Strategia komunikacji. To być, albo nie być dla wielu marek. Jakie elementy powinna zawierać? Jaki jest jej cel? O jakich narzędziach należy pamiętać? Na te pytania odpowiadamy, realizując najnowsze zadanie, jakim jest przygotowanie spójnej a także skutecznej strategii komunikacji dla marki Inlegis. To jednak nie koniec naszych wyzwań. Strategia zostanie bowiem uzupełniona o działania graficzne oraz audyt SEO.
O Inlegis
Inlegis Kancelarie Prawne to wiele lat doświadczenia i sukcesów odniesionych w branży prawniczej. Bazując na rozległej wiedzy i wieloletniej praktyce zespołu, marka dała początek „filozofii Prawnik 4.0”. W swojej pracy kieruje się najnowszymi trendami obowiązującymi na nowoczesnym rynku usług prawniczych przy wykorzystaniu innowacyjnych narzędzi cyfrowych. Inlegis Kancelarie Prawne nieprzerwanie umacniają swoją pozycję na rynku usług prawniczych, stale nawiązując nowe relacje i poszerzając zakres działalności. Dzięki zespołowi wykwalifikowanych prawników z wieloletnim doświadczeniem w branży oferują kompleksową obsługę przedsiębiorców a także osób fizycznych.
Wyzwania dla Commplace
Podczas współpracy z marką Inlegis największym wyzwaniem było przygotowanie spójnej i kompleksowej strategii komunikacji. Jej głównym celem jest budowa silnej marki. To jednak nie wszystko. Profesjonalna strategia powinna także wspierać sprzedaż oraz komunikację z klientami. Wszystkie działania powinny być spójne z wizją firmy, która zawarta jest m.in. w haśle „wysokie tempo, skuteczność oraz nowoczesne podejście do każdej sprawy”.
Zakres współpracy
Wśród zadań realizowanych przez Commplace znajdują się:
Określenie kanałów komunikacji
Istnieje wiele kanałów komunikacji, które może wykorzystywać Twoja marka. Pytanie – czy na pewno musi? Tworzenie sztuki dla sztuki nie jest Twoim priorytetem. Dlatego nasi eksperci doradzą, które z kanałów są naprawdę wartościowe i pozwolą osiągnąć Ci cele biznesowe.
Analiza lejka sprzedażowego
Sprzedaż. Do tego dąży każdy z naszych klientów. Profesjonalna analiza lejka sprzedażowego pozwala określić, na ile dotychczasowe działania pozwalają dotrzeć do klientów a także – co ważne – zachęcić ich do zakupu. Lejek sprzedażowy powinien być każdorazowo dostosowany do specyfiki branży i oczekiwań odbiorców.
Tworzenie Ideal Customer Profile
Ideal Customer Profile pozwala na określenie najważniejszych grup klientów istotnych z punktu widzenia celów biznesowych marki. Wyróżniając poszczególne grupy możemy skutecznie zaplanować komunikację, która pozwoli trafić dokładnie do ściśle wyselekcjonowanych osób.
Zdefiniowanie wyróżników i wartości marki
Czy Twoja marka jest wyjątkowa? Z pewnością. Właśnie dlatego należy to podkreślać i pokazywać Twoim klientom. Z kolei zdefiniowanie wartości, jakie reprezentuje marka pozwoli stworzyć spójny plan komunikacji. W efekcie wszystkie generowane przez Ciebie treści będą mówić jednym głosem. Głosem Twojej marki.
Media plan
Relacje z mediami można opisać jako interakcje marki z wydawcami a także dziennikarzami. W przygotowywanej strategii określamy pożądane tytuły mediów, a także kierunki komunikatów, które pozwolą zainteresować zarówno dziennikarzy, jak i finalnych odbiorców.
Audyt SEO
Audyt SEO pozwala zweryfikować pozycję Twojej strony w Internecie. To z kolei usprawni wprowadzenie zmian i lepsze wypozycjonowanie witryny. W efekcie potencjalny klient w prosty i szybki sposób trafi na Twoją stronę.
Produkty i narzędzia rekomendowane przez Commplace
Wśród narzędzi oraz produktów, które wykorzystamy do realizacji celów, znajdą się:
- Analizujemy szanse, jakie stwarza online marketing dla Twojego biznesu
- Grupa docelowa – analiza potrzeb. Ustalamy do kogo i jak powinieneś mówić
- Audyt marketingowy – analiza sposobu komunikacji oraz wydatków na marketing
- Strategia komunikacji w cyfrowym świecie– opracowanie i wdrożenie
Pozyskaj nowych klientów.
Zapytaj, jak możemy Ci w tym pomóc.