Definicja
RedCart to wywodzące się z Polski oprogramowanie do budowy sklepów internetowych, funkcjonujące w modelu SaaS. RedCart oferuje dostęp do wielu narzędzi i funkcji niezbędnych do prawidłowej pracy sklepu zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych przedsiębiorców.
Jak działa RedCart?
RedCart to oprogramowanie, które pomaga samodzielnie zbudować sklep internetowy, ale też pozwala sprzedawać na popularnych platformach, takich jak Allegro, czy międzynarodowy Ebay. Funkcja pozwalająca na zmianę języka sklepu umożliwia przeniesienie go na rynki międzynarodowe i tym samym rozszerzanie zasięgu swojego biznesu. Obsługa platformy jest prosta i czytelna. Mamy pełną kontrolę nad wszystkimi dostępnymi funkcjami. Dodatkowo możemy korzystać z wielu integracji.
Dane wprowadzone do systemu zapisywane są na zdalnych serwerach, gdzie są całkowicie bezpieczne i co najważniejsze, można mieć do nich dostęp w każdej chwili. Możemy w łatwy sposób zarządzać katalogiem produktów znajdujących się w sklepie, procesem zamówień, płatnościami, wysyłką zamówień, a także wszystkimi innymi istotnymi z punktu prowadzenia biznesu online działaniami, w tym oczywiście prowadzeniem kampanii marketingowej. RedCart zapewnia także bezpłatną integrację z platformą do sprzedaży hurtowej Droplo.com.
RedCart – pakiety
RedCart dostępny jest w trzech dogodnych pakietach, za które opłatę można wnosić w systemie miesięcznym lub jako abonament roczny. Dla małych sprzedawców posiadających własny magazyn poleca się pakiet Micro. Dla przedsiębiorców planujących sprzedaż dropshippingową odpowiedni będzie pakiet Plus, a dla dużych przedsiębiorstw, chcących działać na wielu polach i sprzedawać na kilku kanałach jednocześnie, pakiet Premium. Można także skorzystać z możliwości 14-dniowowego testowania oprogramowania, zupełnie za darmo, bez ukrytych opłat i prowizji za sprzedaż.
RedCart – metody płatności
RedCart zapewnia bezpieczne metody płatności za sprawą wykorzystania płatności elektronicznych sprawdzonych i pewnych dostawców, takich jak Przelewy24, BLIK, PayU czy Tpay, ale też płatność przy pomocy kart kredytowych, dogodnych systemów ratalnych, a nawet leasingu. RedCart gwarantuje także najniższe na rynku stawki prowizyjne, zachęcając tym samym do dokonywania płatności online.
RedCart – wysyłka
RedCart to pełna kontrola nad procesem wysyłki i dostarczania zamówień do klientów. Platforma zapewnia integrację z najpopularniejszymi dostawcami, ale też możliwość wysyłania zamówień bezpośrednio z hurtowni. RedCart to integracja z firmami kurierskimi, Pocztą Polską, dokładne monitorowanie całego procesu wysyłki zamówienia, a także automatyczne generowanie wszystkich potrzebnych dokumentów. Dodatkowym ułatwieniem jest kalkulator kosztów wysyłki, który pozwala obliczyć całkowity koszt, jaki poniesie klient za dany przedmiot.
RedCart - wady i zalety
Korzystanie z platformy RedCart przynosi masę korzyści, co w efekcie przekłada się na sprawną sprzedaż i niezawodna obsługę klienta. Najważniejsze, że obsługa platformy nie wymaga specjalistycznej wiedzy, dlatego z powodzeniem można sklep prowadzić samodzielnie.
Do wad można zaliczyć ograniczenia w zakresie gotowych szablonów sklepów, które są nieco monotonne. Tym sposobem stworzenie wyróżniającego się sklepu może być o wiele trudniejsze.
Ciekawostki
RedCart gwarantuje swoim użytkownikom szybki i niezawodny w działaniu hosting, zawarty w cenie już od najniższego abonamentu, dający gwarancję najwyższej wydajności sklepu oraz jego niezawodnej pracy.
Podsumowanie
RedCart to platforma do obsługi sklepów internetowych, która zdobywa coraz większą popularność wśród użytkowników. Dzięki możliwości tak wielu integracji pozwala na kompleksowe prowadzenie własnego biznesu, dodawanie towarów do sklepu, ustawianie promocji czy zwrotów. RedCart oferuje też możliwość wyświetlania na wszystkich rodzajach ekranów, co ma ogromne znaczenie w dobie korzystania zarówno z komputerów jak i urządzeń mobilnych. Ciekawą opcją są bezpłatne szkolenia graficzne dla osób chcących się rozwijać.
Powiązane hasła:
narzędzie promocji, agencja kreatywna, agencja brandingowa, agencja konsultingowa, wizja firmy, agencja 360, doradctwo strategiczne, strategia produktu, plan strategiczny, strategia biznesowa