Rynek nieruchomości dynamicznie się rozwija, a konkurencyjność jest ogromna. Deweloper, który chce zaistnieć, musi ciężko pracować nad swoją marką. Dla firmy RealCo opinie klientów są niezwykle istotne, bo pomagają budować wizerunek rzetelnego i wiarygodnego dewelopera.
Sukces firmy RealCo – opinie klientów są szczególnie ważne
Nie ma branży, w której zdanie klienta o firmie nie ma żadnego znaczenia. Niejednokrotnie przeprowadzano badania na konsumentach, które udowodniły, że częściej decydują się oni na zakup jakiegoś produktu lub usługi wyłącznie ze względu na to, że zdobyły uznanie innych. Jednym z podstawowych działań w marketingu jest social proof, czyli dowód społeczny – skoro ludzie zdecydowali się na jakieś rozwiązanie, to mieli ku temu dobre powody.
Doskonale zdaje sobie z tego sprawę firma RealCo. Opinie klientów są dla niej najlepszą możliwą rekomendacją, a w branży deweloperskiej mają kluczowe znaczenie. Zakup własnego mieszkania czy domu to poważna decyzja. Po części wynika to ze środków, jakie trzeba na zakup przeznaczyć. Zwłaszcza, że zdecydowana większość ludzi kupuje własne lokum tylko raz w życiu. Nikt nie chce nabyć mieszkania, które w niedalekiej przyszłości będzie wymagało gruntownego remontu, bo deweloper zaoszczędził na materiałach, albo borykać się z problemami natury prawnej.
Budowanie solidnej i rzetelnej marki w oczach klientów ma też duże znaczenie ze względu na ogromną konkurencyjność na rynku.
RealCo – opinie o deweloperze
W jaki sposób firma deweloperska może zbudować dobre opinie na rynku? Jakościowe budownictwo samo się obroni – pamięta o tym RealCo. Opinie klientów o tym deweloperze nie pozostawiają złudzeń. To rzetelny i pewny partner. Obecnie rynek budowlany boryka się z wieloma wyzwaniami. Rosnące koszty pracy, braki kadrowe spowodowane odpływem pracowników z Ukrainy, a także zmienna cena surowców powodują, że planowanie inwestycji wymaga niezwykłej precyzji. Wie o tym RealCo: opinie klientów na temat terminowości oddawania domów czy mieszkań są pochlebne. Oznacza to, że – pomimo trudnej sytuacji rynkowej i gospodarczej – firma dobrze radzi sobie i działa zgodnie z harmonogramem.
Inwestor dba o komfort potencjalnych mieszkańców. W związku z tym gwarantuje innowacyjne i ekologiczne rozwiązania. W cichej okolicy, a jednocześnie dobrze skomunikowanej. Obecnie obserwowany jest trend w kierunku migracji z dużych ośrodków aglomeracyjnych do miejscowości satelickich. Deweloper w domach zapewnia rozwiązania, które pomogą zaoszczędzić środki finansowe. Jak to robi RealCo? Opinie o firmie mówią, że ta dba o potencjalnych mieszkańców inwestycji. W związku z tych oferuje m.in. możliwość montowania paneli słonecznych na domach, aby zmniejszyć rachunki za prąd. Mieszkańcy mogą, skorzystać z klimatyzacji. Odpowiedni wentylacja sprawia, że rozwiązanie nie tylko zapewnia komfort, ale jest także przyjazne środowisku naturalnemu.
Proces budowania zaufania
Zaufanie zdobywa się etapami. Jest to proces wysoce złożony i trzeba czasu, aby konsumenci mogli z czystym sumieniem powiedzieć: tak, polecam tego dewelopera. Dla RealCo opinie są cennym źródłem informacji, ale aby dotrzeć do klientów, którzy będą mogli je wystawić, potrzeba czegoś więcej.
