Organizacja spotkania firmowego to duże przedsięwzięcie o wielu korzyściach. Trzeba do tego podejść o wiele wcześniej i wszystko skrupulatnie zaplanować. Jednym z najważniejszych punktów jest odpowiednie miejsce, które będzie jednocześnie funkcjonalne oraz ładne. Dużą popularnością cieszą się obiekty konferencyjne w górach, które są idealnym miejscem zarówno dla wyjazdów integracyjnych, szkoleń team buildingowych, jak i konferencji.
- Jak wybierać obiekty konferencyjne pod względem lokalizacji?
- Agencje eventowe – event w górach
- Obiekty konferencyjne w górach – na co goście zwrócą uwagę?
- Jak zachęcić do uczestnictwa w konferencji?
- Obiekty konferencyjne w górach idealnym miejscem na integrację
- Team building w górach
- Miejsce na konferencję
- Obiekty konferencyjne w górach
- Jakie warunki muszą spełniać sale konferencyjne w górach?
- Konferencje w Karkonoszach
- Integracja poza miejscem pracy
- Organizator imprez
- Konferencje w górach
- Hotele konferencyjne w górach
- Dlaczego obiekty konferencyjne w górach to dobre miejsce na integrację?
- Hotel na imprezy integracyjne
- Sale konferencyjne – góry
Jak wybierać obiekty konferencyjne pod względem lokalizacji?
Konferencje, szkolenia, warsztaty czy integracje zespołu powinny odbywać się na neutralnym gruncie, poza siedzibą firmy. Warto wybierać miejsca, które oferują pełne zaplecze do przeprowadzenia na przykład konferencji, a jednocześnie są dobrze zlokalizowane i malowniczo położone.
Tych wszystkich trzech cech warto szukać wśród obiektów konferencyjnych w górach. Sala konferencyjna czy ogród przynależący do obiektu to doskonałe miejsca na zadania, gry i zabawy, których celem jest wzmocnienie zespołu. W pomieszczeniach balowych można zaś zorganizować przyjęcia, które będą znakomitą formą odpoczynku od codziennych obowiązków służbowych.
Agencje eventowe – event w górach
Po długich dniach pełnych ciekawych aktywności pracownicy będą mogli udać się na spoczynek w hotelowych apartamentach.
Z kolei w czasie wolnym można wspólnie przejść się szlakiem, odpocząć, podziwiać widoki. A może nawet przeprowadzić jakąś grę sportową w ramach integracji?
W wyborze odpowiedniego obiektu i ciekawych zajęć dla uczestników wyjazdu pomóc może profesjonalna agencja eventowa.
Obiekty konferencyjne w górach – na co goście zwrócą uwagę?
Niezależnie od tego, czy naszą konferencję zorganizujemy w górach czy nad morzem, są pewne stałe elementy, które trzeba wziąć pod uwagę. Jednym z nich i być może najważniejszym jest to, jak goście poczują się w wybranym przez nas obiekcie konferencyjnym. Bardzo istotne jest, jakie odniosą pierwsze wrażenie? Czy będzie to efekt pozytywnego zaskoczenia i tak zwanego wow, czy też już na wstępie będą bać się wypakować walizki. Wizualna strona obiektu, jego otoczenie i standard, ale także wygoda dojazdu i miejsca parkingowe będą miały znaczenie.
KLIKNIJ poniżej w banner Konfigurator Imprez Firmowych
Kolejnym elementem, który trzeba brać pod uwagę oceniając obiekty konferencyjne w górach jest jakość i doświadczenie obsługi. Poziom pracy personelu hotelowego bezpośrednio przełoży się na zadowolenie bądź jego brak u klienta. A przecież to właśnie nasi goście będą nas później oceniać. I nawet jeśli merytorycznie konferencja będzie ciekawa, to z uwagi na ewentualne różne drobne dolegliwości mogą nie chcieć brać udziału w organizowanych przez nas kolejnych eventach.
Chcesz zorganizować konferencję w wyjątkowym miejscu?
Zadbamy o wszelkie szczegóły!
Jak zachęcić do uczestnictwa w konferencji?
Każdemu organizatorowi dużych, otwartych eventów zależy na ściągnięciu jak największej liczby gości. Jeśli jest to wydarzenie branżowe lub naukowe, to dodatkowo jeszcze chcielibyśmy, by uczestniczyły w nim osoby uznane za autorytety, osoby wpływowe w danej dziedzinie. Takie osobistości już samą swoją obecnością podniosą prestiż wydarzenia i nadadzą mu większą rangę. Zatem jak takie osoby zachęcić do uczestnictwa w konferencji? Co może sprawić, że zainteresujemy potencjalnych uczestników tematyką i zachęcimy do uczestnictwa? Oczywiście kampanie promocyjne i informacyjne, bezpośrednie dotarcie do tych osób i atrakcyjne wydarzenia towarzyszące konferencji – te działania i elementy na pewno w tym pomogą.
