PR korporacyjny – na czym polega?
PR korporacyjny jest obecnie cenioną strategią pozytywnie oddziałującą na...
PR korporacyjny jest obecnie cenioną strategią pozytywnie oddziałującą na...
Sztuczna inteligencja (AI) zapoczątkowała nową erę postępu technologicznego. Cyfrowy...
Pracownik spędza przeciętnie 50-80% swojego dnia pracy na komunikowaniu...
Korzyści stosowania AI to kwestia szeroko dyskutowana także w...
Ocieplanie wizerunku to działania, których nie można pominąć. Niezależnie...
Proces zarządzania kryzysowego wymaga wcześniejszego planu. Czasy zabawy w...
Jednym z kluczowych aspektów rozwoju współczesnego biznesu jest odpowiednie...
Działania employer brandingowe stają się coraz bardziej popularne. Przykłady...
Wykorzystanie AI i w PR i marketingu przynosi wiele...
Komunikacja niewerbalna jest „głośniejsza” niż wszelkie wypowiedziane słowa. Ujawnia...
Podczas tworzenia, a następnie zarządzania swoją marką niezwykle istotnym...
Szukasz agencji PR i nie wiesz, czym kierować się...
Pojedynczy komunikat do mediów to jeszcze nie jest kampania...
System czy poszczególne elementy identyfikacji wizualnej to pojęcia z...
Tworząc odpowiednie treści i pozycjonując swoją markę, możesz wyróżnić...
W ostatnich latach można zauważyć bardzo silny rozwój trendu...
Na dzisiejszym rynku pracownika budowanie pozytywnego wizerunku firmy to...
Public relations jest istotną częścią ogólnej strategii marketingowej. Podczas...
Zarządzanie reputacją to coś, czego nie można pominąć w...
Większość komunikatów wysyłanych przez firmy nie wzbudza w dziennikarzach...
Mówiąc o agencjach marketingowych mamy najczęściej na myśli te...
W celu skutecznego budowania marki musisz poznać części które...
Opinie byłych i obecnych pracowników pełnią ważną funkcję w...
Dział PR to podstawa funkcjonowania każdej współczesnej firmy. Bez...