Nawigacja

VANDEMOORTELE praca
opinie o doskonałym smaku biorą się ze zrozumienia potrzeb konsumentów

Branże

Chleb czy inne wyroby piekarnicze codziennie towarzyszą ludziom. Nie tylko podczas śniadań, które są dla wielu najważniejszym posiłkiem dnia i stanowią idealne rozpoczęcie poranka. Wie o tym doskonale firma VANDEMOORTELE – praca, opinie nad wzorowym smakiem jest pokierowana potrzebami konsumentów. A także nad zrozumieniem, jak ważne w życiu każdego człowieka jest to, by odżywiać się smacznie i zdrowo.

VANDEMOORTELE – praca, opinie poparte historią

W branży spożywczej zwraca się szczególną uwagę na jakość smaku, bowiem jedzenie towarzyszy nam każdego dnia i jest źródłem energii potrzebnej do codziennego funkcjonowania. Wytwarzanie smacznych wyrobów jest możliwe dzięki bogatemu doświadczeniu, które na przestrzeni lat pozwala w efekcie uzyskać najlepszej jakości produkty. Nie inaczej jest w przypadku producenta wyrobów piekarniczych, margaryn, tłuszczy i olejów kulinarnych – VANDEMOORTELE. Praca nad dostarczeniem najlepszych produktów rozpoczęła się już w 1899 roku w Belgii. Od tego czasu marka intensywnie się rozwija. Słuchając potrzeb rynku, a przede wszystkim klientów, dywersyfikuje swoją działalność.

Ekspansja na nowe rynki, dzięki smacznej ofercie, pozwoliła na uruchomienie wielu nowych marek, skierowanych do różnych grup docelowych, aby każdy konsument mógł znaleźć coś dla siebie. Obecnie firma dostarcza wyroby nie tylko dla klientów indywidualnych, ale także działa w obszarze B2B, zaopatrując piekarnie, restauracje czy hotele. Dla marki VANDEMOORTELE praca, opinie o niekwestionowanej jakości produktów, opierają się na stałym rozwoju produkcji. Podejmowanie badań oraz wprowadzanie nowoczesnych technologii stanowi krok w kierunku postępu w przemyśle spożywczym.

Wizerunek Twojej marki ma znaczenie!

Pomożemy go zbudować.

VANDEMOORTELE – praca skupiona na konsumentach

Współcześnie klienci mają możliwość ogromnego wyboru różnorodnych produktów spożywczych, bowiem każdego roku na rynku pojawiają się coraz to kolejne marki. Firmy prześcigają się w kampaniach reklamowych, starając się dotrzeć do jak najszerszego grona konsumentów. Kluczem do sukcesu jest jednak pełne zrozumienie pragnień i potrzeb grupy docelowej, czego w pełni świadoma jest marka VANDEMOORTELE – praca, opinie jej specjalistów skoncentrowane są przede wszystkim na kontakcie z konsumentami, rozmowie z nimi i zadawaniu odpowiednich pytań. Wszystko po to, aby w pełni zrozumieć co jest dla nich ważne. Dopiero takie działania dają możliwość skupienia się na pełnym smaku wyrobów piekarniczych, olejów czy margaryn.

Obecnie jednak sama wysoka jakość produktów już nie wystarcza. Należy podejmować działania, które odróżnią firmę od konkurencji. Przede wszystkim istotne jest podążanie za aktualnymi trendami, nowymi, lokalnymi gustami i upodobaniami kulinarnymi. Konsumenci chcą być zaskakiwani nowymi smakami czy produktami spożywczymi. Uwielbiają próbować nowych artykułów, aby poszerzać swoją codzienną dietę.

Rutyna w jedzeniu, te same produkty na śniadanie, obiad czy kolację to już przeszłość. Firma, która pragnie utrzymać się na rynku, przyciągnąć nowych klientów i utrzymać obecnych, lojalnych konsumentów, musi stale się rozwijać – co podkreśla w swojej działalności marka VANDEMOORTELE. Praca jej działu R&D skupia się nie tylko na poprawie jakości oferowanych produktów, ale także na zwiększaniu efektywności operacyjnej i co najważniejsze, na przeprowadzaniu tzw. burzy mózgów, dzięki której firma wciela nowe pomysły w życie.

