Obszary CSR, które warto wprowadzić w swojej firmie
Obszary CSR, czyli społecznej odpowiedzialności biznesu, jeszcze niedawno były...
Obszary CSR, czyli społecznej odpowiedzialności biznesu, jeszcze niedawno były...
Na dzisiejszym rynku pracownika budowanie pozytywnego wizerunku firmy to...
Działania employer brandingowe stają się coraz bardziej popularne. Przykłady...
To, jak firmę postrzega otoczenie, ma duże znaczenie dla...
Public relations jest istotną częścią ogólnej strategii marketingowej. Podczas...
W ostatnich latach można zauważyć bardzo silny rozwój trendu...
Dobre działania PR (działania public relations) marki na co...
Każde przedsiębiorstwo, które chce odnosić sukcesy na rynku, w...
W Polsce pojęcie „marka pracodawcy” jest stosunkowo nowe. Jednak...
Kryzys wizerunkowy może przydarzyć się każdej firmie – nawet...
Kształtowanie wizerunku firmy to zadanie, które powinno się znaleźć...
Pomyśl, czy kiedyś marzyłeś o pracy w jakimś konkretnym...
Zarządzanie reputacją to coś, czego nie można pominąć w...
Jako świadomy przedsiębiorca z pewnością zdajesz sobie sprawę, że...
Większość komunikatów wysyłanych przez firmy nie wzbudza w dziennikarzach...
Mówiąc o agencjach marketingowych mamy najczęściej na myśli te...
W celu skutecznego budowania marki musisz poznać części które...
Opinie byłych i obecnych pracowników pełnią ważną funkcję w...
Dział PR to podstawa funkcjonowania każdej współczesnej firmy. Bez...
Współcześnie nawet największy wysiłek w jakość produktów czy usług...
Przedsiębiorstwa coraz częściej szukają dodatkowych form promowania swojej marki....
Account manager to pracownik działu handlowego, o niezwykle szerokim...
Public relations to branża, która nieustannie się rozwija i...
Usługi marketingowe pomagają dotrzeć do nowych klientów i zwiększyć...