Treść główna

Agencja PR Łódź

Agencja PR Łódź, Wrocław czy Warszawa – w dzisiejszym świecie siedziba nie ma znaczenia. W ciągu ostatnich 25 lat nasi eksperci wsparli ponad 300 marek z całej Polski. W Commplace oferujemy skuteczne narzędzia i autorskie rozwiązania w marketingu, przekładające się na wymierne, oczekiwane rezultaty.


Wiele miast - tak jak i firm - traci lub uzyskuje dochody w oparciu o swój wizerunek. Public relations odgrywa ważną rolę we wspieraniu w zmianie i rozwoju.

Public relations robi coś, czego reklama nie może.
Buduje wiarygodność wizerunku. I robi to równie efektywnie w przypadku miast, przedsiębiorstw, instytucji czy osób.

Branding produktu sprawdza się od lat. Tworzy lojalność i powtarzalność transakcji. Miasto, zanim będzie mogło sprzedawać swoje wydarzenia i działania, musi najpierw sprzedać samo siebie.

Reputacja i wizerunek miasta stwarza przede wszystkim trwałe wrażenia. Marka, która jest wyraźna, przyciągająca i wyjątkowa, to fundament, na którym można zbudować miejsce atrakcyjne dla biznesu, turystyki czy zamieszkania.

Branding miasta jest znacznie trudniejszy niż namacalnego produktu. „Sprzedaż” obszaru metropolitalnego to coś więcej niż opakowanie go za pomocą przyciągającej wzrok etykiety. Miasto, tak jak firma, musi znaleźć określoną taktykę, aby promować swój wizerunek i wyróżnić się na tle innych.

Tworzenie strategii marki dla miasta wydobywa charakterystyczne cechy tego miejsca. Tak, aby mogło zaoferować swojej grupie docelowej istotną i pociągającą obietnicę. Kto zrobi to najlepiej? Agencja PR. Łódź to jedno z miast, które mając tego świadomość, stawia na public relations.

Agencja PR Łódź

Mobilna Łódź

Pod takim hasłem odbyła się promocja mobilna Łodzi w 2018 r. Autobus z jednorożcem odwiedził 30 lokalizacji, w których Łódź zaprezentowała swoje możliwości i jednocześnie zachęcała do pracy w mieście. Celem kampanii było zaprezentowanie nowego oblicza i wizerunku Łodzi jako miasta atrakcyjnego, oferującego wiele możliwości dla rozwoju i kariery zawodowej oraz wzbudzającego pozytywne emocje.

Łódź kreuje

Łódź była ostatnim dużym miastem w Polsce, które nie miało swojego logotypu. Powstałe w 2011 r. logo miasta w swej warstwie graficznej odnosi się do alfabetu wybitnego twórcy polskiej awangardy - Władysława Strzemińskiego. Wpisując się w cykl przemian miasta, ma symbolizować jego nowy, kreatywny etap rozwoju.

Don’t invest in Łódź!

W 2019 r. ruszyła międzynarodowa kampania informacyjno-promocyjna miasta. Z hasłem „Don’t invest in Łódź!” mogli się spotkać pasażerowie zagranicznych portów lotniczych, czytelnicy portali internetowych „The Wall Street Journal” czy „Bloomberg”, użytkownicy LinkedIn, a także widzowie stacji telewizyjnych CNN i BBC. Działania miały zachęcić prywatnych, międzynarodowych przedsiębiorców do inwestowania w Łodzi.

Agencja PR Łódź?

Siedziba firmy to tylko adres. Agencja PR Łódź czy Wrocław - lokalizacja nie ma znaczenia. Postaw na współpracę z doświadczonymi ekspertami. Nie ograniczaj swoich możliwości. Sprawdź skuteczne rozwiązania Commplace. Sprecyzujemy jakich działań potrzebuje Twoja firma. Oszacujemy czas ich trwania. Określimy efekty.

Działamy znacznie szerzej

W codziennych działaniach wykorzystujemy naszą bogatą wiedzę biznesową. Korzystamy z najnowszych i najbardziej skutecznych narzędzi cyfrowych. Wszystko po to, aby zidentyfikować strategiczne możliwości rozwoju firmy klienta pod każdym kątem. Bez względu na to, gdzie jest jej lokalizacja.

Zaufali nam:

Agencja PR Commplace oferta dla firm z Łodzi

Chociaż Twoja firma może przetrwać bez PR, jest mało prawdopodobne, że zdobędziesz uwagę, na jaką zasługuje.

Skuteczna strategia PR pomoże Ci zdobyć leady i nowych klientów.

Twoja firma zostanie przedstawiona zupełnie nowej publiczności, która inaczej nigdy by Cię nie odkryła.

W ramach naszych działań jako agencja PR, Łódź i całą Polskę poinformujemy o tym, co robisz.

Staniemy się dla Twojej firmy nie tylko dostawcą usług PR. Będziemy Twoim strategicznym partnerem na drodze do osiągnięcia sukcesu.

PR dla firm z Łodzi

Marketing B2B

Jak skutecznie trafiać do klientów biznesowych? Dlaczego warto budować silną markę w B2B? Jak w praktyce powinien działać skuteczny marketing B2B?

Customer Lifetime Value (CLV)

Czy wystarczająco uważnie podążasz za swoimi klientami? Czy wiesz jaką mają wartość dla Twojego biznesu? Zmień sposób myślenia o zdobywaniu klientów i zapewnij im angażujące doświadczenia.

Marketing referencyjny

70 proc. konsumentów podejmuje decyzje pod wpływem referencji lub rekomendacji. Czy Twoi klienci polecają Twoje usługi?

Employer branding

Aby być najlepszym na rynku, potrzebujesz najlepszych talentów, które będą dla Ciebie pracować. Jesteś gotowy stać się lepszym pracodawcą? Strategia employer brandingowa to Twój obowiązek.

Zarządzanie kryzysowe

Kryzys jest nieunikniony. Gdy się pojawi będziesz walczył z kryzysem czy o przetrwanie firmy?

Komunikacja wewnętrzna

Dobra komunikacja w organizacji to wymierne korzyści finansowe. Jej brak to marnowanie szans i potencjału – czy Twoją firmę na to stać?

Bezpłatna wycena

Mamy dla Ciebie dedykowaną ofertę.

Dlaczego Commplace?

Agencja PR Łódź, Berlin czy Londyn – wszędzie będziemy równie skuteczni. Jak to możliwe?

Jesteśmy agencją rozproszoną. Nasi partnerzy mieszkają w różnych miejscach w Polsce i za granicą. Ale dla nas nie jest istotne gdzie kto mieszka, lecz jakiej klasy jest specjalistą. Właśnie to dzisiaj liczy się najbardziej.

Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia ekspertów Commplace gdziekolwiek jesteś.

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071 b.zielinski@commplace.pl