Dobra firma deweloperska to taka, która ma doświadczenie. RealCo od ponad dekady działa prężnie na rynku. Wszystkie inwestycje są dopracowane pod każdym względem – od wyboru odpowiedniego terenu, stworzenia planu zagospodarowania, poprzez spełnienie wszystkich wymogów prawnych i aż do oddania mieszkań.
Dla klientów równie ważne jest bezpieczeństwo. RealCo stawia na przejrzyste warunki umowy oraz towarzyszy klientowi w całym procesie zakupowym. Dostęp do wszystkich dokumentów i informacji jest dla klienta oznaką, że firmie RealCo można w pełni zaufać.
Klucz do zaufania? Rzetelne inwestycje
Takie działanie jest odpowiedzią na zmieniające się potrzeby, które zauważa RealCo – opinie na temat jakości wykonanych usług to najlepszy dowód na to, że firma spełnia oczekiwania konsumentów. Obecnie zarówno rynek budowlany, jak i branża wykończeniowa borykają się z wieloma wyzwaniami. Jednym z największych jest zmienna cena materiałów, w tym drewna czy stali. Ponadto konsumenci na ekipę remontową czekają nawet do roku. Brakuje bowiem rąk do pracy, a jakość wykonywanych usług często pozostawia wiele do życzenia.
Klient otrzymuje kuchnię w zabudowie wraz ze sprzętem AGD, kompleksowo wykończoną łazienkę i dopracowane detale. RealCo dba o to, by mieszkania były wykończone z klasą. W związku z tym we wnętrzach króluje drewno, które jest wytrzymałe i ponadczasowe. Wszystkie te elementy sprawiają, że klienci pokochali mieszkania od RealCo.
Firma z misją
RealCo to firma, która chce realnie wpływać na wygląd polskich miast. Nadrzędnym celem dewelopera stała się rewitalizacja. Stare i podniszczone budynki odzyskują dawny blask. W zrealizowanych projektach – jakim są np. Młyna Maria czy Kamienica Wilcza 19 – nie chodziło wyłącznie o to, aby naprawić elewację czy zadbać o stan techniczny zapomnianych obiektów.
Odrestaurowane budynki zyskują nowy wygląd, ale pojawiają się też nowe funkcjonalności. Trzeba również podkreślić, że odnawianie historycznych obiektów nie należy do najłatwiejszych. Dzięki pracy, uwadze i zaangażowaniu inwestora obiekty te mogą odzyskać utraconą świetność.
Takie działania w szczególności docenili klienci RealCo. Opinie o zrewitalizowanych kamienicach – m.in. przy Wilczej w Warszawie – są bardzo przychylne. Szczęśliwi nabywcy mogą mówić, że żyją w klimatycznych miejscach z duszą.
RealCo – opinie klientów pozwalają wyróżnić się z tłumu
Pozostając w kontekście konkurencyjności trzeba też powiedzieć, że ocena klienta jest najlepszym sposobem, by wyróżnić się z tłumu. To trudne zadanie, nawet dla tak doświadczonej firmy, jaką jest RealCo. Opinie negatywne pojawiają się w przypadku większości firm, bez względu na branżę. W każdym przedsiębiorstwie zdarzają się trudności i nie sposób ich uniknąć. To co wyróżnia wartościowych deweloperów, to sposób, w jaki sobie z nimi radzą.
Wyciąganie wniosków z negatywnych opinii jest najprostszą drogą, aby naprostować wizerunek, który został nadszarpnięty i zaoferować produkt skrojony na miarę potrzeb klientów. Niezadowoleni konsumenci są cennym źródłem informacji, a jednocześnie odgrywają kluczową rolę w prowadzeniu kolejnych analiz biznesowych, które pozwolą dopasować ofertę do realnych potrzeb klientów.
Jak powiedział kiedyś Bill Gates: Najbardziej niezadowoleni klienci to źródło największej wiedzy dla każdego przedsiębiorcy. Z takiego właśnie założenia wychodzi RealCo. Opinie negatywne są motorem napędowym do zmian, które pozwalają z każdą kolejną inwestycją tworzyć jeszcze doskonalsze produkty.