Pamiętajmy, że dla wielu ludzi również atrakcyjność i rozpoznawalność miejsca, do którego mieliby się udać, też będzie dużą zachętą. Są takie obiekty konferencyjne w górach, do których właściwie wszyscy chętnie pojadą. A wiadomo, że im więcej uczestników i wydarzeń towarzyszących, tym lepiej. Można też przy okazji w taki właśnie sposób promować markę albo określony produkt.
Obiekty konferencyjne w górach idealnym miejscem na integrację
Integracja zespołu powinna być stałym elementem zarządzania grupą pracowników. Jest ona ważna, nawet gdy wszystko dobrze funkcjonuje, gdy zgrany zespół pracowniczy odnosi spektakularne sukcesy na rynku. Sprawnie wykonuje powierzone zadania i efektywnie realizuje założone cele. Komunikacja w grupie przebiega dynamicznie, a wszelkie konflikty są rozwiązywane w mgnieniu oka. Dlaczego? Ponieważ każdy pracownik potrzebuje odpoczynku od pracy, rozluźnienia i czasu na luźne spotkanie z kolegami z pracy. Do tego idealnym narzędziem będzie właśnie integracja.
Team building w górach
Oczywiście są sytuacje alarmujące, które od razu wskazują na brak odpowiedniej integracji w grupie. W takim przypadku bardzo pomocne będą warsztaty integracyjne bądź zabawy team buildingowe. Zajęcia skupiają się na jednej, konkretnej trudności, z którą boryka się grupa pracownicza. Może być to na przykład zła komunikacja, spadek motywacji do działania, nadmierny stres, czy też słaba znajomość poszczególnych członków grupy.
Specjalne, odpowiednio dopasowane gry i zabawy integracyjne prowadzone przez doświadczonych trenerów pomagają uczestnikom zrozumieć i pokonać problem. Efektem takich działań jest silny, sprawnie funkcjonujący zespół pracowniczy, którego członkowie wzajemnie się wspierają i dążą do realizacji wspólnych celów. Aby to ułatwić, warto zmienić otoczenie. Obiekty konferencyjne w górach oferują oprócz infrastruktury, niezbędnej do przeprowadzenia zajęć służących integracji grupy, także kontakt z przyrodą.
Miejsce na konferencję
Jak wybrać hotel na wyjazd firmowy? To pytanie zawsze zadają sobie organizatorzy wyjazdów. Miejsce na konferencję powinno być położone w atrakcyjnej miejscowości. Wszystko jedno, czy będzie to hotel w wielkim mieście, w górach czy nad morzem. Ważne, by był atrakcyjnie usytuowany i dysponował odpowiednim zapleczem. Wiadomo, że konferencje – podobnie jak wesele – często gromadzą duże rzesze uczestników, nawet kilkaset osób. Wszystkim trzeba zaproponować nie tylko dobre warunki do obradowania i dyskusji, ale też zwykle zakwaterowanie.
Duża i ciekawie zaaranżowana część hotelowa, kilka sal konferencyjnych w różnych rozmiarach i urządzonych w różnych stylach, a do tego wielki ogród z miejscem na grilla i ognisko – to zawsze się sprawdzi!
Pamiętajmy, że uczestnicy konferencji całe wydarzenie oceniać będą głównie przez pryzmat miejsca, w którym się znajdą. Postarajmy się, by nie był to kolejny anonimowy obiekt, lecz ciekawy butikowy hotel, mający swój styl i charakter.
Obiekty konferencyjne w górach
Spotkania firmowe, narady, szkolenia czy konferencje nie muszą i nie powinny być nudne. Oczywiście są rzeczy, które trzeba omówić, podsumować lub zaplanować, ale korzystajmy z technik utrzymania uwagi słuchacza. Wprawdzie przerywniki, żarty i przerwy kawowe pozwalają złapać oddech i dają nieco wytchnienia, ale czy rzeczywiście tak to się musi odbywać? Dlaczego właściwie nie przenieść wszystkiego w jakieś ciekawe miejsce i zmienić konwencję na nieco luźniejszą? Przecież, na przykład, obiekty konferencyjne w górach oferują pełne zaplecze, ale też jeszcze dodatkowy bonus w postaci atrakcyjnej lokalizacji. Każdy problem da się tu szybciej rozwiązać, bo wszyscy tego zechcą. Pomyślą: po prostu dogadajmy się i idźmy w góry, bo szkoda czasu na spory.
W górach jest nieco lżejsza atmosfera nie tylko w powietrzu, którym oddychamy. Łatwiej tu się odprężyć i przyjąć coś do wiadomości, nawet jeśli chodzi o niezbyt miłe komunikaty. Również te niesamowite przestrzenie i zmiana perspektywy sprzyjają nowemu i świeżemu spojrzeniu na wiele rzeczy.
