Marka De Dietrich znalazła się wśród najnowszych klientów Commplace. To kolejny klient w portfolio, którego agencja będzie wspierać w obszarze marketingu internetowego.
W ramach współpracy Commplace realizować będzie promocję strony internetowej marki. Wśród działań SEO znajdzie się optymalizacja witryny, czy linkowanie do niej. Commplace odpowiadać będzie również za przygotowywanie wytycznych dotyczących treści, czy bieżące wsparcie i doradztwo marki. Wszystkie te działania mają wspierać cel główny – pozyskanie dużej liczby osób odwiedzających stronę z wyników wyszukiwania.
Jak mówi przedstawiciel marki: – Eksperci z Commplace wspierają naszą firmę w rozwoju i dążeniu do osiągania celów biznesowych. Głęboko wierzymy, że uzyskane wsparcie pozwoli naszej firmie dalej rosnąć i pozyskiwać nowych klientów.
– Działania marek w internecie stanowią obecnie kluczowy obszar w strategiach marketingowych wielu przedsiębiorstw. Jak pokazały ostatnie lata z pandemią w tle – wirtualny świat stał się naturalnym środowiskiem dla wielu wcześniej nieprzekonanych do niego konsumentów. Wyszukują w nim informacje, sprawdzają opinie, porównują opcje. To z kolei stanowi istotny krok w ścieżce zakupowej prowadzącej finalnie do sprzedaży. Wprowadzone przez nas działania SEO wspierają cały ten proces, wychodząc naprzeciw wymaganiom odbiorców poszukujących produktów za pomocą wyszukiwarki Google. Dlatego bardzo cieszy nas, że będziemy mogli po raz kolejny wykorzystać naszą wiedzę i doświadczenie w tym obszarze, aby pomóc rosnąć następnej firmie. Sukces klienta jest naszym celem. A zamierzamy zrealizować go szybko i sprawnie – mówi Bartosz Zieliński, Dyrektor Zarządzający, agencja PR Commplace.