Nawigacja

OOH.pl – opinie o reklamie zewnętrznej
i jej rozwoju w 2024 roku

Branże
ooh.pl_opinie zdjęcie główne

Reklama OOH w Polsce dynamicznie ewoluuje, odzwierciedlając zmieniające się nawyki konsumentów i postęp technologiczny. Co na ten temat sądzi jeden z liderów rynku, firma OOH.pl – opinie jej ekspertów są takie, że branża odbiła się po ciężkim czasie pandemii COVID-19. A co za tym idzie – coraz więcej firm inwestuje w OOH. Dlaczego? Reklama ta jest mniej inwazyjna niż promocja internetowa i ma dużą skuteczność. Jakie są perspektywy rozwoju całej branży na nadchodzący rok?

Wg danych Statista do końca 2022 r. wydatki na reklamę zewnętrzną wyniosły na całym świecie ponad 39 miliardów dolarów. Oznacza to odbicie po spadku w roku poprzednim spowodowanym wybuchem pandemii koronawirusa. Prognozuje się jednak, że w kolejnych latach rynek OOH będzie rós. Szacowane globalne wydatki do końca 2024 r. wyniosą zaś 45 miliardów dolarów. Co sądzi na ten temat firma OOH.pl – opinie jej ekspertów są zgodne. Rynek OOH ma się dobrze i stanowi znaczący kanał wspierający sprzedaż i działania employer brandingowe.

Jak zdefiniować reklamę zewnętrzną?

Reklama zewnętrzna (OOH) odnosi się do wszelkich wizualnych nośników reklamowych znajdujących się poza domem, w outdoorze. Przykłady formatów medialnych OOH obejmują:

  • cyfrowe i niecyfrowe billboardy,
  • przekazy promocyjne na przystankach autobusowych i reklamy w środkach transportu,
  • reklamy skupione w konkretnych miejscach, np. na stadionach czy budynkach użyteczności publicznej.

Billboardy są umieszczane często przy uczęszczanych drogach. Należą przy tym do najskuteczniejszych formatów OOH ze względu na ich rozmiar i ekspozycję na konsumentów. A co na ten temat sądzi OOH.pl? Opinie jej ekspertów są takie, że rynek zmienia się.

Wraz z rozwojem nowych technologii pojawiają się dotąd nieznane formaty. OOH kojarzone jest z dużymi bilbordami przy trasach. Obecnie w przestrzeni miejskiej możemy spotkać DOOH, czyli reklamę na drzwiach supermarketów, czy reklamę tranzytową, którą znajdziemy w środkach komunikacji miejskiej. Nowoczesny przekaz opiera się na interakcji z użytkownikami. Niejednokrotnie wykorzystuje przy tym geolokalizację, by jeszcze lepiej trafiać z przekazem do konsumentów.

OOH.pl – opinie o reklamie zewnętrznej w 2024 roku

Co sądzi o reklamie zewnętrznej w 2024 roku firma OOH.pl? Opinie jej ekspertów są takie, że będzie to dobry rok. W Polsce odbędą się wybory samorządowe, co może przyczynić się do wzrostów na rynku OOH.

 – W tym roku odbyły się wybory do Sejmu i Senatu, a w związku z tym zaobserwowaliśmy wzrost zainteresowania wybranymi nośnikami zewnętrznymi. Kandydaci na posłów i senatorów chętnie reklamowali się na przystankach, na billboardach czy na banerach. I choć wybory samorządowe są mniej popularne jestem zdania, że wpłyną one na rozwój OOH w Polsce – wyjaśnia Sylwia Krysik z firmy OOH.pl.

Jak będzie ewoluował rynek reklamy zewnętrznej? Przechodząc na technologię cyfrową lub stopniowo zastępując reklamy fizyczne formatami cyfrowymi, nabywcy mediów mogą zaoferować potencjalnym klientom szeroką gamę nowych, ekscytujących funkcji, takich jak jaśniejsze kolory, ruch i różnorodność reklam.

Co na ten temat sądzi firma OOH.pl? Opinie ekspertów są takie, że reklama OOH jest zdecydowanie warta uwagi każdej firmy, która chce wykorzystać najlepsze kanały reklamowe dla swojej marki. Rozwój cyfrowego OOH jest jednym z kluczowych osiągnięć napędzających ten sektor.

Ekrany cyfrowe są obecnie ważną częścią reklamy OOH, pomagając we wszystkim, od optymalizacji po personalizację kampanii. Inne zmiany, takie jak zakup zasobów reklamowych w czasie rzeczywistym i lepszy wgląd w lokalizację reklam, również przyczyniły się do rozwoju nośników outdoorowych.

ooh.pl_opinie

Jakie czynniki wpłyną na jeszcze większy rozwój OOH.pl? Opinia ekspertów jest taka, że będzie to na pewno postęp technologiczny. Zdaniem specjalistów na rozwój rynku wpłyną także nowe metody analizy danych. Jedno jest pewne: OOH to doskonały sposób na reklamę naszej firmy, a sam rynek będzie silnie się rozwijał i ewoluował.

Zadzwoń Zaloguj się Kontakt