Pierwszym krokiem rozpoczynającym naszą współpracę z marką FITECH było stworzenie kompleksowej strategii. Kolejnym – nawiązanie stałej współpracy, której celem jest holistyczne wsparcie marki w osiąganiu jej celów biznesowych.
O FITECH
Fitech prowadzi swoją działalność w Europie od ponad 25 lat. Pomaga firmom optymalizować procesy produkcyjne poprzez automatyzację procesów a także poprawę wydajności operacji.
Na samym początku funkcjonowania Fitech zajmował się głównie produkcją elektroniki. Aktualnie rozwiązania i produkty marki są szeroko stosowane we wszystkich sektorach produkcyjnych. Fitech nieustannie inwestuje i konsekwentnie poszerza wiedzę w zakresie innowacji technologicznych, aby oferować najlepsze rozwiązania przemysłowe zgodne z ideą Przemysłu 4.0.
Marka kieruje się przekonaniem, że ciągłe innowacje technologiczne są podstawą udanej produkcji.
Wyzwania dla Commplace
Podczas naszej współpracy z marką FITECH skupiamy się nie tylko na sprawnym, a także efektywnym zarządzaniu kilkoma istotnymi obszarami. Należą do nich:
– Google Ads
– Kampania PR-owa
– Marketing Conversion
– SEO
– Content hub
– Content marketing
Wszystkie działania musiały być spójne z wizją nowoczesnej a także innowacyjnej firmy, jaką jest FITECH.
Kompleksowo.
W taki sposób możemy wesprzeć Twoją markę w walce o klientów.
Zainteresowany? Zapytaj nas o szczegóły.
Zakres współpracy
Wśród naszych zadań znajdują się:
Marketing Conversion
Marketing conversion pozwala zwiększyć konwersję nawet o 30%. Co to oznacza dla twojej firmy w praktyce? Możliwość uzyskania satysfakcjonującego poziomu sprzedaży, bez konieczności generowania dużej ilości treści a także walki o kolejne publikacje. Dobrą informacją jest fakt, że nie musisz w ogóle generować nowej treści, ale sprytnie wykorzystać dotychczasowe materiały. Zapytaj nas o szczegóły naszego autorskiego rozwiązania.
Kampania PR i media relations
Media relations to w dużym uproszczeniu interakcja marki z wydawcami, a także dziennikarzami. Celem jest przekazanie wartego uwagi przesłania, historii lub informacji za pośrednictwem odpowiednich mediów. Odpowiednio zaplanowana kampania może pomóc marce zwiększyć widoczność wśród docelowych odbiorców. Włączając relacje z mediami do nadrzędnego planu komunikacji marketingowej, możesz budować świadomość marki, dzięki zapewnieniu pozytywnych relacji w zaufanych mediach. Wśród naszych działań znajdują się m.in.:
- Przygotowanie i stała aktualizacja listy mediów
- Opracowanie informacji prasowych
- Przygotowywanie materiałów na indywidualne zapotrzebowanie mediów
- Monitoring artykułów w prasie i Internecie
SEO
Działania z obszaru SEO zawierają analizę i wsparcie witryny w celu lepszego wypozycjonowania usług w sieci. Naszym celem jest przede wszystkim wykrycie i wyeliminowanie błędów na stronie oraz zdiagnozowanie tych obszarów, które ją spowalniają lub utrudniają jej osiągnięcie lepszych pozycji w wyszukiwarce. To również szansa na wskazanie obszarów, które należy poprawić oraz przydatne narzędzie w dobraniu odpowiedniej strategii pozycjonowania i jej skutecznej realizacji.
Kampania Google Ads
Dzięki kampanii Google Ads mamy pewność, że nasz przekaz trafia bezpośrednio do potencjalnych klientów. Odpowiednia optymalizacja a także zarządzanie kampanią sprawia, że nasze reklamy wyświetlają się dokładnie sprofilowanej grupie odbiorców. Efekt? Zainteresowany klient trafi wprost na Twoją stronę.
Produkty i narzędzia rekomendowane przez Commplace
Wśród narzędzi oraz produktów, które wykorzystamy do realizacji celów, znajdą się:
- Analizujemy szanse, jakie stwarza online marketing dla Twojego biznesu
- Grupa docelowa – analiza potrzeb. Ustalamy do kogo i jak powinieneś mówić
- Google Ads i pochodne – prowadzimy skuteczne kampanie
- Public relations na miarę XXI wieku – e-PR, PR produktowy, PR korporacyjny i marketing conversion
- Marketing conversion
- Określamy kanały komunikacji marketingowej a także wspieramy firmę w procesie implementacji zmian