Astroturfing – czy jest wart ryzyka?
Astroturfing to niezwykle kontrowersyjna praktyka marketingowa. Nic dziwnego, że zwykle...
Astroturfing to niezwykle kontrowersyjna praktyka marketingowa. Nic dziwnego, że zwykle...
Food marketing to nasza specjalność. Z kolei z marką...
Launch produktu to coś, co wielkie firmy robią regularnie. Ale...
Otoczenie marketingowe jest tłem dla wszystkich organizacji. Te firmy,...
Rotacja pracowników i brak kompetentnej kadry oznaczają dla firmy...
Opinie mają ogromny wpływ na decyzje zakupowe. Chcąc skutecznie...
Onboarding pracownika nie w każdej firmie przebiega tak, jak...
EVP employer branding jest integralną częścią każdego nowoczesnego miejsca...
Femvertising to nazwa zjawiska wykorzystywania feminizmu jako narzędzia promocji. Branża...
Social media to ogromna przestrzeń. Zaplanowanie i przeprowadzenie skutecznej...
Commplace opinie zadowolonych klientów ceni na równi z tymi...
O sile przedsiębiorstwa świadczą nie tylko jego wyniki sprzedaży,...
Narzędzia komunikacji wewnętrznej wymagają dobrej strategii i konsekwencji w...
Sytuacja kryzysowa to najczęściej coś, czego mało kto się...
Chcesz zdobywać kolejnych klientów biznesowych, budować reputację firmy, zwiększyć...
W Commplace – agencja PR zależy nam na budowaniu...
Fotografia kulinarna robi karierę, a rynek gastronomiczny w Polsce...
Jak prowadzić skuteczne działania Public Relations? Co zrobić, kiedy...
Przyczyny kryzysów wizerunkowych bywają różne. Czasami jest to nieprzemyślana...