Treść główna
Kluczowe dane
- 3% tylko tyle firm realizuje ponad 70 wesel rocznie. DKK jest wśród nich na 5. miejscu
- 5 minut i dłużej spędza internauta na stronie Dworu Korona Karkonoszy. Strony www konkurencji skupiają uwagę na mniej niż 90 sekund
- 1.5 PLN wynosi koszt pozyskania leada, choć w branży zwykle jest to 11 PLN. Pozyskujemy leady 7 razy taniej niż branża
- Pobierz Case study
Historia klienta
Wesele w górach - tu spełniają się marzenia!
Dwór Korona Karkonoszy – Miejsce Chwil Wyjątkowych – pięknie położony obiekt eventowy w sercu Karkonoszy, ciekawy, odrestaurowany architektonicznie obiekt z Dworską Salą Balową, pięknymi ogrodami i kulinariami inspirowanymi Slow Food.
Od 11 lat organizuje stylowe wesela i imprezy firmowe.
Obecnie Dwór Korona Karkonoszy jest jednym z najważniejszych w Polsce obiektów organizujących wesela. Jako jeden z pierwszych obiektów w branży większość działań sprzedażowych oparł na strategii online marketing.
CEL STRATEGII MARKETINGOWEJ
Zdobycie nie mniej niż 80 kontraktów weselnych rocznie.
Dwór Korona Karkonoszy jest jednym z najważniejszych organizatorów wesel w Polsce.
Każdy element oferty ma mieć unikalny charakter. Od stylowych detali w pokojach, przez wystrój sal, po rodzaje kwiatów w ogrodach, ścieżkę klienta offline i online.
Sala weselna Dolny Śląsk - pretendując do roli lidera w regionie, Dwór Korona Karkonoszy na każdym kroku udowadnia, że zasługuje na to miano.
Rozwiązanie
ROZWIĄZANIE
Szerokie profilowanie demograficzne. Dywersyfikacja oferty. Ścieżki klienta online i offline.
Oparcie kampanii o skuteczne i mierzalne narzędzia wsparcia sprzedaży online marketing. Zbudowanie autorskich rozwiązań marketingowych i sprzedażowych.
Strategia marketingowa – zrozum potrzeby klienta.
Jaki jest profil demograficzny klienta? Jak wygląda ścieżka zakupowa? Kto jest decydentem – para młoda, a może rodzice, którzy finansują wesele? Być może dziadkowie, których zamiłowanie do tradycji wymaga poszanowania i uwagi? Kto wpływa na proces decyzyjny?
Jak wygląda proces decyzyjny? Gdzie są poszukiwane informacje? Jakie są obawy i oczekiwania?
W Dworze Korona Karkonoszy wiemy, że oferta obiektu eventowego musi spotkać się z akceptacją różnych gustów, oczekiwań i marzeń. By osiągnąć sukces należało stworzyć profil klientów i rozproszyć działania promocyjne na dziesiątki mniejszych kampanii dedykowanych określonym celom i klientom. W kluczowym momencie prowadzono na rzecz Dworu Korona Karkonoszy 320 różnych kampanii w Internecie.
Internet jest niezwykle plastyczny. Brak ograniczeń świata wirtualnego pozwala na tworzenie nieskrępowanych kreacji sprzedażowych. Jednocześnie świat www jest miejscem tak szybko postępujących zmian, że wymaga nieustannej analizy i szybkiej, niemal natychmiastowej reakcji. Dzięki temu uzyskano efekt skali nie do przebicia przez konkurencję. Dwór Korona Karkonoszy stało się marką i synonimem obiektu weselnego.
Strategia marketingowa – efekty przerosły oczekiwania
Wypromowanie obiektu eventowego, czy hotelowego jest dziś bazą do kolejnych operacji promocyjnych w Internecie. Jest także rodzajem falochronu przed działaniami konkurencji i zmiennością potrzeb w świecie online.
Bardzo dobre wyniki:
- 100 wesel w 2018 roku. ponad 700 w ciągu ostatnich 10 lat
- rokrocznie Dwór Korona Karkonoszy otrzymuje pond 1000 zapytań w sprawie organizacji wesel – nadpodaż zapytań, brak wolnych terminów
- ponad 4000 pisemnych referencji oraz ponad 11 000 fanów na Facebooku
- obniżenie o 50% kosztów marketingowych i narzędzi wspierających sprzedaż w stosunku do średnich cen rynkowych branży weselnej
Wykorzystane produkty
Strategia komunikacji
Strategia komunikacji w Internecie - opracowanie i wdrożenie
Dowiedz się więcejOnline marketing
Nie wierzymy w ślepy los. Stawiamy na liczby i analizy. W świecie biznesu nie ma miejsca na przypuszczenia. Liczą się twarde fakty. W Commplace rozmawiamy tylko o realnych możliwościach.
Dowiedz się więcej