkedIn – koszty

Porównując do Google Ads, czy Facebook Ads reklama na LinkedIn jest znacznie droższa, gdyż generuje wysokie koszty za kliknięcie (CPC). Z drugiej zaś strony to najefektywniejsza platforma, aby dostarczać treści i zapewniać zaangażowanie odbiorców. Co więcej, to jedyne medium które dotrze do grupy biznesowej. Na Facebooku czy innych social mediach promuje się bardziej usługi czy produkty, a także królują śmieszne memy, czy przepisy na obiad. Kontekst LinkedIn jest w pełni profesjonalny, a to jego ogromna zaleta.

Zadzwoń Panel klienta Kontakt