Nawigacja

Rolety Anwis – opinie kształtują tożsamość marki

Branże
Rolety Anwis – opinie kształtują tożsamość marki

Rywalizacja na rynku opiera się obecnie nie tylko na fizycznych i namacalnych walorach oferowanych produktów, ale przede wszystkim na uczuciach, jakie dana marka wzbudza u potencjalnych klientów. Wie o tym doskonale jeden z naszych klientów – firma Anwis, oferująca nowoczesne przesłony okienne. Dla marki Anwis opinie klientów są fundamentem, na którym firma buduje strategię działania z myślą o długofalowym sukcesie.

Firma ANWIS Sp. z o.o. istnieje na rynku od 1979 r. i obecnie należy do czołówki europejskich producentów osłon okiennych a także komponentów używanych do ich produkcji. Jest częścią grupy WAREMA – światowego lidera w segmencie innowacyjnych technik osłonowych. Firma posiada więc silne zaplecze, które postanowiła wzmocnić odpowiednią strategią komunikacji.

anwis.pl

Dlaczego dla marki Anwis opinie klientów są tak ważne?

Dla marki Anwis opinie obecnych i potencjalnych klientów stanowią niejako bazę do podejmowania kolejnych działań. Skuteczny marketing opiera się bowiem na budowaniu relacji oraz komunikacji opartej na emocjach i perswazji.

Najważniejszym medium jest człowiek, a Internet daje nam możliwość dotarcia do milionów potencjalnych klientów i ambasadorów naszej oferty. Wizerunek marki możemy wykreować i utrzymać tylko dzięki konsekwencji i determinacji. Tylko zaangażowanie w budowanie szczerej komunikacji, pozwoli marce zbierać owoce w postaci autentycznej reputacji, przynoszącej konkretne zyski.

Dla marki Anwis opinie są doskonałym źródłem wiedzy na temat potrzeb i motywacji potencjalnych klientów. Pozwalają zaprojektować strategie marketingowe w taki sposób, aby poprzez uruchomienie określonego procesu motywacyjnego, skłonić kolejnych klientów do zakupu. Opinie o Anwis pozwalają marce wyjaśniać niektóre zachowania konsumenta, jak choćby nagłe zainteresowanie się dotychczas mało popularnym produktem.

anwis.pl

Strategia marki Anwis – opinie kształtują tożsamość

Firma Anwis wie, że na sukces składa się szereg czynników. Stąd troska o:

  • ciekawy design,
  • szczególna dbałość o funkcjonalność,
  • wysoko wyspecjalizowanych i doświadczonych pracowników,
  • wykorzystywanie zaawansowanej technologii w produkcji komponentów i systemów przesłon okiennych.

Wszystko to razem pozwala oferować produkty najwyższej jakości, które same obronią się w toku użytkowania.

W rozpędzonym do granic możliwości świecie, mamy tylko chwilę, by przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów. Wystarczy kilka kliknięć i jesteśmy w stanie wiedzieć „wszystko o wszystkim” i wyrobić sobie opinię na każdy temat. Każdą decyzję zakupową poprzedzamy poszukiwaniem opinii o konkretnym produkcie.

W przypadku marki Anwis, opinie wykorzystywane są także na poziomie tworzenia oferty. To ludzie decydują, jakiego asortymentu im brakuje lub jakich modyfikacji należy dokonać, by stworzyć produkt idealnie odpowiadający ich potrzebom. I z tej wiedzy należy korzystać.

Komunikacja i budowanie długofalowych relacji

Zanim przystąpimy do opracowywania strategii działania, musimy odpowiednio przeanalizować naszą ofertę – mieć świadomość jej mocnych i słabych stron oraz nauczyć się patrzeć na swój produkt krytycznym okiem. Wizerunek marki jest rezultatem porównania oczekiwań własnych oraz oczekiwań naszych klientów. Ważne, by oba obrazy były zgodne, bo tylko wtedy będą prawdziwe. Marce Anwis opinie pozwalają weryfikować obraz znajdujący się w głowach twórców firmy z wizerunkiem, jaki następuje przy rzeczywistym kontakcie odbiorców z produktem.

Promocję marki zastąpiła komunikacja i budowanie długofalowych relacji. W przypadku Anwis opinie klientów pozwoliły skoncentrować się na wartościach istotnych dla tej grupy. Media społecznościowe, fora internetowe, komentarze w popularnych portalach to w dzisiejszych czasach potężna baza informacji. Gigantyczna konkurencja sprawiają, że współczesny konsument nie kupuje produktów – kupuje konkretną markę, sposób życia i doświadczenia, których chce być częścią. Opinie pozwalają więc dokładnie określić cel, do którego klient podświadomie dąży.

