Budowanie wizerunku obowiązkiem każdej firmy
Współcześnie nawet największy wysiłek w jakość produktów czy usług...
Współcześnie nawet największy wysiłek w jakość produktów czy usług...
Przedsiębiorstwa coraz częściej szukają dodatkowych form promowania swojej marki....
Account manager to pracownik działu handlowego, o niezwykle szerokim...
Public relations to branża, która nieustannie się rozwija i...
Content is the king! Wartościowe, poprawnie przygotowane treści wspierają...
Zanim przedstawimy skuteczne rozwiązania, przypominamy, że marketing prawniczy wiąże...
PR to ważny obszar funkcjonowania firmy. Jego zadaniem jest...
Standardy obsługi klienta pozwalają spełnić oczekiwania konsumentów, jednocześnie pomagają...
Zastanawiasz się, jak poprawić wyniki sprzedaży? Specjaliści przypominają, że...
Z najnowszych badań wynika, że codziennie oglądamy 4000-10000 reklam....
Wellbeing w organizacji odnosi się do wszystkich aspektów życia...
Biorąc pod uwagę, jak wielka konkurencja panuje w Internecie,...
Kryzysy wizerunkowe to jedno z największych zagrożeń dla marki....
Internet to ważne narzędzie w procesie kreowania wizerunku marki....
Marketing często utożsamiany jest z nieczystymi zagrywkami, manipulacją i...
Pierwsze wydarzenia o charakterze promocyjnym odbywały się w starożytności....
Rekomendacje mają kluczowy wpływ na podejmowane decyzje zakupowe. Badania...
Aktualnym trendem, obserwowanym u coraz większej liczby ludzi, jest...
Działania PR potrzebne są w każdym społeczeństwie, organizacji prywatnej,...
Istnieje wiele definicji, czym jest public relations – cytaty...
Wdrażając działania w obszarze public relations chcemy wiedzieć czy przynoszą...
W ostatnich latach turystyka przeżywa prawdziwy rozkwit. Coraz więcej...
W dobie Internetu i niesamowitego rozwoju mediów społecznościowych, informacje...
Działania public relations to uczciwość, szczerość oraz prawdomówność. A...