Marce MSM Mońki towarzyszymy od wielu lat, wspierając ją w prężnym rozwoju i umacnianiu swojej pozycji rynkowej. Dlatego przedłużenie naszej współpracy stanowi niejako potwierdzenie skuteczności działań i jednocześnie otwiera drzwi do kolejnego etapu. Etapu zmian, w których patrząc w przyszłość, wciąż będziemy pamiętać o fundamentalnych wartościach, jakimi od wielu lat kieruje się marka.
O marce MSM Mońki
Moniecka Spółdzielnia Mleczarska w Mońkach należy do grona najnowocześniejszych zakładów mleczarskich w Polsce. Powstała 1 maja 1972 roku z połączenia Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Dolistowie i Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Krypnie. MSM specjalizuje się w produkcji serów dojrzewających typu holenderskiego i szwajcarskiego. Jest także producentem masła extra oraz wyrobów proszkowanych: serwatki w proszku i okresowo odtłuszczonego mleka w proszku.
Przedstawiciele marki podkreślają, że ich misją jest zadbanie o to, aby koneser mógł wraz z pierwszym kęsem wychwycić subtelne różnice pomiędzy poszczególnymi gatunkami sera. Każda receptura, dzięki dopracowaniu i precyzji, może spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagających konsumentów. Wszystkie wyroby powstają z myślą o tym, aby zadowolić poszukiwaczy oryginalnych smaków – intensywnych i wyróżniających się na tle produktów pozbawionych nuty wyjątkowości. Jednocześnie na każdym kroku w komunikacji zauważane jest silne przywiązanie do tradycji i pochodzenia marki. Wyraża się ono m.in. poprzez chwytliwy claim: „Tradycja smaku z doliny Biebrzy”.
Wyzwania dla PR Commplace
Jednym z kluczowych wartości marki MSM Mońki jest przywiązanie do tradycji i położenie dużego nacisku na region, w którym znajduje się siedziba firmy – urokliwego Podlasia. Wyzwanie w najbliższym okresie? Działać tak, żeby skutecznie połączyć nowoczesność z tradycją. Nowoczesność rozumianą nie tylko jako użycie nowatorskich narzędzi marketingu online, ale również materiałów marketingowych, czy zaprojektowaniu całej strategii komunikacji marki MSM Mońki. Wykorzystamy do tego doświadczenie i potencjał marki, aby zadziałało niczym oręż w pozyskaniu nowych odbiorców.
Zakres współpracy z MSM Mońki – wsparcie w każdej dziedzinie
Aby móc osiągnąć ambitne cele i wyzwania potrzeba zaangażowania szerokiego grona specjalistów. Dlatego w skład zespołów będą wchodzić eksperci z zakresu strategii marki, działań SEO, kampanii Google Ads, czy media relations. Dzięki temu nasze działania przyniosą efekt, jakiego obydwie strony oczekują.
Czy można połączyć tradycję i innowacje?
W Commplace wiemy, że tak. Sprawdź nas.
Wśród zadań znajdują się:
- PR
- Przygotowanie spójnej i kompleksowej strategii marketingowej obejmującej szeroki zakres narzędzi i kanałów.
- Stworzenie strategii komunikacji.
- Systematyczne wsparcie w zwiększaniu wartości MSM Mońki oraz wielkości sprzedaży produktów dostępnych w portfolio marki.
- Zaprojektowanie odświeżonej szaty graficznej opakowań.
- Zaprojektowanie nowej wersji logotypu marki.
- Odświeżenie strony internetowej.
- Wsparcie w tworzeniu materiałów graficznych.
- Prowadzenie biura prasowego i aktywny kontakt z mediami.
Co by było, gdybyś posiadał najlepszą linię produktów i nikt by o tym nie wiedział? Przyciąganie klientów wymaga marketingu. Chociaż wiele firm uważa, że marketing jest podobny do reklamy, w rzeczywistości ma on znacznie szerszy zakres. Marketing obejmuje cały proces dostarczania produktu lub usługi do klienta: od wyboru, które produkty do sprzedaży i gdzie je sprzedać, po ich wycenę i promocję. Dlaczego zatem warto wdrożyć działania marketingowe? Odpowiadamy poniżej.
1. Marketing informuje.
Twoi docelowi odbiorcy muszą wiedzieć, dlaczego powinni wybrać Twoją firmę, a nie konkurencję. W tym miejscu pojawia się marketing, który ma na celu edukację obecnych i potencjalnych klientów na temat Twojej firmy i sposobu, w jaki spełnia ona ich potrzeby. Treści w Twojej witrynie, które przekazują misję Twojej firmy, publikowane przez Ciebie filmy demonstracyjne, zdjęcia, które wyświetlasz, które dokładnie pokazują, jak wyglądają Twoje produkty – takie elementy pozwalają potencjalnym klientom dowiedzieć się, kim jesteś i co czyni Cię wyjątkowym.
2. Marketing angażuje
Marketing sprawia, że odbiorcy pamiętają o Twojej marce nawet po zakończeniu transakcji. Wysyłanie kolejnych wiadomości e-mail po zakupie i czy powiadomień z ofertami lub informacjami o nowych usługach to tylko kilka innych sposobów, dzięki którym marketing może pomóc Ci pozostać w kontakcie z docelowymi odbiorcami. W przypadku obsługi posprzedażowej warto także rozważyć marketing referencyjny.
3. Marketing buduje reputację.
Jako właściciel firmy lub manager prawdopodobnie już wiesz, jak ważna jest reputacja w osiągnięciu sukcesu. Często stanowi czynnik decydujący o tym, czy konsument zdecyduje się skorzystać z Twojej oferty, czy wybierze produkty konkurencji. Niezależnie od tego, czy jest to dobrze zaprojektowana kampania PR, kampania Google Ads, czy nowoczesna strona internetowa, marketing może pomóc Ci zdobyć wiarygodność, zbudować zaufanie odbiorców, a finalnie – zwiększyć sprzedaż.
4. Marketing sprzedaje.
To proste – nie możesz dokonać sprzedaży, jeśli nikt nie wie o Twoich produktach lub usługach. Marketing zwiększa Twoich działań i zwraca uwagę na to, co sprzedajesz. Atrakcyjne newslettery, ciekawe materiały wizualne, kampania PR – to tylko kilka przykładów tego, jak możesz wykorzystać marketing do budowania świadomości, która generuje przychody.
Produkty i narzędzia rekomendowane przez Commplace
Wśród narzędzi oraz produktów, które wykorzystamy aby zrealizować założone cele, znajdą się:
- PR
- Kanały komunikacji – media relations skierowane do sprofilowanych odbiorców
- Nowa strona internetowa
- Rebranding logo
- Google Ads
- Grupa docelowa – analiza potrzeb
- Audyt marketingowy
- e-PR, PR produktowy, PR korporacyjny
- Strategia komunikacji w cyfrowym świecie – opracowanie i wdrożenie
- Tworzenie opakowań i etykiet produktów
- Projekty reklam i materiałów graficznych