Treść główna
Nasze usługi w zakresie marketingu B2B?
Analizujemy wyzwania stawiane przed Twoim biznesem
Dowiedz się więcejObserwujemy dotychczasowe formy Twojej komunikacji B2B
Dowiedz się więcejOkreślamy cele strategiczne, kamienie milowe i rozwiązania prosprzedażowe
Dowiedz się więcejBadamy potrzeby Twoich partnerów biznesowych i poznajemy ich problemy
Dowiedz się więcejAnalizujemy trendy i optymalizujemy koszty marketingu B2B Twojej firmy
Dowiedz się więcejBudujemy lojalność – integrujemy marketing B2B z efektami biznesowymi
Dowiedz się więcej
Współpraca CBRTP & COMMPLACE - marketing B2B
Potrzebujesz stworzyć kreatywny i skutecznego przekaz? Zajmujemy się realizacją filmów oraz fotografią biznesową. Tworzymy dla naszych klientów filmy biznesowe, edukacyjne, promocyjne oraz wizerunkowe. Niezależnie czy potrzebujesz obrazu ruchomego do działań B2B czy B2C – napisz do nas.
Profesjonalne filmy oraz animacje, to część z naszych możliwości. Przekonaj się co możemy wspólnie zrobić.
Czy masz sprawny marketing B2B?
W B2B, w przeciwieństwie do kategorii masowych, zakup nie jest impulsowy.
Zadaniem Klienta biznesowego jest wybór produktu lub usługi, która przyniesie wymierne korzyści dla organizacji. Wybór mocnej marki w B2B ogranicza ryzyko. Partnera wybiera się na lata i oczekuje, że będzie to efektywna i mierzalna inwestycja.
W Commplace analizujemy potrzeby biznesowe Twoich partnerów i stale szukamy rozwiązań. Dzięki strategiom sprzedawania korzyści zwiększymy konkurencyjność Twojej firmy – sprawdź ile możesz zyskać.
Inne spojrzenie na marketing B2B
Skuteczny marketing B2B zaczyna przede wszystkim od rozproszenia obaw. Tworzy markę, by w oczach Klienta biznesowego zbudować zaufanie i poczucie bezpieczeństwa.
By ocenić potencjał Twojej marki w sektorze B2B, przeanalizujemy sposób budowania relacji. Rozpoznamy specyfikę potrzeb Klienta i Twoje umiejętności szacowania rezultatów. Zaplanujemy strategię B2B, by wyróżnić Twoją firmę jakością.
Jedynie 45. proc firm ma formalny plan marketingowy kierowany pod B2B.
Twoja firma również traci działając bez jasno sprecyzowanych celów komunikacji biznesowej. Wielu właścicieli firm B2B popełnia ten sam błąd, jeśli chodzi o marketing. Traktując swoje strategie sprzedaży i marketingu tak, jakby nadal był rok 2009.
Krajobraz komunikacji zmienił się nieodwracalnie.
Czy podejście Twojej firmy do marketingu również uległo zmianie?