Commplace poprowadzi obszerne działania online dla marki Rekol. Agencja PR odpowie m.in. za przygotowywanie angażujących treści, działania SEO, a także SEM czy prowadzenie profili w social mediach. Marka Rekol działa na polskim rynku blisko 13 lat. Dostarcza najwyższej jakości produkty dostosowane do potrzeb a także oczekiwań klientów, które znajdują zastosowanie m.in. w przemyśle budowlanym i tekstylnym.
Wygrany przetarg to kolejny sukces agencji Commplace
W ramach właśnie rozpoczętej współpracy agencja PR odpowie za tworzenie kreatywnych i angażujących treści z obszaru zainteresowania marki Rekol. Ponadto współpraca ma na celu pozycjonowanie Rekol zarówno w mediach społecznościowych, jak i w wyszukiwarce Google. Tym samym istotna jest popularyzacja działalności Rekol na polskim rynku w obszarach B2B, a także B2C.
– Cieszymy się, że marka Rekol darzy nas zaufaniem i zdecydowała się podjąć z nami współpracę – mówi Bartosz Zieliński, Dyrektor Zrządzający Agencji PR Commplace. – Zakres naszej współpracy obejmuje kompleksowe działania online, w tym pozycjonowanie marki. Naszą agencję tworzy zespół młodych i kreatywnych ludzi, którzy znają trendy i wiedzą, w jaki sposób generować treści, by docierały do grupy docelowej. Energia, jaką wkładają w projekt, przekłada się na dobre wyniki, a także generowanie jakościowych treści. Jesteśmy dumni, że cenione, polskie marki z tradycjami, chcą – dzięki współpracy z nami – rozwijać się na wielu płaszczyznach.
Kamil Maślanka z firmy Rekol podkreśla, że agencja PR ma przed sobą kilka ważnych zadań.
– Na polskim rynku funkcjonujemy kilkanaście lat, a obecnie rozwijamy wszelkie działania związane z pozycjonowaniem marki w Internecie – mówi Kamil Maślanka. – Poszukiwaliśmy partnera, który funkcjonuje na rynku od lat, zrozumie nasze potrzeby i zajmie się kompleksową obsługą naszych social mediów i pozostałych kanałów. Marka Rekol w swoim portfolio posiada produkty do tkanin, drewna, a także domu. Naszym odbiorcom jest specyficzna i świetnie doprecyzowana grupa. Zatem komunikacja musi być realizowana w odpowiedni i spersonalizowany sposób.
Po stronie agencji PR za działania SEO i SEM odpowiada zespół pod nadzorem Mateusza Ruszewskiego.