Naturalność. To słowo klucz w przypadku marki Victoria Cymes. Naszym kolejnym wyzwaniem było zaś uchwycenie tej naturalności w obiektywie aparatu. Piękne zdjęcie powie więcej niż tysiąc słów. Zaintryguje odbiorcę. Zachęci go do spróbowania produktu. Sprawi, że chętniej przetestuje nowości. A finalnie – wzmocni wizerunek marki i zwiększy sprzedaż.
O marce Victoria Cymes
Marka Victoria Cymes istnieje na rynku ponad 35 lat. Za jej sukcesem stoi połączenie sprawdzonych receptur z najwyższej jakości produktami, które powstają w zakładzie w Wałczu – sercu czystego obszaru Pojezierza Wałeckiego.
Obecnie w portfolio firmy Victoria Cymes jest ponad 160 produktów, a wiele z nich zdobyło nagrody i certyfikaty potwierdzające najwyższą jakość.
Sztandarowym i najbardziej popularnym produktem firmy są świeże soki Cymes dostarczane codziennie do lodówek w sklepach całego kraju.
Wyzwania dla Commplace
Cała koncepcja sesji zdjęciowej została oparta na założeniu: Victoria Cymes = ludzie. W swojej komunikacji marka pragnie bowiem zaznaczyć, że produkty Cymes to dar dla ludzi, jednocześnie podkreślając ich naturalność. Naszym zadaniem było zaprezentowanie tego przesłania. Scenariusz sesji zdjęciowej przewidywał wykonanie sesji 3 grupom produktów. Pierwsza część sesji skupiła się na smoothie z ryżem, kokosem i owsem. Następnie przeprowadzono sesje soków HPP oraz syropów. Zdjęcia zostały wykonane zarówno w przestrzeni otwartej, jak i w pomieszczeniach zamkniętych. Przygotowane materiały zostaną wykorzystane podczas kampanii w mediach społecznościowych.
Myślisz o zdjęciach, które wyróżnią Cię na tle konkurencji?
Zapytaj, w jaki sposób możemy Ci pomóc.
Zakres współpracy
Działania efektywne to działania spójne ze strategią marki.
Do pracy z marką Victoria Cymes powołaliśmy dedykowany zespół złożony z ekspertów wewnętrznych Commplace. Należą do nich PR-owcy oraz fotografowie.
Wśród zadań Commplace znalazły się:
Analiza aktualnych trendów w food marketingu
Nadrzędnym celem fotografii kulinarnej jest stworzenie atrakcyjnych z punktu widzenia potencjalnych odbiorców zdjęć produktów. Fotografie, które są efektem sesji wykorzystać można następnie w mediach społecznościowych, w prasie, reklamach, na stronie internetowej, czy w informacjach prasowych wysyłanych do mediów. Ważnym elementem, od którego rozpoczynamy działania, jest analiza aktualnych trendów w obszarze food marketingu. Pozwala przygotować ciekawe ujęcia, które przykują uwagę odbiorców. Co istotne, należy jednak pamiętać o strategii komunikacji marki i dostosować ją do wybranych trendów. Dzięki temu otrzymane zdjęcia będą spójne z wizerunkiem marki. W tym przypadku marki Victoria Cymes.
Przygotowanie scenariusza sesji zdjęciowej
Przygotowanie scenariusza sesji zdjęciowej jest stałym elementem planowania sesji zdjęciowej. Organizacja i zarządzanie udaną sesją zdjęciową do jest bowiem bardziej skomplikowane, niż mogłoby się wydawać. Aby osiągnąć sukces, warto wziąć pod uwagę takie elementy jak: specyfikę lokalizacji, rekwizyty, czas realizacji sesji, światło oraz potrzeby wszystkich zaangażowanych osób. Przy tym wszystkim należy także pamiętać o głównym celu sesji – prezentacji zalet produktu.
Realizacja sesji zdjęciowej
To kulminacyjny moment. Realizacja sesji zdjęciowej powinna przebiegać zgodnie z ustalonym scenariuszem. Nic nie może być przypadkowe, każdy ujęcie powinno mieć swój cel. Należy zwracać także uwagę na detale, gdyż czujne oko odbiorcy wyłapie nawet najmniejszy niepasujący element. Nad pomyślną realizacją sesji zdjęciowej powinien oprócz profesjonalnego fotografa, specjalizującego się w fotografii kulinarnej czuwać także koordynator lub dyrektor kreatywny. Po wykonaniu sesji zdjęciowej, zespół wybiera najlepsze ujęcia, po czym wspólnie z Klientem decyduje o dystrybucji zdjęć w różnorodnych kanałach komunikacji.
Produkty i narzędzia rekomendowane przez Commplace
Wśród narzędzi oraz produktów, które wykorzystamy do realizacji celów marki Victoria Cymes znajdą się: