Czym zajmuje się dział PR?
Dział PR to podstawa funkcjonowania każdej współczesnej firmy. Bez...
Dział PR to podstawa funkcjonowania każdej współczesnej firmy. Bez...
Współcześnie nawet największy wysiłek w jakość produktów czy usług...
Przedsiębiorstwa coraz częściej szukają dodatkowych form promowania swojej marki....
Account manager to pracownik działu handlowego, o niezwykle szerokim...
Public relations to branża, która nieustannie się rozwija i...
Content is the king! Wartościowe, poprawnie przygotowane treści wspierają...
Zanim przedstawimy skuteczne rozwiązania, przypominamy, że marketing prawniczy wiąże...
PR to ważny obszar funkcjonowania firmy. Jego zadaniem jest...
Standardy obsługi klienta pozwalają spełnić oczekiwania konsumentów, jednocześnie pomagają...
Wellbeing w organizacji odnosi się do wszystkich aspektów życia...
Kryzysy wizerunkowe to jedno z największych zagrożeń dla marki....
Marketing często utożsamiany jest z nieczystymi zagrywkami, manipulacją i...
Pierwsze wydarzenia o charakterze promocyjnym odbywały się w starożytności....
Aktualnym trendem, obserwowanym u coraz większej liczby ludzi, jest...
Działania PR potrzebne są w każdym społeczeństwie, organizacji prywatnej,...
Istnieje wiele definicji, czym jest public relations – cytaty...
Wdrażając działania w obszarze public relations chcemy wiedzieć czy przynoszą...
W ostatnich latach turystyka przeżywa prawdziwy rozkwit. Coraz więcej...
W dobie Internetu i niesamowitego rozwoju mediów społecznościowych, informacje...
Działania public relations to uczciwość, szczerość oraz prawdomówność. A...
Public relations to obszerny instrument marketingu, który wykorzystuje większość...
W dobie szerzenia fake newsów oraz dezinformacji etyka w...
Działania public relations obejmują nie tylko klientów indywidualnych. Również...
Dzisiejszy konsument nie zwraca uwagi wyłącznie na jakość i...