W świecie, w którym w każdym domu królują nowe technologie i nowoczesne sprzęty, klienci regularnie potrzebują wsparcia w ich serwisowaniu. Urządzenia, które stają się stałym elementem pracy – w przypadku awarii, wymagają szczególnego podejścia. Naprawa musi zostać przeprowadzona błyskawicznie, a wszelkie towarzyszące temu procesy usprawnione. W QUADRA-NET praca, opinie, dążenie do usprawnienia i podnoszenia jakości obsługi serwisowej, toczą się nieustannie. Przekonaj się jak!
Rynek branży serwisowej, tak jak każdy związany z technologią, wymaga ciągłych usprawnień i nieustannego pogłębiania wiedzy o nowych urządzeniach. W przypadku zleceń od przedsiębiorstw, obsługa serwisowa wymaga nie tylko określonej wiedzy i umiejętności, ale także odpowiedniego tempa realizacji zamówienia. Firmy, które polegają w swojej pracy na technologii, są szczególnym klientem, któremu naprzeciw wychodzi QUADRA-NET – praca, opinie pracowników na temat pracy, którą wykonują, znajdują uznanie na zewnątrz. Pozytywne opinie na ten temat są jednym z czynników kształtujących pozycję firmy na rynku obsługi serwisowej.
Rozwój technologii nieustannym wyzwaniem dla serwisów
Technologia jest nieodłącznym towarzyszem pracowników niemal każdej branży. Urządzenia przyspieszają tempo pracy, usprawniają komunikację i ułatwiają życie. Skoro urządzenia elektryczne są podstawą naszego sprawnego funkcjonowania w otaczającym nas świecie, nic dziwnego, że ciągle polegamy na ich działaniu. Gdy dochodzi do awarii, liczymy na ich sprawną naprawę, tak, aby jak najszybciej wrócić do stałego rytmu. Szczególną sytuacją, w której nacisk kładziony jest na szybkość, jakość i cenę, jest potrzeba serwisowania sprzętu firmowego.
Przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na zatrzymanie swojej pracy. Mnogość sprzętu, z którego korzystają, wymusza na nich ekonomiczne podejście do zlecenia napraw. W QUADRA-NET praca, opinie są nieodłącznym procesem doskonaleniem współpracy z przedsiębiorstwami. Reakcją na ich potrzeby jest serwis przeprowadzany w optymalnych warunkach. Uwzględniający indywidualne potrzeby klienta oraz czas realizacji zlecenia.
QUADRA-NET – praca marki wsparciem dla całej branży
Na rynku istnieje wiele firm oferujących serwis urządzeń AGD czy RTV. Przedsiębiorstwa tego typu muszą więc nieustannie walczyć o klienta, jednocześnie zajmować się zleceniami i zatrudniać doświadczonych fachowców. QUADRA-NET, jako firma outsourcingowa, współpracuje z właścicielami mniejszych serwisów w całej Polsce, którzy dzięki partnerskiej współpracy realizują zlecenia naprawcze zgodnie ze standardami wypracowanymi w toku długoletniego doświadczenia w obsłudze klienta. Mnogość zleceń, organizacja szkoleń technicznych, łatwy dostęp do części zamiennych czy dostęp do tanich usług kurierskich, to jedne z wielu części składowych współpracy Partnerów Serwisowych i QUADRA-NET.
QUADRA-NET – szerokie horyzonty współpracy
Dla QUADRA-NET praca nad wizerunkiem marki odbywa się na wielu płaszczyznach. Współpraca z producentami czy dystrybutorami sprzętu elektrycznego poszerza horyzonty i kompetencje firmy. Współpracę w klientami usprawnia także ich relacja z firmami ubezpieczeniowymi, które wspiera swoimi ekspertyzami, poprzez likwidację szkód czy dostarczanie sprzętu zastępczego. W QUADRA-NET praca na najwyższym poziomie przekłada się na pozytywne opinie klientów. To one są czynnikami, które kształtują firmę i wyznaczają kierunki dalszego rozwoju.
Relacje, nad którymi firma nieustannie pracuje, dają możliwość stałej współpracy dla Partnerów Serwisowych QUADRA-NET. W zamian Partnerzy wspierają sieć własnym doświadczeniem, szeroką znajomością obsługi urządzeń elektrycznych, a także odpowiedzialnością i gotowością do ciągłego rozwoju. Tak aby mieć zawsze możliwość odpowiedzi na oczekiwania rynku.
QUADRA NET – praca, opinie a realizacja zleceń
Długoletnie doświadczenie w zakresie obsługi serwisowej wpłynęło na udoskonalanie procesu realizacji zleceń i napraw sprzętu. W QUADRA-NET praca, opinie o serwisie, to zasługa odpowiedniego podejścia. Praca rozpoczyna się więc od przyjęcia raportu i kolejno specjalistycznej ekspertyzy technicznej, w wyniku której podejmowana jest decyzja – naprawa uszkodzonego sprzętu lub jego wymiana. Sama awaria sprzętu jest powodem do szybkiego działania, tak aby kliencie nie odczuli jej wpływu na ich pracę. QUADRA-NET dba, aby praca serwisów przebiegała w sposób właściwy i szybki, dlatego monitoruje przebieg naprawy, dbając o dobro klienta. Swoje wysokie standardy pracy firma wypracowała poprzez udoskonalanie napraw serwisowych. Dlatego w tej chwili oferuje nie tylko naprawę sprzętu elektronicznego, ale też dokonuje ekspertyz technicznych na rzecz towarzystw ubezpieczeniowych.
QUADRA-NET – praca usług serwisowych
Działania na rzecz współpracy z klientami w przypadku każdej firmy powinny opierać się przede wszystkim na najwyższej jakości i transparentności obsługi serwisowej.
W QUADRA-NET praca firmy opiera się na czytelnych instrukcjach całego procesu naprawy i wykonywanego serwisu. Dzięki współpracy z setkami serwisów w całym kraju, każde nowe zadanie kierowane jest do specjalizujących się w danym obszarze punktów, które są aktualnie dostępne. Takie działanie ma bezpośredni wpływ na szybkość naprawy, zadowolenie klienta oraz gwarantuje ciągłe współuczestnictwo serwisów w całym procesie działania.