Kolejny klient dołączył do portfolio naszej agencji. Tym razem wyzwaniem, przed jakim stajemy, jest budowa content hubu a także opracowywane treści dla marki Demar. A na czym konkretnie będzie polegać nasze zadanie? O tym poniżej.
O marce Demar
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe DEMAR powstało w 1978 roku jako firma ze 100% udziałem kapitału polskiego. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, ciągłemu wdrażaniu nowoczesnych technologii oraz pasji tworzenia nowych produktów, firma zdobyła uznanie wśród najbardziej wymagających klientów w Polsce a także na całym świecie. Moce produkcyjne oraz potencjał technologiczny a także organizacyjny przedsiębiorstwa, umożliwiają produkcję 2,5 miliona par butów rocznie we własnych zakładach produkcyjnych na terenie całej Polski.
Polski producent obuwia DEMAR aktywnie uczestniczy w konstruowaniu i opracowaniu nowych wzorów obuwia dla Wojska Polskiego. Aktualnie produkuje i dostarcza na potrzeby armii polskiej i służb mundurowych innych krajów kilkaset tysięcy par butów rocznie. Firma posiada w swoim asortymencie:
- profesjonalne obuwie myśliwskie i wędkarskie,
- specjalistyczne obuwie ochronne i robocze,
- kalosze i śniegowce dla dzieci – KIDS Demar,
- obuwie rekreacyjne – HOBBY Demar.
Wyzwania dla Commplace
Pierwszym zadaniem, które wykonamy dla marki Demar będzie budowa content hubu. Zostanie od dostosowany do aktualnego systemu identyfikacji wizualnej. W ramach działań przygotujemy projekt graficzny, integrację i optymalizację, a także pełną analitykę narzędzia. Docelowo content hub podzielony zostanie na kilka istotnych z punktu widzenia komunikacji marki kategorii. Kolejnym zadaniem dla Commplace będzie opracowanie treści life stylowych. W działanie zaangażowani zostaną zarówno copywriterzy, jak również zespół ds. SEO.
Dlaczego warto wdrożyć content hub?
To bardzo ważne pytanie. Co więcej – warto odpowiedzieć sobie na nie już na samym początku. Poniżej przedstawiamy 5 głównych zalet posiadania własnego content hub na stronie internetowej.
1. Zaufane treści.
Content hub prezentuje w 100% treści dotyczące Twojej marki. To Ty, a także Twój produkt lub usługa jesteście gwiazdami. To na was skierowane jest światło reflektorów. Stwarza to możliwość przygotowywania pełnej a także rzetelnej informacji, która zainteresuje klientów.
2. Ruch organiczny.
Treści pasujące do tego, czego szukają Twoi klienci, pomogą Ci zająć wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania a także zwiększyć ruch.
3. Zaangażowanie.
Zabawne, edukacyjne treści sprawią, że klienci będą wracać. Co więcej – że będą udostępniać je w swoich kanałach komunikacji. Przed przygotowaniem planu komunikacyjnego należy jednak skonsultować temat z analitykiem SEO, aby zweryfikować, czego tak naprawdę potrzebują konsumenci.
4. Kontrola.
W przeciwieństwie do mediów zewnętrznych content hub pozwala przejąć pełną kontrolę nad kierunkiem komunikacji.
5. Analityka
Z łatwością dowiesz się, co jest popularne, a co nie. W efekcie udoskonalisz przygotowane treści, zyskując nowych klientów.
Zakres współpracy
Do pracy z klientem powołaliśmy dedykowany zespół złożony z ekspertów wewnętrznych – działu graficznego, programowania oraz SEO a także copywritingu.
Wśród zadań znajdują się:
- Przygotowanie projektu graficznego content hub
- Integracja content hub z dotychczasową stroną WWW
- Optymalizacja prędkości
- Analityka (w tym podpięcie do Google Analytics)
- Utworzenie kategorii tematycznych
- Stworzenie unikatowych treści w oparciu o dobre praktyki SEO
- Weryfikacja treści przez analityka
W efekcie uzyskamy narzędzie, które pozwoli nie tylko zwiększyć ruch na stronie, ale przede wszystkim wpłynie na wzrost zainteresowania ofertą marki, a finalnie na sprzedaż. W Commplace mamy bowiem świadomość, że każde działanie marketingowe powinno pociągać za sobą efekt w postaci wzrostu kluczowych wskaźników.
Produkty i narzędzia rekomendowane przez Commplace
Wśród narzędzi oraz produktów, które wykorzystamy do realizacji celów znajdą się:
- Pozycjonowanie stron www – kompleksowe SEO dla stron oraz sklepów
- Tworzenie stron www oraz sklepów przynoszących zyski
- Optymalizacja konwersji – zwiększamy sprzedaż w cyfrowym świecie
- Grupa docelowa – analiza potrzeb. Ustalamy do kogo i jak powinieneś mówić
- Określamy kanały komunikacji marketingowej i wspieramy firmę w procesie implementacji zmian
Niech Twoja strona zacznie sprzedawać.
Sprawdź, jak możemy Ci w tym pomóc.