Nawigacja

Tomasz Szacoń – opinie o ekspercie mówią same za siebie

Branże

Siła rekomendacji odgrywa ogromne znaczenie w procesie budowania opinii nie tylko o danej marce, ale także o samym ekspercie. W dzisiejszym świecie niezwykle ważne jest tworzenie marki osobistej. Osobą, która wie, jak się poruszać w obszarze sprzedaży, jest Tomasz Szacoń: opinie na temat eksperta potwierdzają jego skuteczność i niezawodność. W jaki sposób tworzyć pozycję eksperta? Dlaczego Tomasz Szacoń jest ceniony na rynku? W jakich obszarach wspiera sprzedaż?

Marka osobista to inaczej personal branding – czyli to, jak cię widzą inni. Jej budowanie odgrywa kluczowe znaczenie. Jakie aktywności podejmować, aby zbudować markę własną? Przykładem może być Tomasz Szacoń: opinie zarówno osób indywidualnych, jak i sieci, z którymi miał okazję współpracować, podkreślają jego autentyczność. Tomasz Szacoń rozpoczynał swoją przygodę zawodową z sieciami jako dyrektor sprzedaży marki KIANO.

Firma pozycjonuje się jako dostawca designerskich rozwiązań z obszarów technologicznych. Na polskim rynku znane są przede wszystkim tablety. Dyrektorem sprzedaży w firmie był właśnie Tomasz Szacoń. Opinie na temat marki są dowodem na to, że ekspert wdrożył skuteczne rozwiązania, które umożliwiły sprzedaż tabletów na szeroką skalę. Poza tym pracował dla Philips, Toshiba, BlanX czy Waterpik co potwierdza jego kompetencje sprzedażowe.

Tomasz Szacoń – zakres działań

Tomasz Szacoń to ekspert lokowania marek w sieciach. Działając samodzielnie, nawiązał współpracę z Biedronką, MediaExpert czy z Rossmannem. Jest specjalistą w budowaniu strategii sprzedaży i lokowania ich produktów w sieciach handlowych. Posiada kontakty do centrali kupców wszystkich sieci handlowych, z którymi współpracował. Jego zadaniem jest także pomoc w wypracowaniu relacji z sieciami.

O popularności eksperta świadczy fakt, że na LinkedIn ma ponad 6 tysięcy osób obserwujących, co zdecydowanie czyni go jednym z liderów w swojej kategorii. Jego portal kanalnowoczesny.pl zawiera cenną wiedzę dla firm, zaś fanpage liczy aż 3 tysiące osób, które śledzą angażujące treści. Tomasz Szacoń regularnie wypowiada się w mediach o tematyce handlowej czy spożywczej. Jest nie tylko doskonałym sprzedawcą, ale także wizjonerem rynku – prognozuje i edukuje.

Stając się ekspertem, budujesz markę osobistą

Tomasz Szacoń rozumie, jakie błędy popełniają firmy we współpracy z sieciami. Jego artykuły są publikowane na portalach branżowych. Udziela także eksperckich wypowiedzi na wybrane tematy. Jest również obecny na LinkedIn. Portal skupia ekspertów z całej branży – w ich gronie znajduje się Tomasz Szacoń: opinie i wiedza na temat tego, jak pracować z sieciami handlowymi, a także jakich błędów nie popełniać, jaką dzieli się z innymi, sprawia, że grono osób chcących skorzystać z jego sugestii sukcesywnie rośnie.

Intensywne media relations sprawiają, że ekspert umacnia swoją pozycję na rynku. Pomaga zaistnieć markom w kanałach nowoczesnych. Zdaniem eksperta otwarcie się na współpracę z wielkopowierzchniowymi miejscami sprzedaży to szansa dla firm na rozwój. Proces może być długotrwały, ale przynosi wymierne korzyści. W budowaniu marki pomagają skuteczne wdrożenia. W tym przypadku jest to ulokowanie produktów w największych sieciach handlowych działających w naszym kraju.

Jak współpracować z sieciami handlowymi? O tym mówi Tomasz Szacoń

Tomasz Szacoń obala także mity na temat współpracy z sieciami handlowymi. Sam podkreśla, że brak marki w sieci oznacza jej powolny upadek. Edukuje handlowców na temat tego, jak dobrze prowadzić negocjacje i na czym się skupić. Regularnie też przygotowuje odważne teksty, w których wymienia najczęstsze błędy popełniane w toku negocjacji z sieciami handlowymi. To umacnia jego pozycję na rynku. 

Ekspert radzi także, w jaki sposób wprowadzać dane produkty na rynek – na szeroką skalę. W tym celu, Tomasz Szacoń opinie na temat tego, jak współpraca z aptekami i drogeriami wpływa na rozwój sprzedaży, zawarł m.in. w licznych artykułach. Tematem, jaki często porusza w swoich wpisach i rozmowach z opinią publiczną, są nowoczesne kanały dotarcia do konsumentów.

Tomasz Szacoń – aktywność w mediach

Tomasz Szacoń opinie zamieszcza także jako autor bloga, który miesięcznie odwiedza blisko 20 tysięcy osób. Przekazuje swoim odbiorcom realne wskazówki, jak nawiązać współpracę z daną siecią. Organizuje także darmowe warsztaty consultingowe o wybranej tematyce, np. jak nie sprzedawać do drogerii czy o błędach popełnianych podczas współpracy z sieciami – marketami czy drogeriami.

Ekspert tworzy strategie sprzedaży do dyskontów, drogerii, hipermarketów i sklepów z elektroniką. Zaufały mu największe marki, które dzięki jego pomocy – znacząco zwiększyły sprzedaż i zaczęły być rozpoznawalne.

Tomasz Szacoń – opinie o jego pracy procentują

Sam ekspert podkreśla, że pozytywne opinie klientów na jego temat procentują. W ciągu 7 lat wpłynęło do niego blisko półtora tysiąca zapytań o możliwość współpracy, a także jej wycenę. Co to oznacza? Tomasz Szacoń cieszy się ogromną renomą na rynku, a jego dokonania w zakresie sprzedaży produktów zostały docenione przez środowisko. I oby tak dalej!

Dodaj komentarz

Zadzwoń Zaloguj się Kontakt