Usługi

Branding Strategia komunikacji Public relations Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Wsparcie sprzedaży Online marketing Projektowanie graficzne Komunikacja marketingowa Food marketing Eventy firmowe

Oferta konsultingowa

Marketing B2B Customer Lifetime Value Zarządzanie kryzysowe Komunikacja wewnętrzna Employer Branding Referencje klienta

Treść główna

Planujesz wprowadzanie produktu na rynek?

Zapytaj, w jaki sposób możemy wesprzeć Twój zespół w realizacji tego zadania.

Przygotuj zespół z Commplace

Wprowadzanie produktu na rynek to złożone przedsięwzięcie. Wymaga współpracy wielu zespołów w całej firmie. Należy zastanowić się, w jaki sposób poszczególne działy w firmie mogą wspierać projekt. Ponadto, ponieważ plany wprowadzenia produktów na rynek mogą trwać sześć miesięcy lub dłużej, należy założyć, że szczegóły będą się zmieniać w czasie. Czy Twój zespół jest na to przygotowany?

Co wyróżnia Twój produkt?

Gdy naszym celem na najbliższy czas jest wprowadzanie produktu na rynek, ważnym krokiem w procesie tworzenia planu działań jest wybranie tematu premiery i dobranie odpowiednich komunikatów. Żadna informacja nie może bowiem być przypadkowa. Dlaczego akurat teraz wprowadzamy produkt? Jakie wyjątkowe cechy go wyróżniają? Jaki efekt chcemy wywołać u potencjalnych odbiorców? Wydarzenie i cała jego otoczka powinny być spójne ze sobą. Zapytaj, w jaki sposób Commplace może wesprzeć Cię w tym obszarze.

Wprowadzanie produktu na rynek - jak osiągnąć efekt WOW?

Wzbudzenie zaciekawiania odbiorców produktem tuż przed premierą ma zasadnicze znaczenie dla sukcesu Twojego nowego produktu. Kiedy powiadomisz w odpowiedni sposób o premierze swoich klientów, sprawisz, że poczują ekscytację. Będą chętni do złożenia zamówienia i wypróbowania produktu. A w jaki sposób zaplanować harmonogram działań? Jak określić wyróżniki marki? Stworzyć podstawy do skutecznej komunikacji?
Nasze doświadczenie i zdobyta wiedza pozwala odpowiedzieć nam na te pytania. W efekcie - otrzymujesz gotowy plan, który pomoże osiągnąć sukces.

Użyj wskaźników do monitoringu efektów

W planie wprowadzania na rynek nowego produktu należy również uwzględnić konkretne wskaźniki, których używa się do określenia, czy nasze przedsięwzięcie zakończyło się sukcesem. Dzięki temu każda osoba w zespole będzie miała jasny sygnał – dokąd zmierzamy i jakie efekty musimy osiągnąć. Pozwoli to uniknąć chaosu lub zboczenia z ustalonej trasy.

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071 b.zielinski@commplace.pl
Zadzwoń Zaloguj się Kontakt