Opinie o Anwis – każdy komentarz to cenne źródło informacji

Aby marketing opinii mógł realizować zamierzone cele, musimy się do niego odpowiednio przygotować. System rekomendacji jest skuteczny tylko w przypadku marek, których produkty lub usługi będą w stanie same się obronić w toku użytkowania. Dla marki Anwis opinie, zarówno te pozytywne, jaki i te negatywne, stanowią wartościowy feedback. Opinie pozytywne generują kolejne transakcje. Negatywne zaś, są istotnym elementem pozytywnych zmian.

W systemie rekomendacji marki Anwis opinie klientów bardzo szybko weryfikują wady i zalety oferowanych produktów, dzięki czemu marka może szybko na nie reagować odpowiednią komunikacją.

To korzyść obopólna. Klienci chętnie dzielący się opiniami są największą wartością każdej organizacji, a dzięki odpowiednim narzędziom marketingowym, łatwo można przekuć ich w wiernych ambasadorów.

Współpraca z ambasadorami może sprawdzić się zarówno przy okazji promocji nowej oferty, jak i w sytuacjach kryzysowych, kiedy obrona marki z pozycji lidera opinii, może uratować nadwyrężoną reputację firmy. Internet nie tylko udostępnił firmom nowe kanały sprzedaży, ale przede wszystkim umożliwił prowadzenie nowych form komunikowania z potencjalnymi klientami.

Obecnie, podejmując działania na rynku, mamy do czynienia nie tyle z konsumentami, co z prosumentami. Co to znaczy? Są oni aktywnymi obserwatorami rynku. Jeszcze przed samą transakcją zakupu samodzielnie, dynamicznie poszukują informacji o produktach, producentach, ich konkurencji oraz alternatywnych rozwiązaniach dostępnych na rynku. Poprzez swoje opinie i pytania, prosumenci wchodzą w interakcję z przekazami reklamowymi i głośno wyrażają o nich własne zdanie, wpływając tym samym na kształtowanie się popytu i podaży. Ich znaczenie jest dziś nie do przecenienia.

Marka Anwis – opinie źródłem skutecznego zarządzania marką

Tylko spójne kreowanie wizerunku marki, które ma swoje odniesienie w przyjętej strategii firmy, może przynieść wymierne korzyści. Dzięki całościowemu podejściu do zarządzania marką utrzymuje się jej pozytywny wizerunek i reputację w świadomości konsumentów na całe lata. Należy zacząć przede wszystkim od podstaw – spójne logo, identyfikacja wizualna, slogan, a następnie przejść do bardziej zaawansowanych działań marketingowych, takich jak: pozycjonowanie wizerunkowe, branding czy kampania reklamowa marki. Wie o tym doskonale firma Anwis. Opinie lojalnych konsumentów pozwoliły na stworzenie profesjonalnej witryny internetowej, która komunikuje najważniejsze cechy marki. Są nimi wysoka jakość, profesjonalizm, wyszukane wzornictwo oraz funkcjonalność oferowanych produktów.

Niewiele firm zdaje sobie sprawę, jak ważna jest strona internetowa spójna z wizerunkiem marki. To dzięki niej, wraz z tworzeniem wartościowych treści do mediów i na platformy takie jak Instagram czy Facebook, marka ma szansę wyróżnić się spośród konkurencji. Przede wszystkim zaś utrwalić się w pamięci klientów. Dla Anwis opinie użytkowników produktów marki są cennym elementem marketingu referencyjnego. Tworząc atrakcyjne materiały w mediach społecznościowych umożliwia interakcję z marką i innymi użytkownikami sieci, którzy mogą komentować oglądane treści i je współtworzyć.

Branding marki Anwis – opinie kształtują przyszłość

Zarówno pozytywne jak i negatywne recenzje konsumentów są bazą do budowania przyszłości marki. Stanowią niezwykle cenne źródło informacji o potrzebach klientów. Dzięki nim firmy mogą stale poprawiać nie tylko swoje produkty, ale również budować to, co odróżnia je od konkurentów – wizerunek marki. Odpowiednio zarządzany brand komunikuje emocje i zachęca do zakupu bądź skorzystania z danej usługi podkreślając, jakie potrzeby klienta zostaną spełnione. W przypadku firmy Anwis opinie konsumentów mają niebagatelne znaczenie. Dzięki wsłuchiwaniu się w głos rynku marka stale się rozwija i skutecznie poszerza portfolio rolet, żaluzji czy zasłon. Dzięki nim wprowadzane są ulepszenia, aby spełnić wymagania nawet najbardziej wymagających konsumentów.

Zadzwoń Panel klienta Kontakt