Ale to nie wszystko, co oferują obiekty konferencyjne w górach. Inne korzyści z wyboru takiej lokalizacji to też zapewnienie atrakcyjnego miejsca do integracji pracowników i ekspertów wielu dziedzin. Obiekty hotelowe w górach nastawione są właśnie na taki sposób działania, aby było się gdzie spotykać, rozmawiać i wspólnie się bawić.
Jakie warunki muszą spełniać sale konferencyjne w górach?
Piękne położenie obiektu konferencyjnego w górach oraz profesjonalna i miła obsługa to bardzo ważne elementy składowe całego eventu. Głównie na tej podstawie oceniany będzie nasz event. Jednak jego zaplecze techniczne, wyposażenie i odpowiedni, nowoczesny standard materiałów audiowizualnych też będzie rzutował na to, jak uczestnicy ocenią organizatora. Najważniejszym elementem są sale konferencyjne. W górach mogłyby być z pięknym widokiem. Doświadczenie uczy, że może to jednak rozpraszać uczestników i lepiej zapewnić im odpowiednie atrakcje eventowe lub wycieczki albo ogród z pięknym widokiem na przerwy kawowe.
Konferencje w Karkonoszach
Konferencje w górach z pewnością mają swój klimat. Wyobraźmy sobie jesienną albo zimową aurę, przebarwiające się liście i te widoki z pełną paletą kolorów… Albo ośnieżone szczyty gór i rześkie powietrze, a po spacerze degustacja lokalnych nalewek w sali kominkowej. Jak widać, sale konferencyjne w górach powinny być przystosowane do spotkań i szkoleń. Ale obiekty konferencyjne w górach muszą także mieć szerokie zaplecze rekreacyjne i wypoczynkowe. W trakcie spotkań firmowych i konferencji często też pojawiają się spontanicznie pomysły na tańce albo ognisko integracyjne. Dlatego trzeba sprawdzić, czy wybrany przez nas obiekt na konferencję dysponuje na przykład grillem i odpowiednią przestrzenią do wspólnej zabawy.
Integracja poza miejscem pracy
Wiele firm organizuje cykliczne konferencje czy spotkania dla pracowników lub partnerów biznesowych. Celem takich zebrań zwykle jest podsumowanie dotychczasowych działań, przedstawienie i wprowadzenie nowych produktów na rynek, czy też rozmowy o dalszych losach przedsiębiorstwa. Bardzo często nie da się omówić wszystkich kwestii na kilkugodzinnym spotkaniu, dlatego też organizatorzy zwykle decydują się na kilkudniowe zebrania. Takie rozwiązanie umożliwia dokładniejszą i, co najważniejsze, spokojniejszą analizę bieżących spraw.
Konferencja w górach?
Zapraszamy do Dworu Korona Karkonoszy!
Konferencje czy spotkania biznesowe powinny odbywać się poza miejscem pracy, aby nadać odpowiednią rangę temu wydarzeniu, ale również aby pracownicy mogli odpocząć od spędzania czasu w siedzibie firmy. Obiekty konferencyjne w górach to pomysł wart rozważenia. Warto powierzyć organizację imprez firmowych specjalistom – agencja eventowa profesjonalnie zajmie się wszystkim.
Organizator imprez
Organizując event firmowy trzeba wziąć pod uwagę kilka aspektów, między innymi lokalizację oraz wyposażenie obiektu. Najlepszym wyborem jest obiekt, który dysponuje przestronną salą konferencyjną ze wszystkimi niezbędnymi sprzętami, a także jest w stanie zapewnić uczestnikom komfortowe miejsca noclegowe oraz smaczny i pożywny catering. Budynek powinien znajdować się w spokojnym miejscu. Atrakcyjna, zielona okolica sprzyja produktywności i rozbudza kreatywność. Dzięki temu spotkanie jest przyjemniejsze i prowadzi do osiągnięcia wyznaczonych celów. Doświadczony organizator imprez firmowych bez problemu poleci nam kilka obiektów, spełniających nasze wymagania.
Konferencje w górach
Zastanawiasz się, jak i gdzie zorganizować konferencję tak, żeby już samo miejsce zrobiło wrażenie na gościach? Wydaje się, że możemy ci pomóc. I wcale nie chodzi o to, żeby to wygórowana cena za hotel była głównym czynnikiem nadającym odpowiednią rangę eventowi firmowemu. Konferencje w górach kojarzą się z pięknymi widokami, dobrą kuchnią i właśnie z prestiżem. Chyba każdy lubi od czasu do czasu zorganizować sobie wypad w góry. A wyobraźmy sobie teraz sytuację, że to właśnie tam będziemy mieli okazję spędzić trochę czasu i to jeszcze na koszt organizatora albo swojej firmy. Albo że i tak musimy zrealizować pewne plany biznesowe, odbyć kilka ważnych służbowych spotkań i możemy to zrobić w miejscu, do którego od dawna nas ciągnie. Szkoda byłoby nie skorzystać z takiej okazji. Organizacja konferencji właśnie w górach może okazać się strzałem w dziesiątkę!