Intensywny rozwój VANDEMOORTELE pozwala na wprowadzanie na rynek coraz to nowych produktów. To najlepszy dowód na to, że marka ciągle poszukuje nowych rozwiązań dla swoich konsumentów.

Marka z wizją i wartościami

Kształtowanie wizerunku firmy to priorytet w dzisiejszych działaniach marketingowych każdego przedsiębiorstwa. Bez ukształtowanego obrazu marki w świadomości konsumentów przedsiębiorstwo ginie wśród szerokiej konkurencji. Konsekwentne budowanie brandu pozwala na wyróżnienie wśród innych firm z branży spożywczej, bowiem „wysoka jakość smaku” już nie wystarcza. Tylko pełne zrozumienie wartości swojej oferty, wyodrębnienie wyróżników, określenie tego, jakie potrzeby spełniają produkty, zdefiniowanie unikalnych cech wyrobów spożywczych, pozwolą na skuteczne kreowanie wizerunku marki.

Dla przedsiębiorstwa VANDEMOORTELE praca opinie nad budowaniem wizerunku marki opiera się na trzech głównych wartościach. Są to szacunek, współpraca, ambicja. Firma z powodzeniem kreuje swoje relacje z konsumentami detalicznymi oraz hurtowymi, opierając je na zaufaniu oraz szacunku. Dotyczy to również relacji wewnętrznych, bowiem „zadowoleni pracownicy tworzą sukces firmy i budują jej wartość na długie lata” – podkreśla marka VANDEMOORTELE. Kolejną wartością jest szeroka współpraca z partnerami i zespołami, w celu dalszego wspólnego rozwoju oraz ambicja, aby dostarczać najlepszy smak oraz najlepszą jakość przy najlepszej obsłudze. Tak wyszczególnione wartości marki podkreślają jej unikalność oraz oryginalność.

Dla przedsiębiorstwa VANDEMOORTELE praca, opinie nad wizerunkiem firmy, rozpoczęła się od pełnego zrozumienia wyróżników marek spożywczych, których istnieje bardzo wiele przez wzgląd na spore zróżnicowanie przemysłu spożywczego. Innymi wartościami będzie kierować się kawiarnia, dyskont, a innymi producent wyrobów piekarniczych. Odpowiednio opracowana strategia marki wzmacnia jej wizerunek i pozwala na wyróżnienie się wśród konkurencji. Wyróżniki jakie należy brać pod uwagę w przypadku branży spożywczej to między innymi: skład produktów, opakowanie, cena, kraj pochodzenia czy cechy sensoryczne artykułów. Nie można również zapomnieć, aby kreowanie wizerunku marki było zgodne z ogólnym wizerunkiem przedsiębiorstwa. Komunikacja musi być spójna z objętą strategią, misją oraz wizją firmy, by tworzyła harmonijną całość.

VANDEMOORTELE praca – opinie kształtują ofertą

Bogata oferta produktów spożywczych pozwala na dotarcie do zróżnicowanej grupy docelowej. W sektorze wyrobów piekarniczych niezwykle istotne jest posiadanie różnorodnych artykułów, aby do codziennych posiłków nie wkradła się rutyna. Z tego powodu w firmie VANDEMOORTELE praca przez ponad 100 lat obejmowała dostarczanie nie tylko prostych wypieków, ale również bagietek, donutów, rogalików, bułek, focacci czy wielu innych produktów, które zapełniają niejeden stół podczas śniadania, obiadu oraz kolacji.

Konsumenci, którzy mają możliwość wyboru produktów spożywczych spośród tak szerokiej oferty, będą usatysfakcjonowani, bowiem zostaną spełnione ich wszelakie potrzeby oraz pragnienia. Marka VANDEMOORTELE produkująca ponad 3000 różnorodnych wyrobów dociera z swoją propozycją produktową do różnorodnych grup docelowych, co jest podstawą jej sukcesu i inspiracją do dalszego rozwoju.

Uwzględnianie trendów w żywieniu i nowych, modnych diet, których każdego roku jest coraz więcej, pozwala na stałe udoskonalanie produktów, co wiedzą specjaliści marki VANDEMOORTELE. Praca nad wysokiej jakości wyrobami skupia się obecnie na stałym poszerzaniu oferty, aby tworzyć nowe propozycje i wpasowywać się w obecne trendy, ale także by tworzyć nowe.

Zadzwoń Panel klienta Kontakt