W ramach zawartej umowy, agencja PR Commplace opracowała i prowadzi działania w obrębie strategii komunikacji produktów i usług firmy Fitech, realizuje zadania z obszaru content marketingu oraz prowadzi kompleksowo kampanie SEO i ADS.
– W Fitech mamy świadomość, że obecnie marka, która nie istnieje w internecie, nie istnieje na rynku. Konieczność rozwoju w sieci, poprawa widoczności marki, budowanie pozytywnych skojarzeń i świadomości marki u potencjalnych klientów są istotne z punktu widzenia naszych celów sprzedażowych. Rozumiemy znaczenie tych czynników dla finalnej decyzji zakupowej potencjalnego klienta, dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją PR Commplace. Cenimy wsparcie udzielane nam zarówno w obszarach strategicznych, jak i operacyjnych – mówi Małgorzata Kessler,Marketing Manager w firmie Fitech.
Podczas współpracy, Commplace realizuje kampanię PR opartą na skutecznej komunikacji z mediami ogólnopolskimi i branżowymi, której celem jest dotarcie do klientów Fitech. Tworzy specjalistyczne, angażujące i wartościowe treści, opisujące produkty i usługi znajdujące się w ofercie Fitech. Specjaliści agencji PR wspierają także markę w procesie budowania wizerunku firmy jako pracodawcy, promując ją wśród potencjalnych pracowników. Do zadań agencji PR należy także opracowywanie komentarzy dla mediów, obsługa zapytań mediowych oraz bieżące i strategiczne doradztwo w zakresie media relations.
Commplace odpowiada także w całości za obszar pozycjonowania strony internetowej marki. Eksperci agencji zajmują się optymalizacją strony, wzrostem widoczności, monitorowaniem oraz tworzeniem treści.
Do codziennej dyspozycji Fitech jest zaangażowany zespół ekspertów Commplace, którzy odpowiadają za realizację zamierzonych celów i osiągnięcie realnych efektów. Cennym drogowskazem w tych działaniach jest możliwość współpracy z ekspertami Fitech, którzy dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.
– Za współpracę odpowiada zespół specjalistów, m.in. Małgorzata Knapik-Klata – opiekun klienta i PR Manager, Mateusz Ruszewski – Specjalista SEO/SEM, Maria Szruba – Koordynator Zespołu Copywriterów, Karolina Cempel – Koordynator Zespołu Prasowego. Nasza agencja PR to grono niezwykle zaangażowanych, kompetentnych, kreatywnych osób, które w codziennej pracy mocno identyfikują się z działaniami podejmowanymi dla marki Fitech. Jestem przekonany, że ma to kluczowy wpływ na przebieg i efekty całej współpracy – mówi Bartosz Zieliński, Dyrektor Zarządzający Commplace.
Efekty całości prowadzonych działań są widoczne w mediach branżowych. W ciągu pierwszych 5 miesięcy współpracy agencja PR Commplace pozyskała publikacje w topowych portalach branżowych i magazynach o łącznym zasięgu ponad 7 mln.
– Do nowych wyzwań stawianych przed naszą agencją PR w zakresie kreacji treści i kontaktów z mediami, wzmocnienia widoczności strony, pozycjonowania marki w sieci i budowania jej wizerunku, podchodzimy z entuzjazmem. Jesteśmy przekonani, że efekty naszych działań wytyczą szlak do kolejnych owocnych współprac, podejmowanych wspólnie z marką Fitech – dodaje Dyrektor Zarządzający Commplace, Bartosz Zieliński.