Jak napisać informację prasową?
Skuteczne dotarcie do mediów wymaga czegoś więcej niż tylko...
Skuteczne dotarcie do mediów wymaga czegoś więcej niż tylko...
Mówiąc o agencjach marketingowych mamy najczęściej na myśli te...
W celu skutecznego budowania marki musisz poznać części które...
Opinie byłych i obecnych pracowników pełnią ważną funkcję w...
Dział PR to podstawa funkcjonowania każdej współczesnej firmy. Bez...
Współcześnie nawet największy wysiłek w jakość produktów czy usług...
Przedsiębiorstwa coraz częściej szukają dodatkowych form promowania swojej marki....
Account manager to pracownik działu handlowego, o niezwykle szerokim...
Public relations to branża, która nieustannie się rozwija i...
Content is the king! Wartościowe, poprawnie przygotowane treści wspierają...
Zanim przedstawimy skuteczne rozwiązania, przypominamy, że marketing prawniczy wiąże...
PR to ważny obszar funkcjonowania firmy. Jego zadaniem jest...
Standardy obsługi klienta pozwalają spełnić oczekiwania konsumentów, jednocześnie pomagają...
Zastanawiasz się, jak poprawić wyniki sprzedaży? Specjaliści przypominają, że...
Z najnowszych badań wynika, że codziennie oglądamy 4000-10000 reklam....
Wellbeing w organizacji odnosi się do wszystkich aspektów życia...
Biorąc pod uwagę, jak wielka konkurencja panuje w Internecie,...
Kryzysy wizerunkowe to jedno z największych zagrożeń dla marki....
SEO wizerunkowe to strategia marketingowa, która łączy tradycyjne pozycjonowanie...
Marketing często utożsamiany jest z nieczystymi zagrywkami, manipulacją i...
Pierwsze wydarzenia o charakterze promocyjnym odbywały się w starożytności....
Opinie klientów zyskały niespotykaną dotąd siłę oddziaływania na wizerunek...
Aktualnym trendem, obserwowanym u coraz większej liczby ludzi, jest...
Działania PR potrzebne są w każdym społeczeństwie, organizacji prywatnej,...