Nawigacja

Usługi marketingowe: sprawdź, które wybrać!

Strategia marketingowa
usługi marketingowe: strategia

Usługi marketingowe pomagają dotrzeć do nowych klientów i zwiększyć ruch na stronie, co przełoży się na lepsze wyniki sprzedażowe. Niezależnie od tego, czy inwestujesz w jeden obszar, czy w kilka, możesz w ten sposób szybciej rozwinąć swoją firmę. Zobacz, jak wznieść swój biznes na wyższy poziom!

Usługi marketingowe: kto ich potrzebuje?

Z najnowszych badań wynika, że 70-80% klientów szuka informacji na temat firmy w Internecie, zanim zdecyduje się na zakupy online lub wybierze się do niej osobiście. Jeśli chcesz poprawić swoją widoczność w sieci, zamów usługi marketingowe. Zaliczamy do nich m.in. optymalizację strony pod kątem wyszukiwarek (SEO), marketing w mediach społecznościowych, czy reklamę PPC (“płatność za kliknięcie”). W skutecznej strategii powinno również znaleźć się miejsce dla content marketingu, który pozwala dotrzeć do klientów na każdym etapie ścieżki zakupowej.

W czym może Ci pomóc agencja marketingowa?

Zgłoś się do nas i przekonaj, w jak wielu obszarach możemy Cię wesprzeć!

Popularne obszary marketingu

Zastanawiasz się, jak szybko i skutecznie zareklamować swoją markę?  Wpleć w swoją strategię marketing mobilny, który polega na wyświetlaniu treści sprzedażowych na smartfonach i tabletach. Wśród najpopularniejszych narzędzi znalazły się reklamy i gry mobilne, aplikacje, SMS-y i automatyczne komunikaty głosowe, zachęcające do zaznajomienia się z ofertą.

Jeśli chodzi o usługi marketingową, ważną rolę odgrywa też marketing referencyjny, znany również jako szeptany lub rekomendacyjny. Aby działania w tym obszarze przyniosły spodziewany efekt, najpierw należy zbudować bazę zadowolonych i lojalnych klientów. 

Warto również wspomnieć o marketingu afiliacyjnym, w którym wydawcy otrzymują prowizję za reklamowanie produktów lub usług innych marek na swojej stronie. Wielu przedsiębiorców decyduje się też na reklamę natywną. Proponowany format bazuje na treści i pojawia się na platformach obok innych, darmowych materiałów. Świetnym przykładem jest reklama na Facebooku lub Instagramie. Wiele marek uwzględnia także w swojej strategii e-mail marketing i artykuły sponsorowane.

Nie wiesz, jak sprawdzić, czy usługi marketingowe przynoszą zadowalające rezultaty? W przypadku SEO kluczowymi wskaźnikami są ruch na stronie i współczynnik konwersji. Jeśli chodzi o media społecznościowe, warto monitorować liczbę obserwatorów, wyświetleń, polubień i udostępnień. 

Zadzwoń Zaloguj się Kontakt