Obecność w Internecie stanowi konieczny element skutecznej strategii marketingowej nowoczesnej firmy. Właśnie dlatego jedną z naszych specjalizacji stało się wsparcie przedsiębiorstw w dotarciu do klientów za pośrednictwem sieci. Swoje doświadczenie i wiedzę po raz kolejny będziemy mogli wykorzystać w praktyce. Miło nam bowiem poinformować, że rozpoczęliśmy współpracę z kolejnym klientem – marką KOBO ENERGY.
O marce KOBO ENERGY
Marka KOBO ENERGY działa na rynku od 2010 roku. Realizuje instalacje fotowoltaiczne z wykorzystaniem paneli oraz inwerterów. Jest również producentem kompletnych systemów montażowych do instalacji fotowoltaicznych. Dodatkowo w swojej ofercie posiada także kompleksowe rozwiązania dla inteligentnego domu z oferty firmy Loxone. Od początku swojej działalności zrealizowała ponad 100 instalacji.
Wyzwania dla Commplace
Pierwszym zadaniem, które wykonamy dla marki KOBO ENERGY było stworzenie unikatowej i nowoczesnej strony internetowej. W ramach działań przygotujemy projekt graficzny, a także zoptymalizujemy stronę pod kątem algorytmów Google. Kolejnym zadaniem dla Commplace będzie zaplanowanie, a także realizacja kampanii Google Ads. Wśród pozostałych wyznań znajduje się także prowadzenie kanału w social mediach.
Zakres współpracy z KOBO ENERGY
Prowadzenie social mediów
Dlaczego warto prowadzić profil na Facebooku?
– Facebook posiada ponad 400 milionów użytkowników na całym świecie. Gdyby porównać to do liczebności krajów – byłby trzecim co do wielkości krajem na świecie!
– Przeciętny użytkownik Facebooka spędza na nim min. 55 minut dziennie. To prawie godzina, podczas której możesz do niego dotrzeć i zachęcić do interakcji.
– Facebook pomaga budować świadomość istnienia marki. Skoro tak wiele osób jest już w mediach społecznościowych, dlaczego nie dotrzeć do nich wykorzystując ten kanał? Kiedy ktoś zauważy Twoją markę podczas przewijania Facebooka, będzie miał szansę przejść do Twojej witryny i dowiedzieć się więcej o Tobie. I nawet jeśli odwiedza Twoją stronę biznesową na Facebooku i nie jest gotowy do podjęcia decyzji o zakupie, nadal może znaleźć wartość w udostępnianych przez Ciebie treściach.
Chcesz zacząć sprzedawać więcej?
Zapytaj nas, w jaki sposób możemy Ci w tym pomóc.
Kampania Google Ads
Google Ads (dawniej AdWords) to platforma Google typu pay-per-click, która umożliwia umieszczanie reklam na stronie wyników wyszukiwania (SERP) dla określonego słowa kluczowego, płacąc za nie. „Pay-Per-Click” oznacza, że płacisz wtedy i tylko wtedy, gdy ludzie klikają Twoje reklamy. Reklamy płatne za kliknięcie (PPC) pojawiają się na początku każdego wyniku wyszukiwania Google i mogą być skutecznym sposobem generowania ruchu. Zastanawiasz się, czy to rozwiązanie dla Twojej firmy? Zapytaj nas o estymację efektów i kosztów.
Zaprojektowanie i wdrożenie nowej strony internetowej
W Commplace mocno wierzymy, że strona www stanowi jedno z najpotężniejszych narzędzi marketingu cyfrowego. Może służyć jako osobisty zespół sprzedaży 24h/7 dni w tygodniu. Dlatego każdorazowo tworzymy unikatowe i nowoczesne projekty. Takie, które pozwolą wzrastać Twojej firmie. I skutecznie osiągać jej cele biznesowe.
Działania SEO
SEO pomaga poprawić widoczność Twojej witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest podnoszenie świadomości marki, zwiększenie sprzedaży lub zapisów na kurs – dobra strategia SEO może Ci w tym pomóc. Sprawdź, w jaki sposób Commplace pomoże Ci zrealizować Twój cel.
Produkty i narzędzia rekomendowane przez Commplace
Wśród narzędzi oraz produktów, które wykorzystamy do realizacji celów znajdą się:
- Pozycjonowanie stron www – kompleksowe SEO dla stron oraz sklepów
- Tworzenie stron www oraz sklepów przynoszących zyski
- Optymalizacja konwersji – zwiększamy sprzedaż w cyfrowym świecie
- Grupa docelowa – analiza potrzeb. Ustalamy do kogo i jak powinieneś mówić
- Określamy kanały komunikacji marketingowej i wspieramy firmę w procesie implementacji zmian
Zacznij sprzedawać więcej.
Zapytaj nas, w jaki sposób możemy Ci w tym pomóc