Usługi

Public Relations Strategia komunikacji Branding Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Eventy firmowe Food marketing Komunikacja marketingowa Projektowanie graficzne Wsparcie sprzedaży Online marketing

Oferta konsultingowa

Social Media Komunikacja wewnętrzna Zarządzanie kryzysowe Employer Branding Marketing referencyjny Customer Lifetime Value Marketing B2B

Treść główna

Kluczowe dane

  • 3% tylko tyle firm realizuje ponad 70 wesel rocznie. DKK jest wśród nich na 5. miejscu
  • 5 minut i dłużej spędza internauta na stronie Dworu Korona Karkonoszy. Strony www konkurencji skupiają uwagę na mniej niż 90 sekund
  • 1.5 PLN wynosi koszt pozyskania leada, choć w branży zwykle jest to 11 PLN. Pozyskujemy leady 7 razy taniej niż branża
  • Pobierz Case study

Historia klienta

Wesele w górach - tu spełniają się marzenia!

Dwór Korona Karkonoszy – Miejsce Chwil Wyjątkowych – pięknie położony obiekt eventowy w sercu Karkonoszy, ciekawy, odrestaurowany architektonicznie obiekt z Dworską Salą Balową, pięknymi ogrodami i kulinariami inspirowanymi Slow Food.

Od 11 lat organizuje stylowe wesela i imprezy firmowe.

Obecnie Dwór Korona Karkonoszy jest jednym z najważniejszych w Polsce obiektów organizujących wesela. Jako jeden z pierwszych obiektów w branży większość działań sprzedażowych oparł na strategii online marketing.

CEL STRATEGII MARKETINGOWEJ

Zdobycie nie mniej niż 80 kontraktów weselnych rocznie.

Dwór Korona Karkonoszy jest jednym z najważniejszych organizatorów wesel w Polsce.

Każdy element oferty ma mieć unikalny charakter. Od stylowych detali w pokojach, przez wystrój sal, po rodzaje kwiatów w ogrodach, ścieżkę klienta offline i online.

Sala weselna Dolny Śląsk - pretendując do roli lidera w regionie, Dwór Korona Karkonoszy na każdym kroku udowadnia, że zasługuje na to miano.

Rozwiązanie

ROZWIĄZANIE

Szerokie profilowanie demograficzne. Dywersyfikacja oferty. Ścieżki klienta online i offline.

Oparcie kampanii o skuteczne i mierzalne narzędzia wsparcia sprzedaży online marketing. Zbudowanie autorskich rozwiązań marketingowych i sprzedażowych.

Strategia marketingowa – zrozum potrzeby klienta.

Jaki jest profil demograficzny klienta? Jak wygląda ścieżka zakupowa? Kto jest decydentem – para młoda, a może rodzice, którzy finansują wesele? Być może dziadkowie, których zamiłowanie do tradycji wymaga poszanowania i uwagi? Kto wpływa na proces decyzyjny?

Jak wygląda proces decyzyjny? Gdzie są poszukiwane informacje? Jakie są obawy i oczekiwania?

W Dworze Korona Karkonoszy wiemy, że oferta obiektu eventowego musi spotkać się z akceptacją różnych gustów, oczekiwań i marzeń. By osiągnąć sukces należało stworzyć profil klientów i rozproszyć działania promocyjne na dziesiątki mniejszych kampanii dedykowanych określonym celom i klientom. W kluczowym momencie prowadzono na rzecz Dworu Korona Karkonoszy 320 różnych kampanii w Internecie.

Internet jest niezwykle plastyczny. Brak ograniczeń świata wirtualnego pozwala na tworzenie nieskrępowanych kreacji sprzedażowych. Jednocześnie świat www jest miejscem tak szybko postępujących zmian, że wymaga nieustannej analizy i szybkiej, niemal natychmiastowej reakcji. Dzięki temu uzyskano efekt skali nie do przebicia przez konkurencję. Dwór Korona Karkonoszy stało się marką i synonimem obiektu weselnego.

Strategia marketingowa – efekty przerosły oczekiwania

Wypromowanie obiektu eventowego, czy hotelowego jest dziś bazą do kolejnych operacji promocyjnych w Internecie. Jest także rodzajem falochronu przed działaniami konkurencji i zmiennością potrzeb w świecie online.

Bardzo dobre wyniki:

- 100 wesel w 2018 roku. ponad 700 w ciągu ostatnich 10 lat
- rokrocznie Dwór Korona Karkonoszy otrzymuje pond 1000 zapytań w sprawie organizacji wesel – nadpodaż zapytań, brak wolnych terminów
- ponad 4000 pisemnych referencji oraz ponad 11 000 fanów na Facebooku
- obniżenie o 50% kosztów marketingowych i narzędzi wspierających sprzedaż w stosunku do średnich cen rynkowych branży weselnej

Wykorzystane produkty

Kanały komunikacji marketingowej

Kanały komunikacji marketingowej

Dowiedz się więcej

Strategia komunikacji

Strategia komunikacji w Internecie - opracowanie i wdrożenie

Dowiedz się więcej

Online marketing

Nie wierzymy w ślepy los. Stawiamy na liczby i analizy. W świecie biznesu nie ma miejsca na przypuszczenia. Liczą się twarde fakty. W Commplace rozmawiamy tylko o realnych możliwościach.

Dowiedz się więcej

Customer lifetime value (CLV)

Czy wystarczająco uważnie podążasz za swoimi klientami? Czy wiesz jaką mają wartość dla Twojego biznesu? Zmień sposób myślenia o zdobywaniu klientów. Dowiedz się więcej

Marketing referencyjny

70 proc. konsumentów podejmuje decyzje pod wpływem referencji lub rekomendacji. Czy Twoi klienci polecają Twoje usługi? Dowiedz się więcej

Place of food marketing

Czy wiesz, że najczęstszym tematem rozmów jest jedzenie? Wiemy, jak sprawić, by rozmawiano o Twoim produkcie. Przepis, aranżacja, stylizacja, fotografia kulinarna to food marketing w wydaniu Commplace. Dowiedz się więcej

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl
Zadzwoń Panel klienta Kontakt