Nawigacja

Opinie Google: jakie płyną z nich korzyści?

Strategia marketingowa
opinie w Google strategia

Opinie Google pomagają zbudować silną markę i zwiększają jej widoczność w wynikach wyszukiwania, dzięki czemu wyróżnia się na tle konkurencji. Firma staje się wiarygodna w oczach konsumentów, nie ponosząc przy tym dodatkowych kosztów. Sprawdź, jak w pełni wykorzystać możliwości, jakie dają opinie klientów!

Opinie Google: jak je wykorzystać?

Opinie Google pomagają zaistnieć mniejszym firmom, które nie mogą pozwolić sobie na kosztowne kampanie. Aby zmaksymalizować ich działanie, warto również regularnie publikować interesujące, wartościowe teksty na blogach i social media. W ten sposób budujemy pozycję eksperta w Internecie, co z kolei przekłada się na zaufanie klientów. 

Opinie Google wspierają lokalne pozycjonowane firmy. Wspomniane rekomendacje sprawiają, że marka staje się rozpoznawalna wśród grupy docelowej. Wizytówka w Google Maps to jeden ze skutecznych sposobów pozyskiwania klientów. Taki profil zawiera nazwę firmy, adres i numer telefonu, link do strony. Użytkownicy widzą również średnią ocenę i łączną liczbę komentarzy. Przy okazji mogą przeczytać opinie w Google, dzięki czemu łatwiej podejmą ostateczną decyzję. 

Eksperci przypominają, że opinie klientów mogą inspirować, dlatego należy zadbać o to, aby nie zniknęły w odmętach Internetu. Takie rekomendacje skutecznie zachęcają do sprzedaży, jednocześnie pomagają w budowie silnego wizerunku marki. 

Jak zbudować pozytywny wizerunek marki w Internecie?

Zastanawiasz się, jak podtrzymać relacje z klientami? Potraktuj każdą opinię jako informację zwrotną. W ten sposób dowiesz się, które obszary działają tak, jak trzeba, a w których trzeba wprowadzić pewne zmiany. Specjaliści przypominają, że opinie w Google zwiększają współczynnik klikalności, co przyczyni się do lepszych wyników sprzedażowych.

Pozytywne opinie pomagają zbudować wizerunek marki.

Podpowiadamy, jak skłonić klientów do pozostawiania komentarza!

Badania pokazują, że pozytywne opinie klientów w dużym stopniu wpływają na decyzje zakupowe internautów. Co ciekawe, ponad 80% renspodentów twierdzi, że ufa komentarzom tak samo, jak rekomendacjom rodziny i znajomych. Zastanawiasz się, jak pozyskać opinie konsumentów? Wśród najpopularniejszych źródeł znalazły się serwisy ogłoszeniowe, platformy branżowe i media społecznościowe. Badania dowodzą, że firmy, które dbają o opinie w Google, wydają mniej na płatne reklamy w wyszukiwarce.

Zadzwoń Panel klienta Kontakt