Treść główna

Współpraca kulinarna?

W Commplace przygotujemy plan działań marketingowych dla Twojej marki.

Zapytaj o szczegóły.

Polacy szukają podpowiedzi

Prawie 93% osób biorących udział w badaniu przeprowadzonym w ramach kampanii „Warzywa i owoce – na szczęście!” deklaruje, że zdarza im się gotować w domu. Konsumenci gotujący we własnym M4 zwracają się do influencerów, których śledzą, po wskazówki dotyczące technik gotowania, produktów, których mogą użyć, przydatnych trików, czy sposobów na zdrowe gotowanie. To szansa dla Twojej marki, aby na stałe zagościć w kuchni swoich odbiorców. Czy Twój plan działań marketingowych zawiera ten istoty aspekt?

Akcja reakcja

Influencerzy mają wyjątkową zdolność do szybkiego dostosowywania się do aktualnych trendów i tworzenia contentu. Jest to wręcz ich praca. Właśnie dlatego posiadanie silnych relacji z blogerem i influencerami ma znaczenie. Gdybyśmy nie byli w stanie wezwać go w ostatniej chwili, aby szybko wyprodukował wideo, stracilibyśmy szansę bycia w czołówce pojawiającego się trendu. To mocny punkt, który powinien zawierać każdy plan działań marketingowych marek spożywczych. Sprawdź, w jaki sposób Commplace może Cię wesprzeć w tym obszarze.

Dlaczego warto pracować z szefami kuchni?

Współpraca z szefem kuchni to kolejny element zwiększający wiarygodność marki. Dzięki temu pokazujemy, że nasz sklep, czy restauracja to także miejsce pełne inspiracji, czy towarzysz w podróży po kulinarnym świecie pełnym różnorodnych smaków. Potwierdzają to liczby - aż 80% Polaków deklaruje, że są gotowi zapłacić nawet o 30% więcej za lepsze wrażenia zakupowe.

Od czego zacząć?

Jak sprawić, by działało to dla Twojej marki:
• Opracuj plan działań marketingowych - kampanię PR-ową, która pomoże przekazać kluczową wiedzę konsumentom - nie wiesz, od czego zacząć? Zapytaj Commplace – posiadamy wieloletnie doświadczenie w obszarze doradztwa branży kulinarnej.
• Wytypuj influencerów, blogerów, szefów kuchni, którzy odpowiadają filozofii Twojej firmy. To bardzo istotne, aby ich wizerunek wpisywał się w wizerunek marki.
• Mierz efekty. Podczas każdej współpracy ustal wskaźniki, które pozwolą zweryfikować efekt. Nie chcesz chyba tworzyć sztuki dla sztuki?

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071 b.zielinski@commplace.pl