Nawigacja

KOCH Industrieanlagen GmbH nowym klientem Commplace

Aktualności

W jaki sposób zapewnić sobie wzrost ruchu na stronie, który skutkować będzie wzrostem zamówień? Eksperci Commplace odpowiadają na to pytanie ponownie. Tym razem naszym klientem jest marka KOCH. To właśnie dla niej zaplanowaliśmy działania z obszaru marketingu online, które pomogą osiągnąć podstawowe cele biznesowe marki.

O KOCH Industrieanlagen GmbH

Firma KOCH jest wysoce wyspecjalizowanym oferentem systemowych rozwiązań w zakresie robotyki przemysłowej z ponad 40-letnim doświadczeniem w dziedzinie automatyzacji produkcji. Stoi za nią także ponad 25-letnia praktyka w konstrukcji i stosowaniu systemów robotów. Opracowuje i realizuje elastyczne systemy zrobotyzowane dla wszelkiego rodzaju zastosowań przemysłowych zarówno jako integrowalne systemy autonomiczne jak i kompletne zespoły maszyn do napełniania, pakowania, paletyzacji, komis jonowania, a także systemowe rozwiązania intralogistyczne lub zespoły urządzeń powiązanych ze sobą w sposób elastyczny. Spektrum produkcji i usług stanowi kompletną ofertę – od opracowań koncepcyjnych i planowania poprzez realizację, montaż, rozruch, szkolenie i serwis posprzedażowy w trakcie całego okresu żywotności urządzeń.

Wyzwania dla Commplace

Do naszych zadań należy skuteczne wypozycjonowanie witryny, a także zaplanowanie i realizacja kampanii Google Ads. Zespół ekspertów Commplace dąży do celu, jakim jest wzrost wejść na stronę odpowiednio sprofilowanych odbiorców, co finalnie przełoży się na wzrost zapytań ofertowych.

Zakres współpracy – KOCH Industrieanlagen GmbH

Audyt SEO

Audyt SEO zawiera analizę witryny w celu lepszego wypozycjonowania usług w sieci. Celem audytu jest przede wszystkim wykrycie i wyeliminowanie błędów na stronie oraz zdiagnozowanie tych obszarów, które ją spowalniają lub utrudniają jej osiągnięcie lepszych pozycji w wyszukiwarce. Audyt SEO to także szansa na wskazanie obszarów, które należy poprawić oraz przydatne narzędzie w dobraniu odpowiedniej strategii pozycjonowania. Jakie są kluczowe elementy audytu SEO? Podczas audytu SEO należy wziąć pod uwagę trzy kluczowe czynniki:

  • Obszar back-end – hosting i indeksowanie
  • Obszar front-end – treść, słowa kluczowe i metadane
  • Jakość linków i odniesienia zewnętrzne

Ważna informacja – audyt SEO Może również wskazywać na problemy związane z bezpieczeństwem Twojej witryny. Bezpieczeństwo strony WWW jest z kolei bezpośrednio powiązane z oceną strony przez algorytmy Google, co wpływa na jej pozycję w wynikach wyszukiwania.

Spraw, by Twój potencjalny klient dotarł bezpośrednio na Twoją stronę.

Zapytaj nas, jak możemy Ci w tym pomóc.

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie strony w wyszukiwarce jest ważne, ponieważ wpływa na natężenie ruchu w witrynie. Im więcej osób odwiedza Twoją witrynę; tym większe masz szanse na sprzedaż swoich produktów lub usług. Podczas wyszukiwania większość użytkowników nie zagląda dalej niż na pierwszą stronę Google. Bardzo ważne zatem jest, aby witryna znalazła się w jednym z tych 10 wyników. Aby osiągnąć taki efekt, należy poświęcić trochę czasu i wysiłku w pozycjonowanie i optymalizację witryny pod kątem wyszukiwarek. Zapytaj nas, jak możemy Ci w tym pomóc.

Kampania Google Ads – KOCH Industrieanlagen GmbH

Czym jest Google Ads? To system reklamowy Google, w którym reklamodawcy licytują określone słowa kluczowe, aby ich reklamy pojawiały się w wynikach wyszukiwania Google. Google Ads oferuje różne sposoby kierowania reklamy. Na razie przyjrzyjmy się możliwościom wyboru reklam online, które mogą sprawić, że Twoje kampanie marketingowe będą jeszcze lepiej ukierunkowane:

Słowa kluczowe: słowa lub wyrażenia związane z Twoimi produktami i usługami, używane do wyświetlania reklam, po tym gdy potencjalny klient wpisze w wyszukiwarkę frazę związaną z Twoją oferta.  

Lokalizacja reklamy: istnieje możliwość wyświetlania reklamy na stronach wyników wyszukiwania Google i w witrynach należących do sieci wyszukiwania i sieci reklamowej Google.

Wiek, lokalizacja i język: w tym obszarze wybieramy wiek, lokalizację geograficzną i język, którym posługują się Twoi klienci.

Dni, godziny i częstotliwość: w tym przypadku wybieramy określone dni lub godziny, w których chcemy, aby nasza reklama wyświetlała się potencjalnym klientom.

Urządzenia: Twoje reklamy mogą pojawiać się na wszystkich typach urządzeń; możesz dokładnie określić, na których urządzeniach i kiedy będą się wyświetlać.

Zastanawiasz się, od czego rozpocząć kampanię Google Ads? Zapytaj naszych ekspertów. Kampania Google Ads to klucz do pozyskania nowych klientów.

Produkty i narzędzia rekomendowane przez Commplace

Wśród narzędzi oraz produktów, które wykorzystamy do realizacji celów, znajdą się:                                                                           

Zadzwoń Zaloguj się Kontakt