Nawigacja

Recevent: opinie i fakty na temat reklamy OOH

Branże

Jedną z firm działających na rynku OOH (Out-of-Home) jest Recevent. Opinie ekspertów marki wskazują, że mimo ery cyfryzacji, rynek reklamy zewnętrznej ulega rozwojowi, a w przestrzeni publicznej pojawiają się nowe nośniki. Firmy wykorzystują ję do promocji produktów i usług czy wsparcia kampanii employer brandingowych. Dodatkowo statystyki mówią same za siebie – wartość tego sektora sięgnęła 31 miliardów dolarów w 2021 roku, a prognozy wskazują, że do 2024 roku wzrośnie do aż 42,8 miliarda dolarów. Dane z najnowszych analiz pokazują, że branża OOH zamknęła rok 2022 z wynikiem 40,2 miliarda dolarów.

Jakie są kluczowe fakty na temat rynku według Recevent? Opinie ekspertów są zgodne – wzrost popularności nie dotyczy jedynie tradycyjnego OOH, ale także dynamicznie rozwijającej się formy reklamy – Digital OOH. Wykorzystanie nowoczesnych technologii, interaktywnych ekranów i targetingu pozwala na jeszcze większą skuteczność dotarcia do docelowej grupy odbiorców. Te liczby i trendy rynkowe jasno pokazują, że OOH jest niezwykle ważnym elementem mixu mediowego dla wielu marek.

Recevent – opinie na temat skuteczności reklamy zewnętrznej

Na reklamę zewnętrzną składa się szereg działań, które w efekcie mają za zadanie promowanie marki. A na co zwracać uwagę – podpowiada Recevent. Opinie ekspertów są zgodne: należy realizować kampanie cykliczne, prowadzić komunikację dopasowaną do grupy docelowej, tworzyć media planning. Co istotne, reklama OOH jest niezwykle efektywnym narzędziem marketingowym, które umożliwia dotarcie do szerokiej grupy odbiorców. Tablice reklamowe znajdujące się w strategicznych lokalizacjach przyciągają uwagę przechodniów, kierowców oraz osób podróżujących, tworząc trwałe wrażenie i zwiększając świadomość marki. Kampanie cykliczne mogą trwać tydzień, 2 tygodnie, miesiąc, kwartał czy rok. Co ważne, wymiana przekazu na tablicach odbywa się w ciągu 24 godzin, a firma zapewnia pełne wsparcie podczas całego procesu.

Recevent – opinie na temat OOH media planning

Czym jest OOH media planning? W procesie planowania kampanii reklamowych kluczowym etapem jest dokładne planowanie mediów i dobór najlepszych lokalizacji nośników reklamowych. Wie o tym firma Recevent. Opinie na temat skuteczności ich kampanii są pozytywne. Firma wie, jak istotne jest przemyślane umiejscowienie reklam, dlatego opiera się na szczegółowych analizach danych pozyskiwanych z aplikacji mobilnych. Ich podejście do planowania mediów opiera się na precyzyjnych badaniach natężenia ruchu zarówno wśród kierowców, jak i pieszych, w strategicznych ciągach komunikacyjnych. Dzięki temu może wskazać najlepsze lokalizacje nośników reklamowych, które zapewnią maksymalny zasięg i efektywność każdej kampanii. Dzięki wykorzystaniu zaawansowanych narzędzi analitycznych i szerokiej wiedzy eksperckiej zapewnia skuteczność kampanii.

Reklama na rynkach europejskich z Recevent: opinie i fakty

Rozwinięte rynki reklamy OOH w Europie Zachodniej są zdominowane przez skonsolidowane struktury. W branży powstają stowarzyszenia, które dbają o wspólne interesy oraz rozwój tego segmentu reklamy. Aby podejmować skuteczne działania reklamowe, niezbędna jest konkretna wiedza lub… sprawdzony partner. Takim jest firma Recevent. Opinie jej ekspertów wskazują, że współpraca między firmami działającymi w obszarze OOH w danym kraju jest niezwykle istotna. Członkostwo w stowarzyszeniach przekłada się na jakość świadczonych usług. Dzięki takiej współpracy możliwe jest scentralizowane i zautomatyzowane zarządzanie wynajmem nośników.

Recevent rekomenduje najlepsze rozwiązania 

W jaki sposób można zdefiniować firmę Recevent? Opinie są takie: to jeden z liderów rynku OOH w Polsce. Posiada 5 000 nośników reklamowych w ogólnopolskiej sieci, a tradycyjne OOH uzupełnia o ekrany digitalowe oraz niestandardowe formy reklamowe jak: billdoor, powierzchnie w i na pociągach oraz autobusach, tablice mobilne. Wśród usług można wymienić OOH-DOOH-TOOH. W jaki sposób firma pracuje? Na początku odbywa się mapowanie, czyli poszukiwanie najkorzystniejszej lokalizacji do umieszczenia reklamy. Kolejnym krokiem jest rekomendacja nośników. A jakie są najskuteczniejsze wg Recevent? Opinie są podzielone. Do wyboru klienci mają billboard, citylight, transit OOH, DOOH. Wszystko zależy od celów reklamy i otoczenia biznesowego firmy.

Jedno jest pewne. OOH zapewnia wzrosty sprzedaży reklamowanych produktów i usług widoczne natychmiast po wyklejeniu kampanii, a także wzrost rozpoznawalności marki.

Szukasz sprawdzonego partnera? Sprawdź zakres usług Recevent: https://recevent.pl/uslugi-lp/

Zadzwoń Zaloguj się Kontakt