Hotele konferencyjne w górach
Hotele konferencyjne w Polsce cieszą się dużą popularnością również wśród gości z zagranicy. Jest wiele obiektów konferencyjnych nieustępujących jakością i standardem tym znanym z ich własnych krajów. Co więcej, niektórzy zagraniczni uczestnicy konferencji i eventów uważają, że niektóre obiekty konferencyjne w polskich górach przewyższają te zachodnie dbałością o detale i indywidualnym podejściem do uczestników. Co więcej, w naszym kraju jest obecnie sporo zupełnie nowych albo zmodernizowanych, a jednocześnie nawiązujących do tradycyjnej architektury hoteli, dworów i pensjonatów. Również stare pałace i zamki doczekały się remontów i przystosowania do współczesnych standardów.
Nie dziwi zatem, że hotele konferencyjne w górach są często wybierane na miejsce międzynarodowych konferencji, spotkań czy sympozjów. Niektóre z nich, jak choćby Międzynarodowe Forum Ekonomiczne, na stałe wpisało się już w kalendarz spotkań ludzi ze świata biznesu i ekonomii.
Dlaczego obiekty konferencyjne w górach to dobre miejsce na integrację?
Obiekty konferencyjne w górach mają do zaoferowania przede wszystkim wspaniałe widoki, które są idealnym odprężeniem dla pracowników po ciężkiej pracy. Szczególnie południe Polski to niezwykle malowniczy region, który przez cały rok przyciąga do siebie mnóstwo osób z różnych części kraju. Jest to idealne miejsce zarówno na spokojny odpoczynek w gronie najbliższych, z dala od miejskiego zgiełku i szybkiego życia, a także na produktywne spotkanie biznesowe z pracownikami lub kontrahentami.
Hotel na imprezy integracyjne
Hotel na imprezy integracyjne musi spełniać określone wymagania. Tak jak robi to Dwór Korona Karkonoszy. Usytuowany w samym centrum gór zachwyci każdego okolicą, a przede wszystkim sprawi, że spotkanie integracyjne stanie się sukcesem. Dwór Korona Karkonoszy dysponuje kilkoma salami idealnymi na konferencje, szkolenia dla pracowników czy inne spotkania biznesowe. Jedną z nich jest przestronna Sala Refektarz, która może pomieścić nawet 90 osób. Pomieszczenie zostało wyposażone w klimatyzację oraz wszystkie niezbędne sprzęty. Uczestnicy spotkań mają do dyspozycji osobne wyjście do ogrodu oraz własne zaplecze cateringowe.
Sale konferencyjne – góry
Karkonosze to najpiękniejsze i najchętniej odwiedzane pasmo górskie w Sudetach. Oferują one wiele atrakcji, w tym również przeróżne sale konferencyjne. Góry te od wieków przyciągały różne ciekawe postaci, na przykład górskich rycerzy rabusiów i opryszków spod ciemnej gwiazdy… Ale też, co ciekawe, osadników z Tyrolu, tkaczy, zielarzy i miłośników magii. Mało znany jest również fakt, że to właśnie w Karkonoszach, w Sosnówce, powstało jedno z pierwszych górskich osiedli willowych, głównie dla najbogatszych wrocławian. Dziś ta miejscowość letniskowa rozkwita na nowo i również tam można znaleźć bardzo atrakcyjne miejsca na eventy firmowe. Na przykład Dwór Korona Karkonoszy oferuje do wyboru kilka sal konferencyjnych.
KLIKNIJ poniżej w banner Konfigurator Imprez Firmowych
KLIKNIJ powyżej w banner Konfigurator Imprez Firmowych
Góry to tylko jeden z atutów tej miejscowości. Od niedawna znajduje się tam też sztuczny zalew. Takie połączenie tworzy rzadki, nawet w górach, klimat i daje wiele możliwości do uatrakcyjnienia na przykład konferencji czy firmowego wyjazdu integracyjnego.
Obiekty konferencyjne w górach to świetne miejsca na wyjazdy integracyjne dla pracowników. Otoczenie malowniczej, zielonej natury doskonale odpręża i redukuje stres związany z codziennymi obowiązkami służbowymi. Stwarza idealne warunki do lepszego poznania współpracowników i umocnienia przyjacielskich więzi. Dwa czy trzy dni spędzone w takim miejscu bez wątpienia poprawią relacje między pracownikami, co przełoży się na poprawę atmosfery w pracy.